1.3

191 41 5
                                    

Selamlarr
Okunma sayılarımız çok düşük...
Biraz yükseltebilir miyiz??

Oylara girmek istemiyorum, onlar zaten iki-üçlerde

Neys iyi okumalar!!

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Minel ile abimin ilişkisi son zamanlarda olan şeyleri unutturmuştu bana.

Ne Uraz'ı kafaya takıyordum, ne de Kübrayı.

Fakat bu isteme olayında Uraz'ı görmek beni zorlayacaktı.

Test kitabımın kapağını kapattıktan sonra oflayarak arkama yaslandım.

"Keşke bir önce bu olaylar bitse." Diye mırıldandım kendi kendime.

Cidden artık çekemiyordum. Kübradan yediğim darbe beni yeterince bitirmişken birde sevdiğim çocuğun (eski) kankam ile sevgili olması beni psikolojik olarak daha çok çöküş yaşamama sebep olmuştu.

"Selen?" Odama izin bile almadan giriş yapan abime sorgulayıcı bir bakış attıktan hemen sonra "ne var?" Dedim.

"Geçen kafede olanlar... Sana teşekkür edememiştim kardeşim, iyiki varsın be!" Dedikten sonra kollarını belime dolayıp sarıldı.

"Senden böyle bir güzellik beklemezdim Selen, çok teşekkür ederim." Dediğinde ahtapot gibi belimi saran kollarını kendimden uzaklaştırıp sırıttım.

"O zaman bana bir pizza borçlusun." Dediğimde gülüp başını salladı, "fırsatçı." Açıkçası kendisinin de benden farksız olduğu söylenemezdi.

"Akşam oluyor abi, hazır evde annemlerde yok bana orta boy bol malzemos alsana." Dedim.

Başını salladıktan sonra odamdan çıkıp kapıyı kapattı.

(Ulan aç aç yazdığım şeye bak, canım çekti iyi mi)

°°°°°

Pizza dilimimden koca bir ısırık aldıktan sonra abimi izlemeye başladım.

Yemekten beri birisiyle mesajlaşıyordu. Ayrıca yüzündeki gülümseme de hiç eksilmiyordu.

Meraklı bir şekilde telefonunun ekranına baktığımda minel ile konuştuğunu fark ettim.

Keşke bizde Uraz ile böyle olabilseydik.

Geriye çekildikten sonra somurtup pizzamdan bir ısırık daha aldım.

Abime evde kaldın diyip duruyordum, şimdi asıl benimle o dalga geçecekti.

"Pizza için sağol bu arada." Dedim beni fark etmesi için. "Hı." Dedi başını kaldırmadan.

Şeytan diyor, şu boş pizza kutusunu kafasına at!

"Abi?" Dedim biraz yüksek çıkan sesimle.

"Hı?" Dedi yine başını kaldırmadan. Oflayarak elinden telefonu aldığım gibi kapattım.

"Yeter artık, doğru düzgün yemek ye." Dediğimde telefonu alma zahmetine girmeden pizzasını yemeye başladı.

Biliyordu çünkü benden kolay kolay geri alamayacağını.

Telefonum çalmaya başladığında arayan numaranın kayıtlı olmaması beni tedirgin etmişti.

"Alo?" Dedim telefonu açınca. "Uraz Kılıç'ın yakını mısınız?" Diye sordu bir kız sesi.

Şaşkın bir şekilde boğazımı temizledikten sonra "arkadaşıyım." Dedim.

"Uraz Kılıç trafik kazası geçirmiş hanımefendi."

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Arkadaşlar daha önce hiç hastaneden aranmadım, böyle mi oluyor bilmiyorum.

Neyse, sonraki bölümde görüşmek üzere öpüldünüz!!

Obje • Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin