28.bölüm(Balayı)

Bugün ömrümün en güzel günüydü.

Nikahımız kıyılmış ailem yanımda bana gülümseyerek bakıyorlardı onlara ben bu hayatı başardım diyerek baktım. Babamın benimle gururlanması  herşeye bedeldi hem okumuştum hemde mutlu bir evliliğim vardı bir anne baba çocuklarından başka ne isterdi ki.

Akşama kadar yedik içtik sohbet ettik Asaf abi bizim fotoğraflarımızı çekti. Arada müzik açıp halay çekiyordu ona Murat Kasım abi ve abimde eşlik ediyordu. Bizde onlara bakarak eğleniyorduk oyun oynamasını sevmiyordum herkesin içinde oynamakta bana göre değildi. Arada Dilan ve Zerde de onlara eşlik etmişti. Günümüzü böylelikle bitirdik herkes evlerine dağılmıştı. Bizde dağ evinde kalacaktık.

Murat bahçeyi süslettiği gibi evinde heryerini süslenmişti. Yatağı kırmızı güllerle süsletmiş yatağa giden yollara küçük mumlar döşemişti.

'Ayşe'm çok şükür iki cihanda da karımsın ömrümün sonuna kadar seni seveceğim'

'Bende bunu hep yüzüne karşı gözlerine bakarak söylemek istedim bende seni seviyorum kocam hepte seveceğim' diyip dudağından öptüm benden bunu beklemiyordu heralde ama sonra oda karşılık verdi ve bedenlerimiz bir bütün oldu.

Artık sabaha Ayşe Kırhan olarak uyanacaktım.
Murat'ın yanağımı hafif öpmesiyle uyandım.

'Ayşe'm hadi kalk kahvaltımız hazır'

'Kahvaltımı sen mi hazırladın yoksa'

'Evet ben hazırladım hepsi senin için hadi üzerini değiştirde gel sana bir süprizim daha var'

'Sen de de sürprizler hiç bitmiyor alıştırıyorsun bak hep isterim ona göre'

'Yeter ki iste herşeyi önüne sereyim'

Resmen bu adam bana kör kütük aşıktı keşke daha önceden olsaydı böyle diye düşünsemde nasipten öte yol yok diyede düşündüm.

'Oo masa harika gözüküyor neler hazırlamışsın böyle'

'Ee ben yaptım mı böyle yaparım'

'Ay hemende kendini öv , ee süprizim neymiş bakalım'

'Al bakalım'

Elinde uzun zarf vardı açıp baktım Dubai uçak biletiydi.

'Balayına gidiyoruz hemde bu gece'

'Sen benim başıma gelmiş en güzel şeysin hep merak ettiğim yerlerden biriydi Dubai'

'Bende gitmedim hiç hem deniz tatili yaparız hem safari yaparız hemde gezeriz diye düşündüm.'

'Çok güzel düşünmüşsün bana bunları yaşattığın için çok teşekkür ederim iyi ki varsın'

'Asıl sen iyi ki varsın küçük meleğim sen herşeyin en güzeline layıksın'

Kahvaltımızı yaptıktan sonra konağa gittik bavul hazırlamam lazımdı ilk defa yurtdışına çıkacaktım çok heyecanlıydım.

Akşam olmuş bavullarımızı arabaya yerleştirmiştik Kasım abi bizi havalimanına bıraktı.
Uçakta ki yerlerimize oturduk. Her uçağa bindiğimde aklıma kutsal topraklar geliyordu bir gün bu uçak bizi oralarada götürürmüydü?

'Hayırdır Ayşe'm hüzünlenmişsin'

'Hayır ağam hayır her uçağa bindiğimde bu uçak bizi kutsal topraklara da götürür mü diye düşünüyorum oranında kokusunu alırmıyız toprağına yüz sürer miyiz peygamber efendimizi ziyeret edermiyiz acaba Allah'ım bizide layık görürde kabeye evine davet eder mi?'

'Sen yeterki yüreğini ferah tut niyetini belle Ayşe'm kim bilir oralarada gitmek nasip olur'

'İnşallah' diyip camdan dışarıya baktım.
Uçağımız iniş yapmış bizde uçaktan inmiştik.
Murat buradan araba kiralamıştı heryere onunla gidecektik. İlk otelimize gelip dinlenmek oldu. Lüks bir otelde suit oda ayırtmıştı kendine ait balkonda havuzu ve jakuzisi bulunuyordu. Gündüzleri genellikle gezip akşamlarıda havuz keyfi yapacaktık.

İlk durağımız Dubai'nin simgesi dünyanın en yüksek binası olan Burj Khalifa gidecektik.

Ardından dünyanın en büyük alışveriş merkezi olan Dubai Mall a geldik. Burada büyük akvaryumun içine girdik balıklar üzerimizden geçip yüzüyorlardı şaşkınca hep onları izledim Allah'ım ne kadarda güzel yaratmış diye düşündüm.
Bugünlük gezdiklerimiz yettiği için kendimizi otele attık. Yorulmuştuk ama değmişti Dubai mükemmel bir ülkeydi.
Murat'la biraz havuz ve jakuzi keyfi yaptık.
Hayatımda tatmadığım duyguları tadıyordum rüya gibiydi sanki.

Huzurla uyuyup uyandığım bir gündü. Bugün ki duraklarımızda eski Dubai ve yeni Dubai olacaktı.

Uğradığımız yerlerden hediyelik eşyalarda aldık ailelerimize eli boş dönmek istemiyordum.

İkinci günümüzü de dolu dolu geçirmiştik buranın mimarisi çok güzeldi heryerine hayran kalmıştım.
Odamıza geldiğimizde havuz ve jakuzi keyfi yaptık.

Günlerimiz dolu dolu geçiyordu yarın safari yapmaya gidecektik onu çok merak ediyordum.

Sabah kalktığımızda kahvaltımız odamıza geldi. Güzelce kahvatımızı yaptık ve hazırlanmaya başladık.
Safari alanına gelmiştik etrafta atvler vardı Murat'la beraber bindik o öndeydi ben arkasındaydım çölde safari yapmak aşırı eğlenceliydi en çok bugün eğlenmiştik.

Sonra ben deveye binmek istedim ne kadar korksamda binmeden gitmek istemedim. Deve kalkarken biraz korkmuştum çok uzundu düşeceğim diye ödüm patladı. Murat bana gülerek bakıp videomu çekiyordu birde eğleniyordu benimle.

'Ne o çok eğlendin galiba'

'Evet deve kalkarken ki halin çok komikti bak çektim artık bakar dururum ben buna'

Alay ediyordu bir de benimle görürdü o.
Akşam olmuştu buradan da ayrıldık. Otelimize gelip havuz keyfi yaptık. Ben bavullarımızı hazırlamaya başladım bu gece buradaki son gecemizdi. Buralar ne kadar güzel olsada kendi memleketimizin yeri apayrıydı.
Sabah olduğunda yataktan kalkıp üzerimizi değiştirdik. Ardından kahvaltımız odamıza geldi balkondaki masamıza servis ettirdik otelimiz denize karşıydı son kez denize bakarak kahvaltı yapmak istedim uçsuz bucaksız masmavi bir deniz.

Kahvaltımızı yapıp otelden ayrıldık bugün uçağımız vardı memleketimize dönüyorduk. Gezebildiğimiz kadar gezmiştik belki ilerde tekrardan geliriz diye konuştuk. Balayı benim için eşsiz bir anı olmuştu unutmayacağım güzel anılarımdan biriydi.

Bölüm sonumuz yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum 😊