-Talas mate en megollek!-orditok ki a furdobol. Feloltoztem mar csak a polomat nem vettem fel emrt lekell alapozozam a nyakam. Melltartoba kimegyek a furdobol mire mate csak nagyokat nyel.-Miaz?-kerdezi kisse zavarba. Ranezek es mutatom a nyakam. Megvakarja a tarkojat.
Leulok a sminkes asztalhoz es elkezdem a sminkem meg a nyakam is lealapozozom. Teszek fel pillat meg alap smink. Ranezek az orara es latom 7:15.-Induljunk.-veszem fel a cipom meg a taskam mire ois felveszi a cipojet meg a taskajat es elindulunk.
Utkozbe nem beszeltunk sokat csak parszot. Igen neki kisse kinos volt. Oda erunk a sulihoz es oda megyunk zsofiekhoz. Megolelem zsofit majd elindulunk be. Tori az elso. Beulunk hatra majd hirtelen kristof hatra fordul hozzam.
-Kajak lefekudtetek mateval??-kerdezi halkan es mate is hatrafordul mosolyogva. Zsofi nagy szemekkel nezram.
-Omm ja?-mondom es tovabb telozok. Hirtelen zsofi melletem megszolal
-Tanarno! Kimehetnek hannaval az ora maradek reszebol? Nem erzem jol magam-mondja zsofi es tetteti h szarulvan.
-Menjetek!-mondja majd folkapjuk a taskankat es kimegyunk a mosdoba. Belepek a helyisegbe zsofi bejon utanam en leulok a foldre majd zsofi mellem.
-Kajak lefekudtetek?-kerdezi es eloveszi a pocojat.
-Igen...-mondom es eloveszem a telomat.
-Ahjjj te lany. Elorre latom milessz ebbol. Szerelem, veszekedes, szakitas es siras-mondja zsofi.
-Neeem nem lesznek ilyenek bizz bennem-mondom nevetve. Igazabol beszelgettunk teloztunk ettunk pocoztunk majd kicsongettek. Eltelt a utana meg 5ora es most csengettek ki 6oratol, kimentunk a terembol es realizaltuk h tesi a kovetkezo. Zsofi eltunt melollem mert davideknak is mostlessz tesi..khm "eltuntek". Telozok mikozbe negyek lefele majd egyszercsak mate lefog hatulrol es berant a fiu wcbe es bezarja azt.
-Hallod te normalis vagy?-nezek ra
-Miert kerulsz?-kerdezi elkezd felem jonni
-Nem kerullek..-mondom es kozbe hatralok. Hirtelen neki megyek a falnak..aha nincs menekves. Mate belem elem es leloki rolam a taskat ami nagyott koppan. Folkap az olebe es ugy a falnak szorit.
-Megkerdezem megegyszer-hajol kozel a fulemhez-miert kerulsz?-kerdezi suttogva majd megcsokolja a nyakam.
-Engedj el...-mondom neki mire megerossebben tartja a combom.
-Valaszolj-suttogja es megcsokolja a nyakam megegyszer.
-Jo-mondom es eltavolodik a nyakamtol es a szemembe nez.-Azert kerultelek mert oda jossz reszegen lefekszunk majd szetkurtolod. Azt vagod h ez eljuthat a fotosomhoz? Es akkor vege a kar...-nem tudom befejezni mert ajkait az enyemre tapasztja amit persze viszonzok.
Lagyan csokol mintha kiakarna elvezni. Nem ertem en ezt a fiut. Lehet szeret? Nem hinnem....csak szorakozik ahogy zsofi is mondta. Meg kostolgattuk egymas ajkait egy ideig dehat a levego miatt elkellt szakadjunk egymastol.
-Eztis szetkurtolod?-kerdezem kevesbe kedvesen.
-Shhh. Elvezd mar kicsit-mondja es a mellemre donti a fejet. O persze mivagyok en valami parna? Kint megszolal a becsongo. Csodas..akkor ma kesek. Kint hallom zsofit es davidot nevetve futni a tesiterem fele.
Mate meg egy bo 5percig fekszik rajtam majd ramnez megpuszilja az ajkaim majd letesz. Felveszem a taskam es kinyitom az ajtot es kimegyunk. Bemegyek a terembe mire a tanar kizavar engem mateval eggyut. Elindulok az oltozobe mire fura hangokat hallok onnan. Benyitok es latom zsofi meg david bezselgetnek.
-Hat ti?-nezek rajuk.
-Elkestunk- valaszol david es a tarkojat vakargatja zsofi pedig elvorosodik.
-Basztatok?-kerdezem nevetve mire ossze neznek es bolintanak. Bejon mate es elneveti magat.
-Na mivan itt gyermekek? A modellek meg a streamerek is elkestek? De vicci-neveti el magat mate. Leulok zsofiekkal szembe a padra mate meg mellem es atkarol.
-Amuggy zsofi david. Elmondanatok mit csinaltatok a mosdoba?-nezek rajuk avval a tipik "nemerjelhazudnimerttudjukazigazsagot" fejjel.
-Hattt...-mondja david es megvakarja a tarkojat. Zsofinak meg az egesz feje kb paradicsom voros lett. Ranezek matera majd elnevetjuk magunkat.
-Ahjjj istenem. Miert pont a mosdoba?-kerdezem.
-Nem ez volt az elso alkalmuk-mondja mate mire tagra nyilnak a szemeim es zsofira nezek mire elkezd kuncogni.
Igazabol ez a csodas beszekgetes utan marcsak teloztunk ettunk minden faszsag. Hamar elment a mai nap es anyaek folhivtak h foljonnek es menjunk el egy etterembe. Hazamentem folvettem egy egyszeru voros egybe ruhat. Anyaekkal a vacsora jovolt. Hazavittek elvegeztem az esti dolgaim es mar agyba js voltam. Egyszercsak irt a kristof ag oszt tarsam.
Csokoltatok minden olvasot aki ide tevedt. Remelem tetszik😘
ESTÁS LEYENDO
𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATT
FanficMINDEN AZON AZ ESTEN KEZDODOTT Gondolkodtal mar azon h milyen lenne vacrol felkoltozni pestre hogy elkezz egy egyetemet angol szakon? Nah latod ense. Deha mar itt tartunk beis mutatkozok. Toth Hanna vagyok es nemsokarra 21eves leszek. Vagyis decembe...