Size bisi diyeyim mi, bu kitapta dram cok olmasaydı büyük bi ihtimalle diğer kitaplarım gibi bu da cöpte olurdu.
Neyse, iyi okumalar!
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
Sabah uyku sersemi bir şekilde saatlerdir öten alarmımı kapatıp zorlukla gözlerimi açtım.
Okul günlerinden nefret ediyordum.
Gözlerimi ovuşturup esnedikten sonra güçlükle yatağımdan kalkıp panduflarımı giydim.
Telefonumun çaldığını fark ettiğimde sabır çekip komodinin olduğu yere adımladım. Arayan kişi Can'dı.
"Alo?" Dedim uyku sersemi bir şekilde. Karşı taraftan gülme sesi geldi.
"Uyandırdım mı seni prenses?" Dedi Can. Oflayarak gardolabımın yanına ilerledikten sonra kıyafet bakmaya başladım.
"Hayır, daha demin uyandım sadece." Elime geçen siyah şortu ve beyaz tişörtü giyip dizliklerimi taktım. İlk iki dersimiz bedendi.
"Hangi renkleri giyeceksin bugün?" Diye sordu Can. Normalde olsa sanane diye kızardım fakat uyku sersemi olduğumdan söylemiştim.
"Altıma siyah şort üstüme de beyaz tişört giydim." Dedikten sonra saçlarımı tarayıp en tepeden at kuyruğu yaptım.
"Hmm. Tamam, görüşürüz Selen!" Ve telefon yüzüme kapandı.
Çok fazla aldırış etmeden parfümümü sıkıp çantamı tek koluma asıp telefonumu aldım.
Mutfaktan ağzıma salatalık ve domates tıkıştırdıktan sonra evden çıkıp okula doğru yürümeye başladım.
Okul o kadar uzak olmadığından gidip gelmem zor olmuyordu.
Okıla geldiğimde soyunma odasına geçip çantamı kendi dolabıma koydum. Deodorant sıktıktan sonra soyunma odasından çıkıp kantine gittim.
Kendime sucuklu bir tost yaptırdıktan sonra ayran da alıp hızlı bir şekilde yemeğimi bitirdim.
Zil çaldığında kantinden çıkıp spor salonuna gittikten sonra sıraya geçtim.
Yoklama alındıktan sonra hocamız ellerini çırparak "eveeettt" dedi. "Biliyorsunuz ki yakın bir zamanda okullar arası bir voleybol maçınız olacak. Bugün sizleri maça hazırlamak istiyorum çocuklar, bu yüzden de voleybol maçı yapacaksınız. Öncelikle takım kaptanlarını seçeceğiz, kaptanlar da kendi takımında olmasını istediği kişileri seçecek ve daha sonra maç başlayacak." Dedi.
Ardından gözlerini bizim üstümüzde gezdirdi. "Selen, sen beyaz takımın kaptanı ol, Uraz da siyah takımın kaptanı olsun." Dedi hoca.
Şaşkınlıkla uraza baktığımda onun onaylayarak hocanın yanına gittiğini fark ettim.
Bende hocanın yanına gittikten sonra Uraz'a baktım.
"İlk önce hangimiz başlıyoruz?" Diye sordum. "Sen başla." Dedi Uraz.
Başımı salladıktan sonra gözlerimi sınıfın üzerinde gezdirdim.
Canın üzerinde gördüğüm siyah eşofman ile beyaz tişörtü fark ettiğimde kaşlarımı çattım.
Hocanın yanında birşey söylemek istemediğimden "can" dedim. Can hafif bir gülümsemeyle yanıma geçti.
"Kübra." Dedi Uraz. Kübra sırıtarak urazın yanına geçti.
"Helin." Dedim, urazda hemen ardından "senem" dedi. Gözlerimi sınıfın üstünde gezdirdikten sonra "Arif" dedim.
"Tolga"
"Oya"
"Rengin"
"Mevsim"
"Naz"
Takımlar hazır olmuştu, şimdiyse geriye oynaması kalmıştı.
@Selelili maç başlasın bakalım kim kazanıyor görelim
Yorumlar kapalı
43.181 beğeni
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡Pff bölüm sıktı diye kesiverdim
Bölüm geç geldi birde, üzgünüm ama yapacağım kapakla birlikte atmak istedim bölümü.
Kapağın hazır _yazareSonraki bölümü de yarın atarım, birde finale 6 bölüm fln kaldığğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obje • Texting
AcakTamamlandı. Uraz: biliyor musun? Uraz: benim için bir objeden farksızsın Uraz: ne üzerimde bir etkin var Uraz: ne de önemin 1. #popülerlik 1. #inek 130524 💫 030624 🌼 Her kitap bir şansı hak eder ~♡ Kitapta dram yoğundur, sevmeyenler okumayabilir...