♡10resz♡

189 9 0
                                    

Zsofi ramnez bolint eggyet majd elindul be a suliba.

-Menjumk el boltba max kesunk- nezek matera majd ois bolint.

-Igazabol...bocsanatot szeretnek kerni..egy goreny voltam..-nez ram megbano tekitnettel.

-Oke. De ennyivel nem fogod elintezni azt ahogy viselkedtel-mondom es megrantom a vallam.

-Kerlek hanna! Ne csinald mar! Teis tudod h szeretl....-fejezi be hirtelen nekem pedig nem esik le egybol.

-Mivan?-esik le hirtelen h mit mondott volna.

-Semmi-mondja majd beenged engem a boltba. Bemegyek es elindulok a hellek fele. Beall mogem es megfogja a derekam.

-Figyelj... lehet nem a legjobb hely de, szeretlek hanna megha te engem nem-mondja suttogva a fulembe mert az eggyik osztalytarsunk kb 1 sorra van tolunk.

-Majd megbeszeljuk-mondom es leveszem a kezet magamrol majd elindulok a kasszahoz. Kifizetem majd kimegyunk.

-Marmint ezt hogy erted h majd negbeszeljuk.-kerdezi mikor mar belepunk a suliba. Vegulis nem kestunk sokat csak 8:29 van.

-Mate. Majd megbeszeljuk valamikor oke?-simitom meg az arcat mire elmosolyodik.

-Okes.-mondja majd bekopogunk. Benyitok es mit latnak szemeim. Marics peti es Valkusz milan all a tanarno mellet es valamit nagyon beszelnek.

-Miafasz-mondom halkan de peti meghalja es elkuncogja magat.

-Hanna! Mate! Hol voltatok megint?! Csak nem a mosdoba mint multkor David es Zsofi? Valoszinuleg igen. Birjatok ki hazaig!-vagja hozzank ezeket az osztalyfonok mire folmegy bennem a pumpa

-Elmondana nekem a tanarno h mi a faszert gyanusitgat minket avval h biztos a mosdoba basztunk?-kerdezem kevesbe kulturaltan

-Hogy beszelsz te velem?-kerdezi a tanarno kisse se kedvesen

-Ahogy megerdemli. Amiota itt vagyok csak a bajt keresi bennem! Jajj az a baja maganak h nem nez ki igy mint en?-mutatok vegig magamon-Tudja nem csak az arcaba kene tolteni a szilikont hanem mashova is ha ennyire irigykedik! -mondom majd oda setalok a helyemre es lebaszodok zsofi melle.

Tanarno erre nem mond semmit csak int a valmar duonak h folytassak. Igazabol a zenei karrierrol beszeltek kurva sokat. Hamar eltelt az ora majd en voltam az elso ismet aki kiment a terembol. Kint megvartam matet meg zsofit. Marics hamarabb jott ki es oda jott hozzam.

-Durva voltal te lany. Eletembe nem beszeltem igy tanarral-mondja nevetve

-Ilyen ez. Felbasz ennyi-mondom mosolyogva es vallat rantok.

-De amugy neked miylen kapcsolatod van a mateval?-kerdezi

-Semmilyen. Csak baratsag-mondom.

-Ja ertem. Instad elkerhetem?-kerdezi mire bolintok

-@t_hannuus-mondom neki mire beirja majd bekovet.

Kijonnek mateek majd elindul peti hatra fordul es ramkacsint. Latszolag matenak nem tetszik mert ahigy ezt meglatta elindult a rajz terembe. Ranezek zsofire mire mutatja h menjek utana. Utkozbe ossze futok daviddal koszonok neki majd bemegyek a terembe. Bemegyek leteszem a taskam a helyemre majd oda megyek hozza. Kiveszem a kezebol a telefont es beleulok az olebe oldalasan.

-Mivan durci kiraly-kerdezem tole mire elmosolyodik. Le teszem a telojat az asztalra.

-Biztos jo otlet szoknyaba igy ulni?-kerdezi es felig a seggemre teszi a kezet.

-Nem tetszik?-allnek fol de vissza rant.

-Ilyet nem mondtam!-mondja gyorsan es a melleimre donti a homlokat. Atkarolom eggyik kezemmel a nyakat masik kezemmel a telojarol kuldok egy kepet a csoportba meg leis mentem.

*modellek es streamerek*

@iceshowspeed: *kepet kuldott*

@kdsakaroly: Hoppa. Hanna uralja mate telojat?

@iceshowspeed: yes yes. Hanna vagyok:)

@kdsakaroly: Azjo? Melyik terembe vagytok?

@iceshowspeed: Rajz

@kdsakaroly:Jojo

Leteszem mate telojat kozbe az eggyik kezevel a combom simogatja masikkal a derekem es a feje a melleimen. Davidek bejonnek majd elkezd david futyulni

-Jajj a kis cerelmesek egyem a sziveteket.-mondja david mire mate ranez ilyen kinyirlak szemekkel.

-Pofad lapos-mondom neki mire befogja inkabb.

Mate vissza hajtja a fejet es zsofi folull a padra david meg a labai koze all. Igy beszelgettunk egesz szunetben majd becsongettek. Zsofi beult elenk en meg atcuccoltam mate melle. Nem volt itt a rajz tanar es a helyetesito tanar meg aztmondga h felole cigizhetunk js csak nyissunk ablakot. En neki altam pocozni, hellezni kozbe megteloztam. Mate vegig a combom fogdosta neha foljebb ment a keze de akkor racsaptam a kezere.

-Hanna...-szol mate mire ranezek majd biccent lefele es ranezek a gatyajara es elnevetem magam.












Helcsoo itt lilcsok

Mizujjs amugy veletek mostansag? Remelem minden jo.
Baratnom keresere kerult bele marics h oruljon a fejenek. (Innen is csok eniko)
Omm remelem tetszik. Am ne varjatok nagyon tolem 18+ nem megy😭
(Elopelda elozo konyvem💀 abba is volt 1 resz 18+ es rajottem h nem megy 18+ iras)

NAJO NEM HUZOM AZ IDOT. HETVEGEN JOVOK 2RESZZEL.

CSOK🎀

𝐌𝐚𝐚𝐞𝐤| 𝐢𝐜𝐞𝐡𝐚𝐯𝐨𝐤 𝐟𝐟 | SZUNET ALATTWhere stories live. Discover now