Daphene~Daph
•19 éves
•vidám
•kedves
•aranyos
•piszkosszőke hajú
•165 cm
•barna szemű~Daphene családi viszonyai teljesen rendben vannak. A szülei támogatják mindenben, viszont néha túl sokat is várnak el tőle. Mindig tökéletes szeretne lenni, hogy megfeleljen szüleinek. ~Legjobb barátja Cara, akivel már 7. Óta elválaszthatatlanok.
~Daphene imádja az állatokat és gyönyörűen énekel. Viszont tehetséget nem igazán szereti mások előtt mutogatni.
~Imád olvasni, és jegyzetelni.
~A jelenlegi pasijával nem éppen pompás a viszonya, viszont próbálják rendben tartani kapcsolatukat, ha egyáltalán lehet...Nathan~Nate
•21 éves- végzős
•bunkó
•dögös
•focicsapat kapitánya
•sötétbarna hajú
•185 cm
•barna szemű~Nate sosem volt jeles tanuló, viszont annál jobb a fociban. Már gimi első napján a csapatban volt, ráadásul ő a kapitány. Amióta benne van a csapatban sorra jut ki az iskola mindenféle versenyekre.
~Nate egyébként rohadt dögös is. Minden lány oda van érte, és imádkoznak, hogy egy nap ő velük smároljon. Nathannek nem igazán volt még barátnője. Egyéjszakás kalandokon kívül nem megy messzebbre.
~Joshsal már ovis koruk óta haverok. Natenek sok barátja van viszont Josh az egyetlen, akire bármikor számíthat.
~Nate a saját egészségének a komolyságát nem veszi figyelembe, de talán majd jön egy lány, aki viszont észreveszi...Egy kis bevezető a két főszereplő történetéről~
Daph és Nate már ovis koruk óta ismerik egymást és megvannak győződve arról, hogy, ha Josh nem állna közéjük már valamelyikük biztosan megölte volna a másikat. Nate mindig is bosszantotta Daphenet és valljuk be, nem igazán jól kezelte. Mindig nevetve figyeli Nate, ahogyan Daph olyan könnyen felhúzza magát mindenen. Josh Daphene testvére. (Josh egy évvel idősebb) Mivel Josh legjobb barátja Nate ezért naponta találkozik Daphenevel, hiszen Josh és Daphene kollégiumi szobája félig egybe van, ami annyit takar, hogy a két testvér szobáját mindössze egy vékony ajtó választja el, és még a konyhájuk is közös. Daphene eleinte nem bírt a tudattal élni, hogy Nate minden nap ott van náluk, de mostanra egészen hozzászokott. Ennek ellenére Nate és Daph ősi ellenségek... vagy... talán mégsem?....
Olvasóknak~
Daphene és Nathan történetét én már most megszerettem, és remélem ti is meg fogjátok szeretni. Nagyon szerethetőek a karakterek és nagyon aranyos a történet. Mivel a "bátyám legjobb barátja", ezért néha feszültséget és spicy jeleneteket is fog tartalmazni. Nagyon jó olvasást!🫶🏽🤍
YOU ARE READING
Utálom, hogy akarlak...
RomanceFogalmad sincs arról, hogy mit csinálsz velem, virágszál...