1.4

173 31 4
                                    

Selamm
Hoşgeldin canım, iyi okumalar!!

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

"Uraz Kılıç trafik kazası geçirmiş hanımefendi."

Duydduğum sözlerle telefon parmaklarımın arasından kayıp giderken gözlerim yanmaya başlamıştı.

"Selen?" Abim şokla yanıma geldiğinde konuşmak için dudaklarımı aralasam bile tek bir kelime söyleyemiyordum.

En sonunda kendimi toparladım. "Uraz trafik kazası geçirmiş." Bu sözleri söylerken bile sesimin titrediğini gören abim derin bir nefes aldı.

"Aşık mısın sen Uraza?" Diye sordu birden. Şaşkınlıkla gözlerine baktığımda hayır anlamında kafamı salladım.

"Neden böyle birşey sordun?" Dedim abime.

"Uraz ile Kübra birbirlerine aşkım deyince bana tutundun Selen, canın yandı senin. Onların sözlerine canın yandı."

Daha fazla diretmeyerek kollarımı abimin boynuna doladıktan sonra gözyaşlarımı boşalttım.

"Dayanamıyorum abi, dayanamıyorum. Ne Uraz ile Kübra'nın çıktığına inanabiliyorum ne de onların gözlerimin önünde öpüştüğüne." Dedim hıçkırarak.

"Anlıyorum seni..." Diye mırıldandı saçlarımı okşarken. Bu sıralar gerçekten dayanamamaya başlamıştım.

"Düşünsene abi, siz Minel ile sevgili değilsiniz ama o gidip senin en yakın arkadaşın ile çıkıyor, kabullenebilir miydin bunu?" Diye sordum.

"Sanırım kabullenemezdim." Dedi saçlarıma ufak bir öpücük kondurup.

"Hadi gel hastaneye gidelim, bir bakalım durumuna." Başımı sallayarak abimin kolları arasından sıyrılıp üst kata çıktım.

Bol bir tişört ve pantolon giydikten sonra telefonumu alıp odadan çıktım.

"Ben hazırım." Dedim aşağıya doğru. Abimde birkaç dakika sonra gelmişti.

°°°°°

Uraz'ın saatler sonra normal bir odaya alındığını gördüğümde derin bir nefes aldım. Beyin kanaması ihtimali vardı fakat çok şükür beyin kanaması geçirmemişti.

Odaya girdikten sonra yandaki sandalyeye oturup gülümsedim.

Uyurken bile çok yakışıklıydı.

Ellerimi saçlarına daldırdığımda düşündüğümden daha yumuşak saçlara sahip olduğunu fark ettim.

"Uraz..." Diye mırıldandım ilk başta. "Efendim aşkım?" Boğuk bir sesle söylediği sözler kalbimi hiç olmadığı kadar hızlandırırken gözlerini açmadan ellerimi tuttu.

"Güzelim benim," dedi dudaklarını ellerime değdirerek.

"Güzel Kübram."

꒰⁠⑅⁠ᵕ⁠༚⁠ᵕ⁠꒱⁠˖⁠♡

Yok böyle olmaz birde füze atsaydın...

Obje • Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin