♡9resz♡

159 7 0
                                    

-Na megjott a dugas kiraly-mondom nevetve zsofinak mikor ideernek. David ramnez mosolyogva majd leul zsofi melle.

-Befejezed?-fogja meg a csuklomat mate es folrant.

-Hallod te engem ne rangass jo?-mondom mikozbe a szemebe nezek.

-Miert milessz?-hajol kozel az arcomhoz. Hirtelen pofan vagom.

-Ez lessz. Es kurvara beken hagyhatnal! Mert ez szanalmas. Te sportot uzol a baszasbol? Uristen nezzel mar magadba mate-mondom nevetve.

-Hagyd abba. Mert unalmas-mondja mosolyogva.

-Hat szerintem meg gaz. Kinek mi-mondom nevetve es leulnek zsofi melle mikor mate megfogja a kezem es felre huz a bolt moge.

-Megkerlek szepen. Fejezd be jo?-mondja es neki szorit a falnak.

-Esha nem? Milessz? Megbaszol megegyszer-nevetem el magam- Sok sikert-mondom nevetve mire latom kezdi folhuzni magat.

-Hanna....fejezd be-mondja es lecsukja szemeit.

-Hadd gondolkodjak-mondom es csondbe maradok par masodpercig- Nem. Amig elek evvel foglak basztatni. Dugas versenyzo- mondom nevetve mire kb a fejemtol 5centire belever a falba. Ossze rezzenek amit eszre vesz

-Megkertelek h fejezd be! Minem jo neked ebbe. Mivan arra vagysz h megkurjalak mindennap? Csak kerd megteszem! Nem fogok veled ossze jonni csak mondom! Nezz magadra es rajossz h miert nem jovok veled ossze!-mondja majd elenged es elmegy.

Meg ott allok par percig. Nevetve vissza megyek davidekhoz. Mate nincs itt. Aha szoval besertodott a kisfiu.

-Na mivolt? Mert mate idejott folkapta a taskajat es elment.-mondja david.

-Hat. Kb majdnem fejbevert mert idegesitem. Majd kb lecsunyazott-mondom nevetve es elulok a padra.

-Azszep ocsem. De hanna tudsz mindent kristoftol szoval.-mondja david

-Most mivan mondjatok mar el nekem is mert nem ertem-mondja zsofi

-Jo varj fololvasom- veszem elo a telom es vissza tekerem kristof hosszu uzeneteig.
-"@bf_kristof_: Elmeselem neked.
Ugye te a harmadik evunkre jottel mar. Az elso evben volt itt egy lany. Mate nagyon szerelmes volt abba a lanyba majd ossze jottok. Ez egesszen a masodik felevig tartott mikor a lany megcsalta matet es kiiratkozott a sulibol. Itt mate 1hetig kb rosszul volt majd elkezdett minden lannyal flortolni meg kavarni. Van az osztalyban a zoe tudod. Na vele is tobbszor ossze fekudt akarata ellenere es azt mondta neki h nem hasznalja ki eshogy szereti. Azert van az a hir a suliba h aki vele lefekszik hirneve lessz. Nanem. Inkabb megszegyeniti az osszes lanyt. Szoval remelem erted. De nem tudom neked mit hordott ossze de kerlek NE HIDJ NEKI! Mais nem azert kerdeztem mert erdekelt volna hanem azert h megtudjam." -olvasom fel zsofinak.

-Aztakurva. Jahat igen errol tudok. Azert is mondtam neked ev elejen h vigyazz mateval mert nemnormalis.-mondja zsofi.

-Azhat. Az egesz gyerek nemnormalis.-mondom nevetve.

*2honappal kesobb*

Eljeen decembert irunk. Ami aztjelenti eltelt kb 2-3honap. Biztos kerdezhetitek h mitoretn koztem es mate kozt. Hat ez egy szep sutemeny igazabol mert semmi. November elejen ugydontott h bocsanatot ker a lanyoktol akikel ugymond szorakozott.

Nahat igen megbocsajtottak neki de ittjon a nagydolog. Draga Talas Matenk ugy akart tolem bocsanatot kerni h hoz nekem egy csokor viragot es megcsokol. Nahat ez oda fajult ki h megpofoztam es hozza basztam a viragot. Es ez dragaim 2 napja volt es ottvan a kezem nyoma az arcan.

Nade vissza a valosagba mert nem meseolvasas van.

6:30 van ami aztjelenti, h kikene keljek a pihe-puha agyacskambol. Jelenleg itt pesten december van es kb 15fok. Globalis felmelegedes es baratai.....khmm jami?.

Ugygondoltam ma kicsipem magam mert alapbol ma valami karacsonyos cucc van december 12en es mavan az utso nap es kovinen valahogy januar 8korul jovunk.

Folvettem a ugymond "teli" harisnyam (iro: mi annak a vastag harisnyanak a neve segitseg nem jut eszembe. Nadevissza:*)
Felvettem hozza egy sima fekete rovidnadragot majd ra a szinten fekete szoknyam es hozza egy feher ing ami ugymond polo de megis olyan mintha ing lenne. Felvettem hozza a dunkom es a north face-es kabatom most kisebb taskat viszek emr5 nem tanulunk. Beledobaltam a szulseges dolgokat es latom h mar 7:18van. Kesesbe vagyok.

Gyorsan befujtam magam majd megigazitottam a hajam es mar elis indultam. Bo 20perc alatt oda is ertem a draga egyetemhez es kint alt mate meg zsofi. Kejdink meg eltunt v mifasz.

Bedobom a taskaba a pocom meg kiveszem a fulembol a fulest es oda megyek hozzajuk

-Helooo. -koszonok zsofinak matet meg kicsit ignoralom.

-Sziaaa babam-koszon zsofi es megolel.-Csini vagy-mondja mire csak megpuszilom az arcat.

-Tudunk beszelni Hannus?-kerdezi mate mire ranezek es bolintok













Helcsoo. Egy uj reszzel erkeztem ide erre a csodas platformra. Remelem tetszik❤️

𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang