♡2resz♡

208 10 0
                                    

"Egyszercsak azt erzem h valaki bogdosi a hatam...."

Hatra fordulok es mate nez ram nagy szemekkel.

-Ujj vagy?-kerdezi halkan. Bolintok majd ramkacsit. Najo elsosorban miafasz masodsorban miafasz? Vissza elorre fordulok majd zsofi egy cetlit elem tol.

"Szard le matet. Kicsit bolond minden lannyal ezt jatsza de sulin kivul meg egy csicska kb" olvasom el magamba majd elmosolydok.

Elteszem a cetlit majd viszonylag hamar lement ez a matek ora. Most van egy 20perces szunetunk. Zsofival ugy gondoltuk kimegyunk boltba meg mondta h neki is van pocoja. Ossze szedjuk a dolgainkat majd elindulunk ki a boltba. Egyszercsak arra leszek figyelmes valaki ordibal utanunk.

-Zsofi! Aljatok mar meg.-fordulunk hatra majd mate es egy srac jon felenk.

-Szia David vagyok!-nyujtja a kezet mostmar david.

-Hanna-zarom rovidre es zsofira nezek majd elindulunk tovabb a boltba. De a 2 gyoker ugyan ugy jonnek utanunk. Mar majdnem a boltnal voltunk mikor azt erzem h valaki hatulrol rabasz a segemre mire megallok hatra fordulok es egy Mateval  nezek szembe.

Izombol pofan vagom mire meghokol es fogja az emlitett reszt. Megfordulok es elindulok a bolthoz. Zsofi csak nevetve indul el utanam majd davidtol meg elcsipek egy mondatot

-Hat teso...ezt kaptad-mondja nevetve david majd utanunk kocog. David beall mellem majd ram nez

-Nem szimpatikus?-kerdezi david.

-Nem, meg tul nyomulos a gyerek-nezek hatra es latom h siet utanunk. Oda erunk a boltba veszek egy mangos burn-t meg egy ilyen zabkekszet. Kifizetem majd kint megvarom a tobbieket.

-Siessunk mert mindjart kezdodik az ora.-mondja zsofi ahogy kijon.

-Mi a kovi ora?-nezek ra

-Angol-mondja zsofi

-Akkor ma kesunk-mondom es szepen lassan elindulok mire zsofi megrantja a vallat es ois lassan elindul. Naggyabol becsongetes utan 10percel ertunk be a suliba.
Megkerestuk a termet. Kozbe mateek elmondtak h nagyon bunko a tanarno es valszeg lefog zavarni minket a igazgatosagra. Matebekopogott majd bementunk.

-Merre jartak a fiatalok?!-formedt rank a tanar

-Ne tessek haragudni tanarno! Boltba voltunk-mondtam ilyen felig megsajnalva felig beleszarva ha szituba.

-Jolvan uljetek le a helyetekre es figyeljetek. Nem kuldelek le titeket az igazgatosagba-mondja majd zsofival a helyunkre megyunk mate meg valami srac melle beul. Ora felenel tarthattunk mikor jott insta ertesitesek

"Iceshowspeed szeretne ha kovetned"

"Iceshowspeed kedvelte a keped"

"Iceshowspeed kedvelte a keped"

"Iceshowspeed uzenetet szeretne neked kuldeni"

Megmutatom zsofinak mire eltatogja h nezzem meg

@iceshowspeed: te ertesz ebbol valamit amit pofazik a tanar? Amugy bocsesz h bekovettelek csak na minden osztalytarsam megvan instan es neked is megkell legyek erted:))

Megmutatom zsofinak mire felnevet. Kozbe mar valaszolok neki.
        
                    @t_hannuus:: nem baj h bekovettel oszinten nemerdekelXD
Amugy ense ertek lofaszt se a tanarbol. De varja mar te ilyen "hires" arcvagy? Tobb 100k kovetovel?

@iceshowspeed: ja igen daviddal eggyut ilyen "hires" arcok vagyunkXDD. Nade mindegyis majd meg beszelunk. Csokok

 
  @t_hannuus: okesoke csokok

Zsofival figyeltunk orakon. Suli utan elmentunk starbucksozni meg vasarolgatni elkoszontunk majd hazamentunk. Kimostam az uj ruhakat majd ossze pakoltam holnapra majd jott ismet par insta uzenet.

"Kdsakaroly szeretne teged kovetni"

"Kdsakaroly kedvelte a keped"

"Kdsakaroly kedvelte a keped"

"Kdsakaroly uzenetet szeretne kuldeni"

Eggyetlen egy kerdesem lenne. MIT AKAR TOLEM? Egybol irtam zsofinak

@t_hannuus: hallod bekovetett a david es irni akar nekem valamit.

@Kr_Zsofiiid: Mivan? Nemertelek nyisd meg h mit jrt es kuld at!

         @t_hannuus: joo megnezem!

Atlepek a keresekbe es megnyitom david uzenetet.

@kdsakaroly: Szia neharagudj hogy irok de elkell neked valamit mondjak ami surgos.

@t_hannuus: Szius mondjad mi az a "nagyon surgos" dolog.



(Helcso itt Lilcso
     Remelem tetszik a resz igyekszek evvel a konyvel minnel tobb reszt kitenni. Puszko)

𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATTWhere stories live. Discover now