♡6resz♡

190 9 2
                                    

Leertunk a kocsihoz es beultunk majd elindultunk 6:35kor.

-Azt elmondod h hova megyunk? -kerdezem es beleiszok a kaveba.

-Az titok. Meg ma nincs is tanitas szovaaal-mondja david nevetve.

-Hallod elmesz a faszomba?-mondom neki mosolyogva ironiabol.

-Persze barmikor- mondja majd megall egy lepcsohaz elott. Ir valamit a telefonjaba majd mate jon le.

-Naneeem ezt felejsd el-mondom davidnak mire kiszall mond matenak parszot majd mate atjon az en oldalamra es kinyitja az ajtot.

-Kiszalsz?-kerdi nevetve mire megfogom a taskam es kiszallok majd bevagom a kocsi ajtot.

-Halooo ne bantsd szegenyt nem artot neked semmit!-mondja david tiszta aggodva.

-Leszarom! Komoly ezert rangattal ide engem REGGEL 7KOR?-mondom a veget idegesebben mire mate atkarolja a vallam.

-Nyugiiii jo napunk leesssz-mondja mate mire sohajtok eggyet

-Na en mentem pusszii-mondja david majd beszall a kocsiba es elhajt. Csodas. Egyedul maradtam evvel az idiotaval.

-Menjunk fel!-mondja mire bolintok. Bemegyznk a lepcsohazba beszallunk a liftbe. Folmegyunk a 2ra. Kiszallunk majd oda setalunk az ajtohoz.

-figyeelj kicsit kupi van dee ossze pakolok esku!-mondja kicsit zavarba mire benyitok a lakasba. Ami fogadott....

Rend van! Jo oke egy kicsi pakolas nem artana deee ahoz kepessss h fiu lakik itt rend van.

-Ez elfogadhato! Nalam is kb igynezki a lakas. Deee ez normalis. Rend van ugyes vagy!- mondom nevetve es leveszem a cipom majd bemegyek a szobajaba. Igazabol ottis rend volt. Bevolt agyazva folvolt porszivozva

Nade az asztala. Asztal alatt ures uveget az asztalon minden IS van. Tyhuu elfer egy takaritas arra a sarokra.

-Ommm igen ezt mondtam-vakargatja a tarkojat zavaraba.

-Hozz nekem torlo kendot, fertotlenitot es egy kukaszsakot.-mondom matenak es beleulok a szekebe majd megy az emlitett dolgokert. Meghozza a kukaszsakot mire ossze szedem az ures uvegeket es beledobalom meg a zacskokat is. Ide hozza a torlo kendot es a fertotlenitot is. Fujok az asztalra es letorlom vele alaposan jo sokszor. Majd kesznek alitottam ezt a sarkot. Masbaj igazabol nem volt vele csak ez.

-Takaritas manias vagy?-kerdezi es oda jon mellem es legugol majd megfogja a combom.

-Kicsit-mondom es lelokom a kezet magamrol mire elborul. Elnevetem magam meg ois.

Igazabol elvoltunk egesznap. Majd 4fele eljott ertem david hazavitt majd ment vissza matehoz mert streamelni fognak. Jolereztem magam mateval. Filmeztunk foztunk faszkodtunk. Hazaertem lefurdotem majd leultem kicsit tanulni. Eszre se vettem h elment az ido. Este 11van...Elpakoltam holnapra majd lefekudtem aludni. Olyan hajnali 1lehetett mikor csongetnek. Kikelek az agybol kimegyek es kinyitom az ajtot. Mate alt az ajtoba. Hirtelenbol nekem esett es kozbe a taskajat lebaszta a foldre es megcsokolt.

Ereztem h reszeg dehat ki tudna neki ellenalni? Vissza csokoltam, es hirtelen folkapott az olebe becsukta az ajtot es neki nyomott. Attert a nyakamra nekem pedig csak halk sohajok hagytak el a torkom. Hirtelen megcsipte mire egy kissebb nyoges hagyta el a szam.

-Mate...rossz vege lessz!-mondom 2 sohaj kozt mert a nyakam erzekeny reszet csokolgatja.

-Shhh nem lessz ebbe rossz-mondja par puszi kozt. Vissza folter a szamra es elkezdi oket mohon falni. Elindul velem a szobaba es letesz az agyra.

*masnap reggel*

Reggel fura volt ebresztore mate mellkasan fekudni meztelenul.

-Mate...felkene kelni.-kelek ki az agybol es kirohanok a szobabol. Felveszem a kontosom es behozom a taskajat. Benne van a mai tancucc meg valto ruha. Kiveszem a ruhait es leteszem az agyra. A tegnapiakat a foldrol ossze szedem es kiviszem a szennyesbe.

-TALAS MATE NEM SZOLOK MEGEGYSZER-kiabalok ra mire egybol folul mosolyogva.

-Joreggelt.....-nez vegig magan majd ram h kontosbe vagyok.-Megtortent...?-kerdezi mire bolintok. Kezebe temeti az arcat.

Oda megyek a szekrenyemhez es kiveszek egy kek farmert es egy feher rovidujju garbos polot. Veszekki fehernemut meg zoknit. Es kimegyek a furdobe. Belenezek a tukorbe  es latom h a nyakamon van egy szep lila folt. Ez csodas...










Szia kedves olvaso
Erkeztem egy ujj resszel! Remelem tetszik! Ha tetszik voteolj:*
Puszii
[Kozbe pogi: Szekelykaput halgattam mig megirtam]

𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora