-Kereckedj ki-mondom halkan nevetve.
-Nincs kedved kijonni velem? Elutnenk az idot-mondja mire rabaszok a labara
-Fejezd be.-mondom halkan es tovabb telozok.
-Nem tehetek rola h ilyen szettbe vagy es radnezek es felizgulok baszod-kozbe mutogat ossze vissza.
-Akkor holnaptol csak melegitobe jovok-rantom meg a vallam
-Nanem!-mondja mire kerdoen nezek ra majd legyint eggyet. Kikereckedik mosdoba majd kb 15perc mulva vissza ter.
-Kajak kiverted?-kerdezem halkan tole
-Hahah nagyon vicci kedvedbe vagy-mondja majd elkezd telozni.
*modellek es streamerek*
@kdsakaroly:haloo mizu veletek?
@kr_zsofiiid: semmi mate most jott vissza mosodobol.
@t_hannuus::igen igen mate kiment konnyiteni magan
@iceshowspeed:hanna megbaszlak eskuszom
@kdsakaroly: azgatya. De teso kajak kimentel e kiverted?
@iceshowspeed:kajak
@kr_zsofiiid: fujj
@kdsakaroly:ne fujj naaazal mert tudod
@t_hannuus: ajjjajjj
@iceshowspeed:itt man bajok vannak. Es neg en vagyok a kanos
@kdsakaroly:hatja tess tevagy a kanos.
Hanna vigyazz mert mate a vegen megeroszakol teged a wcbe@t_hannuus:nem tudom h abba lenne-e eroszak. Mondjuk mateval nem jarok mosdoba szoval...
@iceshowspeed:biztos vagy te ebbe?;)
@kdsakaroly: ezek ma meg baszni fognak
@kr_zsofiiid: fix
@t_hannuus: hallooo miis itvagyunk
@kr_zsofiiid:mar azt hittuk basztok.
@t_hannuus: Hahaha so vicci....ja basszus megse
@kdsakaroly:XDDD imadom a hanna zsofi civakodast
@iceshowspeed: enisXDD
@kr_zsofiiid:POFAD LAPOS MATEKA.
Letettem a telom es elkezdtem a taskamba kutakodni. Elovettem a szajfenyem majd ki szajfenyeztem a szam. Kozbe mate ezt vegig nezte majd rakentem a kezere. Persze ez iylen rozsaszines szinu ami meglatszott a kezen.
*modellek es streamerek*
@iceshowspeed: *kepet kuldott*
@kr_zsofiiid: ugykell hanna. Ugyes
@kdsakaroly: szoptad teso
-Ezt komolyan gondoltad?-nez ram mate.
-Persze-kacsintok ra mire megforgatja a szemet.
-Most nem tetszik?-kerdezem tole. Valaszolna de a csongo szakitja felbe. Folkapom a taskam es atfurakodok mate elott
-Hanna...gyere csak vissza.-mondja mikor mar jon utanam.
-Neemmm-mondom es setalok a matek terem fele amihez kb teljesen atkell setalni sulin.
-David fogd le-kialt oda mate davidnak aki velem szembe jon es megalit.
-Nemmaaar nemer!-mondom es probalok elszabadulni de david folul ossze fogta a 2 kezem.
Hirtelen mate maga fele fordit es folemel. A taskam leesik a foldre amit zsofi folvesz. Atkulcsolom a labam mate dereka korul. Persze a matekterem az nagyon egy eldugott reszen van a sulinak. Mate neki "szorit" falnak kozbe zsofi meg david itt beszelgetnek melletunk. Mateval farkas szemet nezunk egy ideig. Majd en szolaltam neg hamarabb.
-Ha meglat minket egy tanar aztfogjak hinni h baszunk.-mondom halkan.
-Nem kell hidjek megis valosithatnank-kacsint ram mire tarkon vagom.
-Miert bantasz folyton?-kerdezi mate
-Mert megerdemled. Nem igy akartam h iylen konnyen elvedd az eszem. Viseld a kovetkezmenyet.-mondom neki es a vallara hajtom a fejem.
-Elvettem az eszed?-kerdezi mikozbe ahogy tart a combom cirogatja.
-Elegge-mondom roviden. Ranezek es csak nezem a szemeit.
Latom h a szeme cikazik a szam es szemem kozt. En vagyok a batorabb es a szam az oveere tapasztom. Hirtelen meglepodik de viszonozza a csokot. A csokunkat a csengo zavarja meg. Elvalunk egymastol. Elmosolyodunk majd mate letesz. Oda megyek zsofihoz elveszem a taskam es bemegxek a mateterembe. Beulok hatra zsofi pedig mellem.
Nagyba telozzok matekon mikor annyit latok h
"maricspeti uzenetet szeretne neked kuldeni"Helcsoo hoztam nektek eggy ujjabb reszzt. Remelem tetszik. [Ha tetszik nyomj egy vote-ot😘!]
Puszii🎀
YOU ARE READING
𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATT
FanfictionMINDEN AZON AZ ESTEN KEZDODOTT Gondolkodtal mar azon h milyen lenne vacrol felkoltozni pestre hogy elkezz egy egyetemet angol szakon? Nah latod ense. Deha mar itt tartunk beis mutatkozok. Toth Hanna vagyok es nemsokarra 21eves leszek. Vagyis decembe...