Igazabol mate egy parkba vitt el es beszekgettunk majd konkretan elkezdett fujni a szel meg dorogni. Nem volt valami jo meg poloba voltam ezert mate oda adta a pulcsijat. Naggyabol laza 20perces kesessel oda ertunk a sulihoz. Folmentunk es bekopogtunk.
-Elnezeset a ....-nem tudom befejezni mert a tanar a szavamba vag.
-Nemerdekel uljetek le-mondja mire vallat rantok majd zsofi melle leulok.
-Hol voltatok?!-formed ram baratnom
-Setalni-zarom rovidre majd eloveszem a laptopom. Zsofi meg akar valamit kerdezni de inkabb haggya. Hamar lement az ora. Kicsengettek majd sztem en voltam az elso aki kijott a terembol.
Megvarom zsofit mire mateval jon ki beszelgetve. Hatgeci ezis csodallatos.
-Mivan durci hercegno?-indulok el mire mate utannam jon es elkapja a derekam.
-Befejezed?-probalnam levenni a kezeit a derekamrol mire ossze kulcsolja az ujjait a derekam korul.
-Hadd gondolkozzak...Nem-mondja vigyorogva. Asszem nyugtatoznom kell magam mert ezt nem fogom epp idegekkel birni.
A jelzo csengo mentette meg az eletemet azthiszem. Zsofi elkoszont davidtol majd engem is elengedett mate. Bementunkna terembe es ez ilyen hosszu pados terem mert kemia ora van. 3an lehet ulni 1 sorba szoval godnoltam h beulok kozeore bal oldalamra zsofi megmajd valamu lany beul jobbosomra. AFASZT. Draga mate ugy gondolta o beul mellem. Csodas.
Mar megy egy ideje az ora es mostcsak jegyzetelni kell es egyszercsak annyit erzek h mate fogdossa a labam. Ranezek mire elvigyorodik majd racsapok a kezere. Mintha semmit nem tortent volna. Lelokom a kezet es vissza teszi.
Igazabol a maradek 5oram unalams volt. Mate basztatott de az szoki. Kicsengettek 8oramrol es mintha puskabol lottek volna ugy mentem ki az egyetemrol. Zsofi futott utanam meg a 2 fiu is. Kint negalltam elovettem a pocom es beleszivtam egy jonagyot. Majd kaptam egy kerdes matetol.
-Hazakiserhetlek?- itt elkezdtem fulldokolva kohogni.
-Uristen Hanna jolvagy?-kerdezi zsofi es elkezdi utogetni a hatam.
-Megvagyok.-mondom es ranezek matera-hazakiserhetsz-mosolyodok ra mire neki is fulig er a szaja.
Elkoszonunk davidtol es zsofitol majd miis elindulunk. Szeppen lassan setalunk kozbe minden faszsagrol beszelgetunk.
-Bemegyunk boltba?-nezek matera
-Menjunk-mondja majd megfogja a kezem es behuz kb a boltba.
-Ne rangass van 2 szep labam tudok rajta menni es kozlekedni-mondom szemforgatva. Lassit es beenged maga ele mert vekonyak a sorok a kisboltban. Megallok a hutott uditoknek es elkezdek koztuk valogatni, ismet egy kezet erzek a derekamon. Majd a fejet a baloldali vallamra teszi.
-Mate! Barki meglathat minket!-szolok neki halkan mire konkretan leszarja.
Elnevetem magam majd kiveszek egy almas kortes cappyt meg egy hellt. Leveszem magamrol mate kezet meg a fejet lelokom magamrol majd elindulok tovabb. Veszek estere csokit meg chipseket es elindulok a kasszahoz. Mate kovet vegig persze. Kifizetem bedobalom a taskamba majd kimegyunk a boltbol.
-Essss hanna. Mit dolgozol igazabol?-nez ram.
-Hattt igazabol modellkedek-mosolyodok ra.
-Ertem akkor a sok kovetot-neveti elmagat mire enis elmosolyodok megjobban.
-Haat de van egy masik oldalam es azon vannak kint a kepek-mondom mire elokapja a telojat es varja h mondjam. Elveszem a telojat es beirom. "T_hannuss_2"
Kozben mar oda ertunk a lepcsohaz ele.-Koszonom h hazakisertel-mosolyodok matera.
-Semmiseg-mondja majd megolel. Vissza olelem.
Majd sikitast hallunk. Oda nezunk es kb 5kislany fut felenk. Ranezek matera megpuszilom az arcat es beutom a kapukodot es bemegyek. Vissza nezek es latom h a kislanyok korulvettek matet es kepet csinalnak vele. Elnevetem magam majd beszallok a liftbe.
Felerek a 4emeletre majd kinyitom az ajtot es bemegyek. Leveszem a cipom majd beteszem a ciposszekrenybe es felveszem a papucsom. Felveszem a taskam es bemegyek a szobaba. Kipakolok majd elmegyek furdeni. Lefurdok majd bemegyek a szobaba. Felveszem mate pulcsijat meg egy rovid nadragot es elkezdem a sorozatom. Naggyabol mar este 10korul vagyunk mikor mate irt.
Sziasztook dragaim!
Remelem tetszik eza resz! Puszikkalak titeket es igyekszek a reszekkel csakhat nem konnyu irni is oket meg mellete masdolgot is csinalni. Nade csokok🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATT
Hayran KurguMINDEN AZON AZ ESTEN KEZDODOTT Gondolkodtal mar azon h milyen lenne vacrol felkoltozni pestre hogy elkezz egy egyetemet angol szakon? Nah latod ense. Deha mar itt tartunk beis mutatkozok. Toth Hanna vagyok es nemsokarra 21eves leszek. Vagyis decembe...