2.9

73 8 1
                                    

Hoşgeldin bebiss!
Bu bölümün şarkısı thats my girl olduu<33
Üffff aşırı keyif aldım la
Neysee iyi okumalarrr

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

"İlk önce hangi takım başlayacak?" Dedim Uraz'a. Konuşmalarımda özellikle alaylı ifadeler kullanmaya dikkat ediyordum.

Bir nedeni yoktu, keyfimin kahyası istemişti.

"Hoyotomon kodonono boldom koon obo" diye mırıldandım.

"Yazı tura atalım." Dedi Uraz. Başımı salladıktan sonra Can'a baktım. Yanında mutlaka para getirirdi.

Can ne yapacağımı anladığında cebinden bir lira çıkarıp bana attı. Bana attığı parayı tuttuktan sonra elimin üzerine getirdim.

"Yazı mı tura mı?" Diye sordum Uraz'a. "Yazı."

Cevabımı aldıktan sonra parayı yukarı fırlattım. Elimin üzerinde duran paranın yüzü tura'ydı.

"Ben başlıyorum," dediğimde Kübra öne çıkıp "hile yaptın yalancı!" Diye bağırdı.

Sabır çektikten sonra siyah takımı filenin karşı kısmına yollayıp kendi takımıma baktım.

"Servis bende o zaman?" Dediğimde herkes onaylayan bir şekilde kafasını salladı.

"Baştan söyleyeyim, on beş yapan takım kazanır. Fazla uzatmanın alemi yok." Dedikten sonra çizginin olduğu yere gidip sert bir servis attım.

Uraz manşetle topun hızını yumuşattıktan sonra kendi takımında olan Naz'a topu gönderdi.

Naz ise hemen yanında duran tolgaya topu attı ve Tolga smaç bastı.

Can hızla yere atlayıp elini topun hemen altına koyunca top benim manşet atabileceğim seviyeye gelmişti.

Manşeti atıp arkamda duran Arif'e topu yolladım. Arif hiç vakit kaybetmeden topu karşı takıma attığında onlar karşılayamamıştı.

"Sayı bizim!" Diye bağırdıktan sonra Uraz bana topu attı. Can'ın servisinin iyi olduğunu bildiğimden ona "sen başla" deyip öne geçtim.

Can topu tam ortaya attığı için Kübra ile Uraz ortaya atlamışlardı. Kafaları çarpıştığından Kübra inlemişti.

'iyi misin?' faslından sonra topu heline verdim başlaması için.

Topu yolladığında karşı takımdan senem hızla karşılık verip çizginin bitimine doğru topu atmıştı.

Top içeride olduğundan sayı onlarındı.

Her iki takımda on dört olduğunda içime derin bir nefes çekip servis atmak için çizginin olduğu yere geçtim.

Topu sert bir şekilde attığımda hiçbiri karşılayamamış ve top yere düşmüştü.

Kendi takımımın çığlıkları yükselirken Uraz'a göz kırpıp Can'ın yanına gidip kollarımı boynuna doladım.

"Güzel oynadın gerizekalı." Dedim gülerek. Can da vakit kaybetmeden kollarını belime sarmıştı.

"Sende baya iyi oynadın prenses." Diye mırıldandı Can. İçine derin bir nefes çektiğini fark ettiğimde hızla geri çekilip Can'a baktım.

"Çok mu ter kokuyorum?" Diye sordum endişeyle. Hafifçe gülümsedikten sonra "yok," dedi. "Çok güzel kokuyorsun."

@caniste ter değil, çok güzel kokuyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@caniste ter değil, çok güzel kokuyorsun

Yorumlar kapalı

54.372 beğeni

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Askom benim güzel selenim şimdi Uraz'a trip yapıyo ve yavaş yavaş ona karşı olan hisleri uçup gidiyo

Bu aradaa, ben normalde bu kadar bölüm yazamazdım bir kitabaaa

Hihihihihi
Sonraki bölüm kaosss

Babaysss!

Obje • Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin