@kdsakaroly: hahaha nagyon vicces kedvedbe vagy;)
@kdsakaroly: nade a lenyeg. Szoval neked a baratnod a zsofi eshat azvan h cuki csaj meg minden es nem tudom h akarok e tole valamit vagy sem. Es a segitsegedet szeretnem kerni ebben.@t_hannuus: hat figyelj beszelj vele de megsegithetem a dolgod ha gondolod.
@kdsakaroly: mi mivan?
*A hires arcok es a csajok" nevu csoport*
@kdsakaroly: HANNA NEMAR!
@iceshowspeed: ez mi a gecim?
@t_hannuus: na david meselj zsofinak
@iceshowspeed: hohohoo valaki innen szerelmes?XDD
@kdsakaroly: nagyon vicci vagy..ja megse
*@t_hannuus hozzadta a csoporthoz: @kr_zsofiiid*@kdsakaroly: bazdmegmagad hanna!
@t_hannuus: cuki vagy:)
@kr_zsofiiid: ezmi?
"@iceshowspeed kilepett a csoportbol"
@t_hannuus: na vegre elhuzta a belet:)))
@kdsakaroly: hanna befogod? Koszi
@t_hannuus:itt se vagyok:)
@kr_zsofiiid: david mit szeretnel?
@kdsakaroly: na azt szeretnem h eljonnel velem valamikor valahova?
@kr_zsofiiid: persze:))))))
@t_hannuuss: na ezt nem merted privatba megkerdezni. Ocseeem nyomorek. Nade joeccakat:*
Letettem a telefont megfurdotem es lefekudtem aludni.
***
Reggel eleg hamar keltem 6:00kor.
Ma nagyon nincs kedvem ugy semmihez szoval ma lazaba megyek. Fekete melegito nadrag feher ovirsize polo es a szoki oldaltaskam. Hajamat siman kivasaltam es feltettem a egyszeru de nagyszeru sminkem. Felvettem a napszemuvegem es a taskamba bedobaltam a laptopom 1 fuzetet tollat meg szovegkiemelot. Bedobtam a taskamba a testpermetem meg egy hellt meg egy kis nasit majd leultem meg instazni kicsit meg tiktokozni.Raneztem az orara es 7:15ot mutatott. Felvettem a feher af1em befujtam magam a kedvenc parfumommel betettem a fulest a fulembe majd elindultam. Gyalog mivelhogy nem siettem 7:40re odaertem es lattam mate david es zsofi varnak a suli elott. Kivettem a fulembol a fulest majd bedobtam a taskamba. Betettem a zsebembe a pocomat es oda mentem hozzajuk. Zsofit megoleltem majd meglepetesemre mate is megolelt. Daviddal pacsiztunk eggyet majd bementunk. Folertunk a 3ra majd davidtol elkoszontunk es bementunk a tori terembe. Zsofival falmellet leghatso padba ulunk elottunk pedig mate es kristof aki mate osztalytars szinten jo baratja.
Mivelhogy unalmas a tori ezert telefonoztam es pocoztam oran. Egyszercsak altom irt valaki.
@iceshowspeed: kajak pocozol itt mogottem?XDD
@t_hannuus: baj?
@iceshowspeed: utallom a pocosokat de te kivetel vagy.
@t_hannuus:chhhh
Ezutan mar csak megnezte majd megrazta a fejet. Zsofival vegig beszeltuk az orat majd kicsongettek szerencsere. Lementunk tesire es a tanar kedves volt es megengedte h mi zsofival kint maradjunk es tiktoztunk pocoztunk eszegettunk stb.
A tanar hamarabb elengedett minket hamarabb. Mivelhogy daviddekkal volt tesink. Ezert mate david zsofi es en elmentunk boltba. David zsofi elorebb mentek mipedig mateval hatul.
-Ess mizu veled?-kerdezi mate hirtelen. Fura
-Mi lenne? Nincs semmi. Veled?-kerdezem matetol
-Nincs semmi velemse. Es miez a laza szett? Nemvolt kedves keszulodni?-karolja at a vallam es kozelebb huz magahoz. Elore nezek es latom david zsofi eltuntek elolunk.
-Ugylatom ketten megyunk boltba. De amugy nem mindegy neked milyen szettbe vagyok?- kerdezem tole ahogy oda erunk a boltba. Elorre enged majd bemegyek.
-Amugy edes mindegy mibe jossz suliba. Dee lehet ruha nelkul jobb lennel- karolja at a derekam hatulrol mikozbe az energia italok kozt nezelodok.
-Hahaha nagyon vicces vagy..ja megse basszus- veszemle a derekamrol a mancsait majd leveszek egy kiwis burn es oda megyek a kasszahoz.
-Jajjna ne mond h nem elvezted- biggyeszti le az ajkait.
-Esku nem-nezek ra majd atkarolja a vallam.
-Menjunk el valamerre setalni ugyis foldrajz ora lessz 1perc mulva- nez az oraraja majd ram. Ahjj megorit ez a gyerek.
-Jooo de ora felere erjunk be azert.-nezek ra mire elmosolyodik.
(Sziuus kedves olvaso:^)
(Elsosorban remelem tetszik ujjitgatom iraskozbe azert az "uzenetes" reszeket h azis elvezheto legyen! Masodsorban REMELEM TETSZIK! Puszikkalak titeket🎀)
YOU ARE READING
𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATT
FanfictionMINDEN AZON AZ ESTEN KEZDODOTT Gondolkodtal mar azon h milyen lenne vacrol felkoltozni pestre hogy elkezz egy egyetemet angol szakon? Nah latod ense. Deha mar itt tartunk beis mutatkozok. Toth Hanna vagyok es nemsokarra 21eves leszek. Vagyis decembe...