♡12resz♡

167 11 4
                                    

@Maricspeti: Szia. Gondoltam irok mizu?

@t_hannuus:Szia semmi. Veled?

@Maricspeti: Velem sincs semmi. Hogy vagy milyen eddig a napod?:))

@t_hannuus:egesz jo. Neked?

@Maricspeti:nekem is:))

@Maricspeti:lenne kedved talalkozni? Ma esetleg sulif utan?

@t_hannuus: Hmmmm miert is ne:]

@Maricspeti:okess. Mikor vegzel?

@t_hannuus: 15:25.

@Maricspeti:ott leszek;))

Ezutan mar eltettem a telot es "vartam" ugymond h elteljen ez a nap. Erdekel h mit akar tolem a Hires Marics Peti. Kicsongettek szerencsere matekrol es marcsak 4orat kell vegig szenvedjek a 9bol. Ossze pakoltam a taskam es mentem ki a terembol ha Mate nem kapott volna el a folyoson.

-Hova hova?-kerdezi mikozbe a nyakamba furja a fejet es ugy allunk az ablaknal.

-Enekre?-mondom kozonbosen.

-Logjuk el. Van jobb otletem minthogy bemenjunk enekre.-mondja kaceran a fulembe suttogva mire kiraz a hideg.

-Elmesz a faszomba mate.-mondom es lelokom a fejet magamrol a kezeit probalom leszedbe a derekamrol.

-Mmmm had gondolkodjak- enged el mire elindulok majd utanam kap es megemel- Nem-mondja mosolyogva es letesz.

-Faszomat mar. Engedj el-mondom es kezdek ideges lenni.

-Mivan havid megjott v miafaszert vagy ilyen?-kerdezi kisse feszultebben es maga fele fordit. Kezeimet a mellkasara teszem.

-Faradt vagyok. Gecire szoval orulnek ha nem faszkodnal itt velem-mondom es adok egy puszit a szajara amibom csok lett.

-Jolvan kiralylany-mondja szemforgatva es mosolyogva mire ossze kocolom

-hogy az a....-mondja mkre bemutatok neki es bemehyek az enek terembe.

Draga baratnom a helyunkon kb basznj keszulnek daviddal es nagyon turkalnal eggymas szajaba. Oda megyek hozzajuk es megallok melletuk.

-Khmm Khm.-mondom es megkoszorulom a torkom es mate is betalal a terembe.

Beul elenk kristof ele majd megszolal a csengo. David elkoszon tolunk majd kimegy. Beulok a helyembe es vegig teloztam az enek orat. Hat fasznak van kedve 5oraba meg enekelni.  Kovi orank ismet tesi, mellesleg dupla. Dehat nekunk zsofival felmentesunk van. Zsofi ismet felrevonult daviddal enmeg elindultam lefele.

Elovettem volna a telom a taskabol de nem talaltam. Megaltam takarito szertar elott es kerestem a taskamba mikor hirtelen kinyitodott az ajto majd mate behuzott engem es bezarta.

-Mate miafasz?-nezek ra mire latom h a szemei szikrakat szornak.

-Mivan. Azert vagy ilyen mert mesz maricssal dugni? Hm?-mondja nevetve majd latom h a kezebe van a telefonom.

-Add vissza-nezek ra es probalnam elvenni de folemeli a feje fole

-Nem. Mondd el nekem. Miben jobb marics mint en?-kerdezi nevetve.

-Semmiben. Csak talalkozok vele. Baratilag.-mondom es lehunyom a szemem.

-Aha baratilag. Pedig a modell instadon uzenetek kozt nem ezt lattam. H o csak BARATKENT akar veled talalkozni-mondja es kikapom a kezebol a telefonom. Es amiket latok h miket irt privatba a modell instamon. Az szornyu.

-Te jo isten....-szornyelkedek el es taskamba baszom a telefonom.

-Bebi. Hozzad nem illik egy majdnem 30eves pali. Oke h geci gazdag meg minden. De nem illik hozzad-olel magahoz mire megnyugszok. Igaza van....nem illik hozzam.

-Igazad van....-mondom es elengedem.

***

Kint allok a suli elott es varom petit. Parc per mulva egy piros mustang all meg elottem es peti integet. Oda setalok es beszallok.

-Szia-koszonok neki

-Szia. -hajolna felem mire vissza tolom a fejet.

-Merre megyunk?-kerdezem tole.

-Mhmmm Gellert hegy?-kerdezi mire bolintok.

Elindultunk es utkozbe vettunk mekit is. Majd hazafele azt vettem eszre h nem hazafele megyunk. Megaltunk egy kisebb utcaba ami tudtam holnap. Egyetememtol nem messze. Peti ramnezett elegge "kanos" arcal.

-Nem lenne kedved szorakozni?-kerdezi mikozbe ramkacsint.

Szonelkul kiszaltam a kocsibol es elkezdtem futni hazafele. Az idiota elfelejtette bezarni az autot. Hallotam ahogy jon utanam a kocsival. Berohantam a lepcsohazba mert pont jottek ki. Peti elott becsapodott az ajto. Es mivelhogy berlem a lakast nem az en nevem van lent kiirva ezert nem tudja melyikbe lakok. Folrohantam az emeletre majd be a lakasba.

Hirtelen csorgott a taskamba a telefon....







Helcsoo
Majdnem 1 hetes kihagyassal erkeztem egy ujj resszel!
Remelem tetszik!
Csok❤️

𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATTWhere stories live. Discover now