-Igen?-fordulok hozza hatra.
-Csinos vagy-mondja mate mosolyogva.
-Tudom. De mit akarsz?-kerdezem.
-Nincs kedved ma delutan elmenni valahova?-kerdezi mosolyogva
-Nem. Kevinnel megyek el delutan.-mosolygok ra.
-Es hova?-kerdezi
-A lakasara. Jon az orvos-mosolyogom ra.
Itt elsetalt vissza zsofihoz. Fruzsiek utan mentem. Davidtol elkoszontunk es bementem a terembe szokasosan a hatso padba. Mate es zsofi bejottek es leultek elenk. Ranezek fruzsira es elnevetjuk magunkat.
-Muszaj pont ide ulnotok?-szolok elorre nekik.
-Baj?-kerdezi zsofi
-Hat. Oszintet megvalva....igen gecire-nevetem el magam
-Akkor ulj el innen-mondja vinnyogos hangon.
-Almodozz draga-kacsintok ra es hatra dolok.
Igazabol most ebben a terembe voltak az osszes oraink mert valami faszsag miatt mar nem az osztalyok jarkalnak a tanarokhoz hanem a tanarok az osztalyokhoz. Igazabol ezcsak jo.
Oran es szunetben is neha eszegettem ittam, teloztam. Aze valamennyit figyeltem is mert joljonne egy diploma. Dee hamar vege lett a 8oramnak es sztem fruzsival mi voltunk az elsok akik elhagytak ugy az iskolat is. Lattam h kevin mar var. Es egy babakek merci mellet alt amit mosolyogva neztem. Oda adtam fruzsinak a kocsi kulcsom h vigye haza a kocsim. Oda mentem kevinhez es megoleltem.
-Mehetunk?-kerdezte mikozben beszaltunk.
-Yesssir-mondom es elnevetjuk magunkat.
Elindultunk kevo lakasa fele mikozbe megmutta az ujzenejet ami tetszett elegge. Es enekeltem mert fulbe maszo es a vegere mar tudtam a reflent.
-Enekesnek kene legyel nemcsak modellnek.-mondja mosolyogva.
-Sokan mondtak mar h jo hangom van dee nem tudnam h kezdjek bele.-mondom nevetve.
-En segitek neked. Meg fruzsi battya is segitene-nez ram amjd az utra.
-Marics haggyon engem. Miutan majdnem megdugott nem kell a segitsege.-forgatom a szemem mire elneveti kevin magat.
-Majdnem megdugott? Nekunk azt meselte be h megdugott-mondja a csavo kb visitva mire belolem is eljon a nevetes.
Naggyabol 30perc alatt oda ertunk mire az orvos amr ott alt. Bementunk az orvossal majd elkezdtuk az alapabbnal alapabb feladatokat. Amik igy az 5-6alkalomra egyre nehezebbek. A csavo elorantott a zsebebol 2 fuves cigit es kezunkbe nyomta.
-Kovetkezo a feladat. Ez most elter a feladatoktol. Kevin van itthon vodkad?-nez a csavo kevinre aki bolint.
Kimegy a csavo vodkaert es ket 3dl pohaert. Leteszi elenk es tele tolti. Ossze nezunk kevinnel majd a csavora.
-Ma megnezzuk mennyi ido utan undorodtok el a fuvestol es a vodkatol. Kerdesek lesznek. Ha nem valaszoltok v hazudtok akkor 3slukk gyorsan es egy nagykorty pia-mondja az orvos es rankszerel egy hazugsag vizsgalo cuccot.
Rossz megerzesem van..
-De doktorur maganak nem az a feladata h leszoktasson minket?-nezek az orvosra.
-De pont ezlessz- vezs ki a zsebebol.meg vagy 10szalat. Kevinnel nagy szemekkel nezunk a 10db fuvesre majd az orvosra.-kezdjunk bele aztmondom.-kapcsolja be a gepeket.
-1. Hany evesen szivtatok el az elso fuves cigiteket?-nez rank mire en beleszivok a cigibe 3at es iszok a piabol.
-Azthiszem 16-17-nez kevin az orvosra mire zolden vilagit az o gepen a potty.
-2. Miota kezeles alatt vagytok szivtatok?-kerdezi.
-Nem- valaszoljuk egyszerre mire az enyem zolden vilagit kevine pirosan. Beleiszik a piaba majd 3szor belesziv es hatra dol
*30perc mulva*
Hogyis mondjam durvabbnal durvabb kerdesek vannak esmar a 4dik cigimet szivom es 2x kellet ujra tolteni a poharam. Kevin a 3cigijenel van de nekem 3x kellet a poharat ujra tolteni. Hogyis mondjam. Eggyikunk se a legtisztabb es a legjozanabb.
-23. Kevin. Ossze jonnel hannaval?-nez kevinre az orvos.
-Persze-vagja ra kevin mire zolden vilagit a gep.
-24. Hanna es te kevinnel?-nez ram.
-Nem. Mast szeretek-valaszolom mire mind2 gomb felvillan.
-2 slukk. 0 korty. A gep erzi h felig igaz felig nem-valaszol az orvos enmeg 2 beleszivok.
-25. Lefekudnetek egymassal?-nez rank az orvos.
-Igen-vagjuk ra de belolem a pia beszel leginkabb.
-1. Feladat tegyetek meg az utolso keresem - onti ki a csapba a piankat es a maradek ciginket elveszi eloltja.
Kevin rammosolyog es folkap az olebe.
Es igen....nemkell reszeletezzem.
Lefekudtem a legjobb haverommal....Na helo!
Igen elek meg nem haltam meg.
Majdnem 2het utan erztem nektek egy BOMBA resszel.
Remelem tetszik.
Puszi bebik🦈
Csok: Lilcso❤️🦈
YOU ARE READING
𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATT
FanfictionMINDEN AZON AZ ESTEN KEZDODOTT Gondolkodtal mar azon h milyen lenne vacrol felkoltozni pestre hogy elkezz egy egyetemet angol szakon? Nah latod ense. Deha mar itt tartunk beis mutatkozok. Toth Hanna vagyok es nemsokarra 21eves leszek. Vagyis decembe...