2.1

122 14 18
                                    

Selamlarr
Nasılsınız bakalım??
Ben iyiyim, gördüğünüz gibi bölüm yazıyorum ehehe :))
Okumadan önce oy verseniz de şu garibanı sevindirseniz olmaz mıı

Tişkür ❤️❤️

İyi okumalarr

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Gözlerimi hızla Uraz'a çevirdiğimde yutkunduğunu fark ettim. Yapıp yapmamak arasında kalmış gibiydi.

"Helin..." Dedim kısık bir sesle. "Bu benim ilkim olacak." Helin şaşırmış bir şekilde bana döndü. Elbette bunu beklemiyordu fakat yalan söylemiyordum, bu doğruydu.

"Nasıl yani? Şimdi bu senin ilkin mi olacak?" Dedi. Başımla onu onayladığımda Uraz yavaşça bana yaklaşıp bir elini sırtıma koyduktan sonra sıvazlamaya başladı.

"İlk öpücüğünü gerçekten sevdiğin birine vermelisin Selen." Dedi nazik bir tonla, gerçekten sevdiğim kişinin kendisi olduğunu bilmeyerek.

"Oyunun kurallarında böyle birşey yok, öpeceksin." Dedi Helin anlamış gibi. Uraz ya sabır çektikten sonra bana baktı.

"Karar senin, öpeyim mi öpmeyeyim mi?" Hı hı, bende sana evet öp diyebileceğim ya!

"Kuralların dışına çıkmamalıyız." Dedim oldukça kısık bir sesle. Başını salladıktan sonra yavaşça bana yaklaşıp dudaklarıma tüy kadar hafif bir öpücük kondurduktan sonra yutkunarak geri çekildi.

Tamam, sakinim.

Uraz'dan

Piknikten sonra eve gelmiştim. Odamda dönen sandalyeme oturmuş sırıtıp duruyordum.

Bana ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Fakat selen'in öpücüğü bana çok farklı bir hissi tattırmıştı.

Öpücüğümde eskiden aldığım o tutkunun yanı sıra çok farklı; adlandıramadığım bir duygu daha vardı.

"Uraz?" Ablam kapıyı tıklamadan içeri daldığında sandalyemi ablama çevirdim.

"Ne var abla?" Dedim sırıtmaya devam ederek. Bu halime gülümsedikten sonra yatağıma oturup "ne bu halin?" Diye sordu.

Cevabı bende bilmediğimden "bilmem, onu öpünce oldu." Dedim.

Ablam ile Kaan abi ben seleni öptükten birkaç dakika sonra öğrenmişlerdi fakat ablam olanları görmüştü.

"Aşık mı oldun bakayım sen?" Dedi gülerek.

Sahi ben aşık mı olmuştum?

"Bilmiyorum, tek bildiğim onu gördüğümde kalbimin deli gibi hızlanması, üzgünken onun sesini duyduğumda bir anda enerjimin yerine gelmesi, aynı zamanda onu öperken içimde tutkunun yanı sıra adını adlandıramadığım bir hisin olması." Dedim derin düşüncelere dalmadan önce.

"Sen aşık olmuşsun." Dedi ablam. Başımı salladıktan sonra gözlerimi ablama çevirdim.

"Galiba... Evet. Aşık olmuşum."

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Şükür diyeceğim dee
Daha herşey yeni başlıyor iştee

Birdee
Askom kapağını farklı bir kitaba koymak istemediğimden buraya koydumm güle güle kullan!

BirdeeAskom kapağını farklı bir kitaba koymak istemediğimden buraya koydumm güle güle kullan!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

isik_sarcaaa kitabı güzel bence, bir şans verebilirsiniz kendisine❤️

Obje • Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin