Eltettem a telom es beszelgettunj fruzsival. Kicsongettek majd kimentunk a modobol es elindult le kemiara. Beultunk leghatra. Maten lattam mellem akar beulni ezert letettem magam melle a taskam ezaltal elenk ultek be. Marmint kristof mate es aron.
Nagyba ment az ora mikor mate es aron elkezdtek folyamatosan hatraforgolodni.
-Miafaszt forgolodtok?-kerdezrm halkabban.
-Haat muszaj szep lanyokat nezzunk- mondja aron megrantva a vallat. Ranezek fruzsira majd elnevettjuk magunkat.
-Rohely-mondom majd folytatom a telozast.
***
Suli utan fruzsival kb elrohantunk. Nem volt kedvem mateval beszelni. Megbeszeltuk h nalam alszik ma fruzsi ezert elmentunk egy kis boltba. Vasaroltunk stbstb. Kozbe megtudtam rola egy csomo mindent. Joba van egy csomo magyar hiresseggel es van egy srac tudjatok a bruno. Na vele van mar alakulgatoja;).
-De te kajak lefekudtel mar a brunoval?-kerdezem mikor mar szallunk ki a liftbol.
-Igen de shh-mondja nevetve.
-Joo naaa-mondom nevetve majd kinyitom a lakasajtot.
Bemegyunk levesszuk a ciponket majd bemegyunk a szobaba. Kipakolunk egy kisebb asztalra amit behoztam kozbe. Huztam agynemut fruzsinak mikozbe o kiment talakert meg kipattogtata a kukoricat. Lehuztam a redonyoket es bekapcsoltam a netflixet. Folnyotam a piros ledem ami az agy alatt van. Fruzsi vissza jott egy talakkal meg a pattogatott kukoricaval.
-Sztem menjunk el gyors furdeni, adok ruhat es utana sorozaat este-mondom mire bolint.
Kiveszek magamnak egy fekete melegitonacit meg egy fekete haspolot. Kozbe mondtam fruzsinak h mig furdok keressen maganak valami ruhat. Elmentem furdeni es mig furodtem hallotam h kopognak meg csengetnek.
-Fruu kinyitod?-kiabalok ki neki.
-Ahaaa-momdja majd hallom h nyilik az ajto.
-Szia hanna itthon?-kerdi mate de hallom a hamgjan h nem oke valami.
-Szia igen de igy benem engedlek hozza-mondja nevetve
-Nem azt kerdeztem h be-e engedsz hanem h itthon-e van. Beszelni akarok vele.-mondta mate feszultebben. Gyorsan meg lemostam a sminkem emg feloltoztem. Hajamat ossze kotottem es kimentem.
-Fru menj furodni elintezem.-mondom frunak majd furan nez ram es bolint.
-Mit akarsz?-formedek ra- Kajak ez lessz az uj hepped h ide jarkalsz a lakasomra?-kerdezem nevetve.
-Hanna..miert nen vartal meg suli utan?-kerdezi mosolyogva es neki tamaszkodik az ajtofelfanak. Letezik olyan h teljesen mas az ember arca mikor reszeg? Mert neki igen?
-Mert nem voltam rad kivancsi. Varj. Mostse vagyok!-mondom es pofan rohogom mire latom h kezdem felhuzni.
-Mire jo ez neked? Hm? Szorakozunk itt egymassal mikozben mindketten ugyan azt erezzuk. H-Hanna en mar nem e-ertelek!-mondja es neha csuklik eggyet.
Ami nem jojel mert hanyni fog. Megfogom a polojar es behuzom egesszen a wcig. Hirtelen azthitte mast akarok de mikor oda ertunk a wchez lehajolt hozza es hanyni kezdett. Szerencse kulon van a wc es a furdo. Bementem a szobaba a telomert. Fruzsi mar bent ult.
-Minden oke?-kerdi mire bolintok. Bemegyek a konyhaba egy pohar vizert meg papir torloert. Kozbe folhivom davidot.
Zsofi veszi fel.-Megkertelek hagyd davidot!-mondja feszulren.
-Leszarlak perpill. Davidnak megtod mondani h jojjon el a reszeg haverjaert es vigye innen mert jelenleg a wcbe okadik-mondom semlegesen.
-Aha. Lassan indul. Kettesbe v mateval?-kerdi
-Nem. De leteszlek. David siessen..-mondom
-Hanna va...-nem tudja befejezni mert ranyomom.
Vissza megyek matehoz aki falfeheren ul a wc mellet. Adok neki papir torlot meg oda adom a vizet. Megtorli a szajat majd iszik egy kortyot es kiobliti a szajat. Rammosolyog en eng biccentek neki eggyet.
-Van fogkefem. Hasznalatlan ha gondolod menj mos fogat meg van szajvizem is. Furdobe is vqb egs wc. Szoval ha hanynod kell wcbe es ne a csapba. David lassan ittvan erted. -mondom full komolyan.
-Koszonom..-mondja majd lehuzza a wct es elmegy fogat mosni. Vissza bemegyek fruhoz
-Szereted ugye?-kerdi fru amit elsonek nem ertek.
-Kit?-nezek ra ertetlenul.
-Matet-mondja ki es pont akkor lep be az emlitett szemely a szobaba......
Helcso bebikek! (Yess ez a nevetek matol)
Uj resszel erkeztem immarom hozzatok. Milett velem h ilyen bolcs lettem?:D
Na minduus remelem tetszik!
Csok❤️🎀
CZYTASZ
𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATT
FanfictionMINDEN AZON AZ ESTEN KEZDODOTT Gondolkodtal mar azon h milyen lenne vacrol felkoltozni pestre hogy elkezz egy egyetemet angol szakon? Nah latod ense. Deha mar itt tartunk beis mutatkozok. Toth Hanna vagyok es nemsokarra 21eves leszek. Vagyis decembe...