@bf_kristof_: Szia hanna bocsi ha zavarlak. Raersz?@t_hannuus: Szia nem zavarsz.
@bf_kristof_: Akkor jo. Igazabol csak szolni szeretnek h vigyazz mateval. Nem normalis a gyerek.
@t_hannuus: miert?
@bf_kristof_: Elmeselem neked.
Ugye te a harmadik evunkre jottel mar. Az elso evben volt itt egy lany. Mate nagyon szerelmes volt abba a lanyba majd ossze jottok. Ez egesszen a masodik felevig tartott mikor a lany megcsalta matet es kiiratkozott a sulibol. Itt mate 1hetig kb rosszul volt majd elkezdett minden lannyal flortolni meg kavarni. Van az osztalyban a zoe tudod. Na vele is tobbszor ossze fekudt akarata ellenere es azt mondta neki h nem hasznalja ki eshogy szereti. Azert van az a hir a suliba h aki vele lefekszik hirneve lessz. Nanem. Inkabb megszegyeniti az osszes lanyt. Szoval remelem erted. De nem tudom neked mit hordott ossze de kerlek NE HIDJ NEKI! Mais nem azert kerdeztem mert erdekelt volna hanem azert h megtudjam.@t_hannuus: azta....
@t_hannuus: ez durva. Koszi kristof.
@bf_kristof_: szivesen!
Ezek utan mar inkabb tenyleg csak aludni akartam. Suerencsere sikerult es reggel kisse kesve keltem.
Ossze keszultem gyorsan es elindultam. Suli elott ott volt mate david es zsofi. Eszembe jutott amit kristof irt tegnap az agyvizem elkezdett forni. Oda mentem megoleltem zsofit meg davidot. Mate varta h otis es ahogy magahoz huzott volna abban a pillanatban pofan vagtam.
-Ne keress tobbet jo? Kossz-fogtam meg magam es bementem a suliba. Tesi az elso. Mint mindig davidekkal van tesink. Bemegyek az oltozobe es meglatom zoet az eggyik padon a sarokba sirni. Oda megyek hozza.
-Zoe? Miabaj?-kerdezem a keservesen siro lanyt.
-M-mit tudsz materol?-kerdezi halkan.
-Kristof meselt sokat...es enis ugymond egy "aldozata" vagyok.-mondom neki mire megjobban elkezd sirni.
-T-tegnap este el-eljott hozzam....E-es ismet megtette....-mondja sirva es zsofi is bejon mostmar. Folallok lebaszom a taskam zsofi es zoe jonnek utanam. Zsofi oleli magahoz zoet. Bekopogok a fiu oltozobe mire dani kinyitja az ajtot.
-Mond hanna-mondja nekem mosolyogva.
-Matet kuld mar ki-mondom meki igesen.
-Mate nincs itt. A takarito szertarba lattam menni egy lannyal.-mondja mire biccentek neki.
Elindulok a szertar fele. Megallok elotte david zsofi kristof es zoeval. Naggyabol 15perc mulva kijon kingaval aki hogyis mondjam egy streber.
-Kinga. Maradj itt kicsit.-szolok a lany utan megall es oda megy zoehoz. Asszem legjobb baratnok.
-Mivan mar h igy korbe altok?-kerdezi mate kacagva. Meglokom es neki borul kisse az ajtonak.
-Meddig gondolod meg h versenyt uzol abbol h az osztalytarsaidat megdugod?-mondom mire kinganak kitagulnak a szemei es elsirja magat.
-H-hanna! Ezt honnan gondolod?-kerdezi zavarba.
-Ohh draga onnan hogy elsonek megdugtad zoet. Majd engem majd annat majd dorit majd ismet zoet mostmeg kingat. MAGADNAL VAGY UGY OSZINTEN?-lokom meg megegyszer mire megint neki esik az ajtonak.
-Hanna....fejezd be kerlek!-mondja es szetnez. Hirtelen okollel pofan vagom mire beveri a fejet is melle. David elhuz engem matetol aki csak kacag.
-Ezert meg megfizetsz nekem. Ugy tudod?-jon elem es felemeli az allam mire pofan kopom.
Letorli majd bemegy a fiu oltozobe. Kingat megvigasztaltul majd a lanyok meg david is elment tesi orara mimeg zsofival beultunk az oltozobe. Elvoltunk beszelgettunk hulyeskedtunk tudjatok a szoki.
Kicsongettek majd mentunk volna matekra mikor kozolte az igazgato h elmarad es kimehetunk. Zsofival elindultunk boltba. Vettem magamnak egy punchos monstert meg egy lays csipszet es leultunk a kozeli parkba. Majd egyszercsak annyit latok. Mate es david kozelitenek.
Na helcso. Ismet itt az iro.
Csak mielott jonnek majd a nagy rajongok. Ezek a tenyek materol(icerol) nem igazak. Ez a konyv egy fanfiction. Azaz kitalalt.
Egy a lenyeg remelem tetszik.
Puszi😘
(Ja igen ma 2 resz jott.)
YOU ARE READING
𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATT
FanfictionMINDEN AZON AZ ESTEN KEZDODOTT Gondolkodtal mar azon h milyen lenne vacrol felkoltozni pestre hogy elkezz egy egyetemet angol szakon? Nah latod ense. Deha mar itt tartunk beis mutatkozok. Toth Hanna vagyok es nemsokarra 21eves leszek. Vagyis decembe...