Selaammm
Eğer şuanda bu satırları okuyorsanız berre ilk defa bir kitabını final edebilmiştir qqüwşwösiaç (final yapmadım daha kitabın 21. Bölümünü yeni yazdım ve sanrm Kiss yeri de olabilir hehe)Neyse iyi okumalar
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
"Abi ya!" Diye çığırdım. Oyun oynuyorduk ve her zamanki gibi kuralları çiğniyordu.
"Sana kaç defa söyledim hile yapma diye?" Dedim gözlerimi kısarak.
Omuz silktikten sonra umursamazca "uno!" Diye bağırdı.
Allah'ım sen bana sabır, şuna da akıl ver yarabbim!
"Uno muno yok salak, adaletli oynamadın sen!" Diye çıkıştım hızlıca.
Umursamaz bir tavırla son kartını da attıktan sonra ani bir hareket ile ayağa fırlayıp "kazandım!" Diye bağırdı.
"Gerizekalı." Diye mırıldandıktan sonra kartları kutusuna koyup dolaba kaldırdım.
Kaybeden kazanana dondurma ısmarlayacaktı, bende mecburen dondurma ısmarlayacaktım.
Her zaman hile yapıyordu işte, klasik abiler.
"Külahta alalım dondurmayı cadaloz, ben satın olanlardan istemiyorum. Maraş alalım." Dedi emredermiş gibi.
Bıkkınlıkla başımı salladıktan sonra üst kata çıkıp altıma bir şort üstüme de crop geçirip odadan çıktım.
Süslemeye niyetim yoktu, alt tarafı karşı sokaktaki Maraş dondurmasından dondurma alacaktık.
Abim geldiğimi görünce sinsi bir sırıtışla "kaç lira aldın?" Diye sordu.
Anlamıştım ne yapacağını. Dört-beş top dondurma alıp parasını da bana yığacaktı.
"Sanane?" Dedim kaşlarımı çatarak. Daha fazla soru sormak yerine önüne dönüp telefonuyla ilgilenmeye başladı.
Beyaz spor ayakkabılarımı giydikten sonra gelmesi için abime seslendim.
"Geliyorum!" Dedikten hemen sonra kapının önüne gelip ayakkabılarını giydi.
Evin kapısını kilitledikten sonra abimin koluna girdim. Siteden çıkıp karşı sokağa gittiğimizde abimin gözleri ışıldamaya başlamıştı bile.
"Nerede beleş, oraya yerleş." Dedi göz kırparak.
Ben somurturken o çoktan kolumdan kurtulup sıraya girmişti bile.
Bende hemen yanına geçip beklemeye başladım.
Sıra bize geldiğinde abim şöyle bir göz gezdirdi.
"Sen şu cadaloza çilek limon yap. Bana ise iki top vanilya ile iki top kakao olsun." Dedikten sonra cüzdanımı elimden alıp içinden parayı çıkardıktan sonra adama verdi.
Cüzdanımı geri aldıktan sonra adamın bana uzattığı çilekli limonlu dondurmayı aldım.
O esnada kulağıma tanıdık iki ses gelmişti.
"Aşkım, dondurma alalım mı?"
"Olur prenses."
Bunlar Kübra ve Uraz'dan başkası değildi.
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
Bölüm saçma ve boş olmasın diye sonuna böyle birşey eklemek zorunda kaldım, üzgünüm cadaloz :((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obje • Texting
AléatoireTamamlandı. Uraz: biliyor musun? Uraz: benim için bir objeden farksızsın Uraz: ne üzerimde bir etkin var Uraz: ne de önemin 1. #popülerlik 1. #inek 130524 💫 030624 🌼 Her kitap bir şansı hak eder ~♡ Kitapta dram yoğundur, sevmeyenler okumayabilir...