♡17resz♡

204 10 16
                                    

*Masnap reggel*

Szerencsere szombat van tehat nincs iskola. Hogy mire emlekszek a tegnap estebol? Hmm had gondolkodjak...semmire. Vagyis annyira h davidot lekapom......oooh baszki. Kinyitom a szemem es egy bekesen alvo davidot talalok magam mellet. Kisebb szivroham utan magamra tekeren a takarom es kimegyek a furdobe. Szembe nezek a tukorrel es hanyni tudnek magamtol.
Lefekudtem a srac haverjaval akit szeretek szimpla feltekenysegbol.

Belenezek a tukorbe es... nemis ertem. Mintha hipp-hopp oregedtem volna. Erdekes....
Lemosom a tegnapi sminkem meg lezuhanyzok. Megmosom a hajamat is mert biztos ami biztos. Kiszallok a kadbol es megtorlom a hajam majd folveszem a kontosom hajamra teszek egy torolkozot es kimegyek a furdobol. Ossze szedem a ruhakat a foldrol es david ruhajat ossze hajtogatom es beviszem az enyemet neg bedobom a szennyesbe.

Meglepetesemre david az agyban ult es fogta a fejet.

-Hanna...ugye nem..?-kerdezi david halkan

-De...gecire de.-mondom halkan- Itt a ruhad.-mondom es leteszem az agy szelere neki mire bolint.

-Elmehetek zuhanyozni?-kerdi mire bolintok. Magara tekeri ois a takarot majd felveszi a ruhait es elindul a furdobe. Bemegyek majd kiveszek magamnak ruhat. Egy egyszeru kenyelmes szurke leginngs (btw: itt az iro. Nem tudom h kell leirni srry) es ra egy fekete over size polo. Mire fololtozok david vegez es bejon a takarokkal a kezebe es leteszi.

-Figyelj...ezt matenak elkene mondani- mondja hirtelen mire lefagyok.

-Nem! David nen szabad elmondjuk neki. Max a csokot a buliba! Mast nem!-mondom feszulten.

-De...-kezd bele de szegenyt felbe szakitom.

-Nem david...nem mondhatjuk el neki es kesz.- vagom ra.

Ezutan mondta h o megy haza mert aztse tudja zsofinak mit hazudjon h merre volt. Miutan david elment kicsereltem az agynemut es elinditottam egy mosast is. Leultem sorozatot nezni mikor csongettek.
Fruzsi volt az szerencsemre. Majdnem fellokot ugy jott be es bement a szobaba.

-ELMONDANAD H TE MIAFASZOMERT FEKUDTEL OSSZE DAVIDDAL?-konkretan majdnem ordit.

-De te ezt....-kezdek bele de felbe szakit

-MATETOL BASZOD! DAVID ELMONDTA NEKI GECIRE ES MATE PERPILL SZTEM AGYON AKAR TEGED VERNI H MEKKORA EGY KURVA VAGY- mondja vagyis kiabalja meg mindig kiabalva -DE geci cuki voltam es mikor david folhivott h jojjek at mert mate ide tart brunoval elhozattam magam!-mondja mar nyugodtabban. Majd hirtelen kopogtak es csongettek.

-Nyisd ki. Bemegyek a furdobe es  ha barmi van megyek es elkuldom a faszba.-mondja fru majd bolintok es o a furdobe megy majd en az ajtohoz megyek. Mate volt az teljesen jozan allapotban. Kinyitom az ajtot es bejjeb lep es becsukja.

-szia...-mondom halkan es elerednek a konnyeim es lehajtom a fejem. Felbiccenti az allam es a szemembe nez. Kifujja a levegot majd belekezd

-Elmondanad nekem h mi a faszomert fekudtel le a daviddal? Hmm? Elmondanad?-mondja nyugodtan megis a hangneme az szornyu volt

-Neharagudjj.....ittam es...fel..feltekeny voltam-mondom es belenezek a szemebe. Egyszerre latom a duh-t es a sajnalast. De a duh volt a nyero.

-Edes keves ez cicam. A kis "neharagudj"-od.-mondja es rafog a derekamra ezaltal elengedi az allam. Megszolalni nem tudtam hirtelen. Furan hangzik dee feltem egy palitol...

-Na mivan? Elvitte a cica a nyelved? Vagy david vitte el? Hmm?-kerdi mire megrazom a fejem

-Valaszolj. Elvezted daviddal? Jobb volt mint velem?-mondja hangosabban. Ismet megrazom a fejem

-Valaszolj!-mondja lassan kiabalva es szoritja a derekam.

-Nem! Boldog vagy? Takarodj el es ne szoritgass engem nem vagyok a kurva voodoo babad!-mondom felig sirva.

Majd itt tortent az amire nem szamitottam. Elengedett majd megpofozott. Elkezdtem zokogni es ossze estem es foldon ulve sirtam. Fruzsi kijott es ahogy meglatott es matera nezett elnevette magat.

-Te normalis vagy ugy oszinten? Megpofozol egy not? Te jo isten! Takarodj innen es megne lassalak hanna kozelebe tobbet! Kossz-mondja fruzsi majd kilogdosi matet.

Kozbe bemegyek a furdobe magamra zarom az ajtot es leulok a kad szelere. Elkezdem a gyogyszeres dobozt nezegetni majd megakad a szemem a nyugtaton. Kinyitom a dobozt es a szamba ontok par darabot.

-Hanna...minden oke?  HANNA valaszolj konyorgom!-mondja mikozbe rangatja az ajtot. Elkezdtem szedelegni majd oda setaltam az ajtohoz es kinyitottam.

-Hanna veg.....-ennyit hallotam majd sotetseg es elorre doltem mint egy krumplis zsak













Na sziasztok kedves olvasook.
Igen erkeztem egy ujj resszel. (Egy csomo kihagyas utan)
DE REMELEM TETSZIK.
Commentbe varom mik a folytatas otletek.
Pusz: Lilcso❤️

𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATTTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon