♡14resz♡

145 10 2
                                    



-Nemertem. Van barmi kapcsolatod avval a daviddal?-kerdezi fruzsi mikor mar megyunk felfele.

-Nem. A haverjaval aki az osztalytarsunk a mate. Vele alakulgattak a dolgok de valszeg vege mert tegnap ossze vesztunk az idiota marics miatt-mondom mire furan nez ram mikor bemegyunk a terembe es leulnk.

-Te voltal az a lany aki elrohant a batyamtol?-kerdezi nevetve

-Tevagy a marics huga?-kerdezem enis nevetve mire bolint.

-Es mit meselt a batyad "rolam"?-kerdezem.

-Hat h dogos v meg stb. Megh elrohantal mikor baszni akart veled-mondja nevetve mire enis elnevetem magam.

-Fura-mondom nevetve mikor bejon a terembe david zsofi majd mogottuk olelkezve mate es liza.

-Azszep-mondja fruzsi mire folpattanok folveszem a taskam es kimegyek a terembol de pont jon szembe velem a tanar.

-Hanna! Hova hova?-kerdezi a tanarno idegesen.

-Tanarno nem vagyok jol! Kitetszene kuldeni fruzsi utanam?-kerdezem mire bolint.

Sirva megyek be a lany wcbe es leulok a foldre es elkezdek nagyon sirni. Kinyilik az ajto es fruzsi jon be. Leul mellem es atkarol.

-Ne sirj dragam-olel magahoz

-Miert?! Nem az en hibam h marics ilyen volt velem!-mondom halkan

-Persze h nem a te hibad..-mondja mire uzenetem jott.

*priv beszelgetes*

@kr_zsofiiid: minden oke?

@t_hannuus:haggyuk a kepmutatast zsofi. Semmi ertelme es kedvem sincs hozza!

@kr_zsofiiid: ez nem az. David elmondott mindent. Neharagudj h hibaztattalak! Meg liza arra ment h matehoz kozel keruljon...ami sikerult neki. Tesin nemis voltak bent utolso 5percre jottek be szetszortan...

Itt vissza baszram a taskamba a telefont es halk zokogasba kezdtem. Majd megint csipofott a telefonom..

*modellek es streamerek*

@kr_zsofiiid:eltavolitotta a csoportbol: @iceshowspeed:-et*

@t_hannuus:nem kellet volna! Vegyetek vissza es en kilepek.

@kr_zsofiiid:nemnem!

*@t_hannuus:hozzadta a csoporthoz:
@iceshowspeed-et, @kcslizuus-t*

*@t_hannuus kilepett a csoportbol*

Vissza tettem a taskamba a telefont es elovettem a pocom. Fruzsi vegig okvasta ezeket.

*modellek es streamerek*

*@kr_zsofiiid hozzadta a csoporthoz: @t_hannuus-t, @mrcs_fruzsko-ot*

*@kr_zsofiiid eltavolitotta a csoportbol: @kcslizuus-t*

@t_hannuus:miazmar?

@kdsakaroly:Hanna mivan veled?

@mrcs_fruzsko:en tudom...de nem fogom leirni..

@t_hannuus:haggyuk. Miert vettetek vissza?

@iceshowspeed:mert te ide tartozol.

@t_hannuus: es lizacskat miert tettetek ki?:D

@kdsakaroly:mert o nem illik ide. Te meg igen.

@kr_zsofiiid: pontosann

@mrcs_fruzsko: es en hogy kerultem ide?

@kr_zsofiiid: normalisnak tunsz.. de nekrd nem marics a vezetek neved?

@mrcs_fruzsko: de. Maricsnak vagyok a huga.

@iceshowspeed:uhh bazdmeg.... akkor tudsz mindent?..

@t_hannuus:megjo h tud mindenrol:)))

@iceshowspeed:suli utan tudunk beszelni hanna?...

@t_hannuus: meglatjuk:))))
















Sziasztokk bebikek.
Egy rovidke resszel erkeztem! Remelm tetszik. Kovi hosszabb lessz megigerem!
Puszillak titeket💕🎀

𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon