-Biztos ittszeretnel maradni kicsikem?-nez ram anya mikozbe a konyhaba pakolok. Igen anyaek segitettek ide koltozni es kipakolni stbstb.
-Anya mar ezerszer megbeszeltuk hogy igen itt szeretnek lakni. Itt van az a egyetem ahol szeretnek tanulni!-mondom anyanak majd megolelem. Este 8van mar es holnap fogok elsonek bemenni.
-Jolvan kicsikem. Mi megyunk haza. Legyel jo es hivj majd neha minket! Oke?-mondja anya mire bolintok. Lekiserem oket elkoszonunk majd vissza megyek a lakasba. Fura ez a egyeduli elet dehat na ha az szeretnek elnni ami akarok akkor ezaz ara. Furdeshez keszulok mikor csorog a telefonom. "Szonjam♡". Felveszem.
-Na sziaaaa mizu kipakoltal mar?-kerdezi mire elmosolyodok.
-Igeen ki. Fura pest gecire hangzavarva-mondom nevetve.
-Te akartal oda koltozni az idiota egyetemed miatt-mondja ois nevetve. Jo oke igaza van de most na.
-Igazaaad van mint mindig-nevetem el magam. Meg beszelgettunk egy keveset majd letettuk a telefont
Megengedtem magamnak egy kad vizet es belefekudtem. Kozbe inditottam magamnak zenet es dudoltam. Megfurdotem lemostam a sminkem fogatmostam es mar agyban js voltam es eleg hamar elnyomott az alom.
Reggel kicsitse kellemes iphone ebresztojere keltem fel. Megmostam az arcom fogam tettem fel sminket es kivasaltam a hajam. Bementem a szobamba es kivettem egy fekete szoknyat ala egy rovid nadragot h na azert ertitek. Kivettem egy egyszeru kis feher toppot es kesznek alitottam a szettem. Feloltoztem felvettem a cipom ami a szetthez illik mivelhogy egy fekete feher dunk. Taskamba bedobaltam 2fuzetet tollakat, szovegkiemeloket, penztarcat, fulest, papirjaimat amiket vinnem kell magammal. Raneztem az orara es lattam
7:20. Idobe vagyok.Bezartam a lakas ajtot lementem gyalog a lepcsohazba majd elindultam a sulihoz. Ja igen kozel lakok a sulihoz 10perc gyalog szoval nem veszes. Utkozbe teloztam majd oda ertem a sulihoz. Bementem es a megkerdeztem a portan merre talalom az igazgatosagot.
-Itt mesz egyenesen majd a 24es terem.-mondta a kb 45eves neni kedvesen. Bolintottam amjd elindultam. Hamar megtalaltam szerencsere. Bekopogtam.
-Tessek!-szolt ki egy ferfi hang aki valoszinuleg az igazgato. Benyitok.
-Joreggelt. En lennek az uj diak!-megyek oda az igazgatohoz mosolyogva.
-Aa mar vartunk. Hogyis hivnak ha szabad megegyszer.-kerdezi az igazgato. Kicsit kattos vagy miafaszom.
-Toth Hanna-mondom unottan majd valamit firkal a fuzetebe.
-Koszonom.-hallom hogy becsongetnek.-A titkarno mindjart felkiser teged az elso oradra. A papirjaidat elkernem-mondja majd oda adom neki-Es elvileg a laptopodon mar a megadott email cimre atkuldtuk a tankonyveket. Jo tanulast es kivallo 5evet!-mondja majd megjelenik a titkarno es mondja h kovessem. Egesszen a 3emeletre folkellet lepcsozzek. Majd bekopog egy osztalyterenbe es belep. Bemegyek utana.
-Osztaly! Csendet! Jott egy ujj osztalytarsatok! Orulnek ha kedvesen banatok vele! En vagyok az osztalyfonokod is. Es engem edit neninek hivnak. Es magyart tanitok. Mutatkozz be!-mondja a ujdonsult magyar tanarom.
Om Toth Hanna vagyok lassan 21eves es nemregota lakok pesten. Leulhetek?-nehez a tanarra.
-Igen. Zsofi! Melleted fog ulni Hanna magyarorakon kerlek vezesd majd korbe az iskolaba!-mondja az ofo majd leulok zsofi melle. Hamar eltelt a magyar ora majd zsofi korbe vezetett. Kedves csaj nagyon! Beultunk 2orara ami matek volt. Fujj utallom ora felenel jartunk mikor egy srac beesett az ajton kb.
-Elnezest tanarno a kesesert!-mondja a srac.
-Mate! Ezmar ezen a heten a 2 es megcsak szerda van! Nem hiszlek el! Ulj le a helyedre es orulj neki h nem kuldelek le az igazgatoiba.-mondja neki a tanarno es imadkozok h ne a mogottunk levo helyre uljon de szerencsemre v megse mogenk ult be. Egyszercsak azt erzem h valaki bogdosi a hatam....
(Helcsoo itt Lilcso
Hoppa meg rimmelt is! Remelem tetszik ezaz elso resz!
Xoxo:lilcso🎀)
YOU ARE READING
𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATT
FanfictionMINDEN AZON AZ ESTEN KEZDODOTT Gondolkodtal mar azon h milyen lenne vacrol felkoltozni pestre hogy elkezz egy egyetemet angol szakon? Nah latod ense. Deha mar itt tartunk beis mutatkozok. Toth Hanna vagyok es nemsokarra 21eves leszek. Vagyis decembe...