2.3

100 13 11
                                    

Bu bölümü bir an önce yazıp atlatmak istiyorum...
Hiç birisi istenirken orada bulunmadım, anca dizilerden biliyorum aşaöaşsçşa

Neyse, iyi okumalar!

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Boy aynamın karşısında şöyle bir kendime baktıktan sonra gülümsedim. Kombinim çok güzeldi.

Lila elbise bana yakışmıştı, ayrıca beyaz topuklular ile çok hoş gözüküyorlardı.

Saçlarımı dün banyodan sonra örmüştüm, sabah açtığımda ise dalgalılardı.

Uraz'ın aldığı büyük lila kurdeleyi saçımın arkasına taktıktan hoş bir parfüm sıkıp kirpiklerimi kıvırdım.

Dudaklarıma tint sürdükten sonra lila çantamı alıp içerisine kremim, kulaklığım gibi önemli (!) eşyalarımı koydum.

Tamamen hazır olduğuma kanaat getirdikten sonra telefonumu da alıp aşağıya indim.

Abim heyecandan yerinde duramıyordu. Elindeki çiçek ile çikolatayı gördükten sonra gülümsedim.

"Demek abimin başı bağlanıyor ha?" Dedim hafif alayla. Annem dolu gözleriyle abime gülümsedi.

Sağ gözünden bir damla yaş aktığını görünce yanına gidip gözyaşını sildim.

"Kız tarafı değiliz biz anne, ağlama lütfen." Dedim gülümseyerek. Babam bana imalı bir bakış attıktan sonra kollarını anneme sardı.

"Yakında kız evi de oluruz canım benim, sen hiç merak etme." Dedi babam kaş göz işareti yaparak.

Dur bi, daha üniversite öğrencisiyim ben!

Babamın sözlerine gözlerimi devirdikten sonra abimin yanına gidip kollarımı beline sardım.

"Hem abim sevgilim olursa onu öldüreceğini söyledi, nasıl evleneyim baba?" Diye sordum boğuk bir sesle.

Yüzümü abimin göğsüne gömmüştüm. Bunu çok sık yapıyordum, küçüklükten gelen bir alışkanlığımdı bu.

"Abiler böyledir kızım, bende zamanında abi oldum ki hala daha abiyim. Sevgililerini az dövmedim ben Esma'nın." Dedi babam.

Güldükten sonra yüzümü abimin göğsünden çektim. Esma halam çok güzel genç bir kızdı, babam sağ olsun geç evlenebilmişti.

"Hadi gidelim artık," dedi annem babamın kolları arasından kurtulduktan sonra.

Bize baktıktan sonra gülümseyerek masanın üzerinde duran çantasını aldı.

Abim ile aramızın iyi olmasını seviyordu.

Masada duran çikolata ile çiçeği abimin eline tıkıştırdıktan sonra telefonumu alıp sırıttım.

"Beni hala yapmazsanız kafanızı kırarım abi, acilen çocuk peydahlamanız lazım." Dedim.

Abim bana öldürücü bir bakış attıktan sonra kapının önüne gitti.

Evden çıkıp kapıyı kilitledikten sonra arabaya bindik. Telefonumu açtıktan sonra Instagram'da dolaşmaya başladım.

İki sevgilinin makarna yaptığını görünce sinirim bozulmuştu.

Resmen "bakın biz sevgiliyiz!" Diye bağırıyordu video.

Abim suratımı astığımı görmüş olacak ki telefonumun ekranına bakmıştı.

Ufak bir kahkaha patlattıktan sonra dudaklarını kulaklarıma yaklaştırdı.

Obje • Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin