XIII.

142 8 0
                                    

~Nathan~
(18+)

Ha őszinte akarok lenni, semmi kedvem ma buliba menni. Persze tudom, hogy miattam szervezik meg, de nem éppen vagyok ünneplős kedvemben.

Daphenevel igaz, hogy egy lakáson laktunk, de egyáltalán nem beszéltünk. Nem azért, mert ő nem akart, hanem azért, mert kerültem őt. Nem titkolom. Valószínűleg hülyeség, de életem legnagyobb baromjának tartom magam, amiért így hátba szúrtam a legjobb barátom...
Nem, mintha nem járna Daph a fejemben. Többször, mint bárki... viszont nem engedhetem meg magamnak, hogy rá gondoljak, vagy az ajkaira az enyémeken... Bassza meg!
Tehát, nem gondolhatok rá. Ennyi.

Josh meghívta Dapht, illetve Haylet a buliba, ami nem könnyíti a helyzetem. Ahogyan az sem, hogy látszólag Daphene eléggé berágott az miatt, hogy kerülöm, így valószínűleg a szemem láttára fog flörtölni, vagy... és már megint rá gondolok.

-Haver ez a buli állati lesz!- veregette meg a vállamat Josh, amint beértünk a házba, ahol hemzsegtek a tinik. Ha őszinte akarok lenni, nekem elég lett volna, ha Josh és Daph otthon felköszönt, nem volt szükségem ilyen nagyszabású bulira, de nem akartam Josht megbántani, hiszen tudom mennyit készült így befogtam a szám, és úgy tettem, mintha rohadtul kedvem lenne hozzá. Persze azt is tudom, hogy Daph ma nem miattam jön. Josh ismét megszólalt.- Tudod mi lenne kruva jó?- kérdezte.

-Mi?- sóhajtottam fel.

-A mai terv. Mivel mind a ketten magányosak vagyunk találunk valakit, és baszunk egy jót !?- ha egy hónappal ezelőtt kérdezik valószínűleg azt mondanám, hogy "nyomjuk, öregem", de most... igazából nem vágytam sexre. Amióta Daph berobbant az életembe intenzívebben, mint bármikor, azóta nem is kavartam senkivel. Ezt fura volt kimondani, de így volt. Viszont, ha most azt vesszük, hogy Daph meglát engem valakivel, akkor 100%, hogy többé rám sem néz. És nem csak a csók miatt, de nem szerettem volna elveszíteni.

-Nyomjuk.- hazudtam. Tudom, hogy Josh most el fog menni valakivel flörtölni, aztán felviszi az egyik szobába. Nekem meg addig nem kell semmit csinálnom, hisz nem velem lesz elfoglalva. Holnap majd megmondom neki, hogy nem volt senki olyan, aki megérte volna. Sima ügy.

Így is lett. Josh rögtön talált egy szőke lányt, akivel azonnal flörtölni kezdett, majd fél óra múlva már el is tűntek. Megmondtam.

A piákhoz vettem az irányt, és gyorsan lehajtottam egy felest. Jó érzés volt, ahogyan égette a torkomat az erős ital. Talán még meg is könnyebbültem. Megfogtam egy másikat is, majd azt is lehúztam. Miközben égette a torkom azon gondolkoztam, hogy nem is szoktam inni, de most annyi minden kavargott bennem, hogy még jól is esett. Ahogyan hagytam az alkoholt beszívódni a szervezetembe megpillantottam Daphenet és Haylet a táncoló emberek között. Egyáltalán mikor jöttek?

Arra lettem figyelmes, hogy nem bírom levenni Dapheneről a szememet. Ahogyan abban a fekete ruhában... tényleg, Hayle említette, hogy vettek egy szexi ruhát, de nem hittem, hogy tényleg ennyire az lesz. Az anyag bársony volt, volt egy kis dekoltázsa, ami kiemelt mindent, amit kellett, comb fölé ért... na igen. Bassza meg. Ráadásul, ha megfordult benne az egész háta látható volt. Arról ne is beszéljünk, ahogyan mozgatta a csípőjét... felemelte karjait... mosolyra húzta száját... oké, ha így bámulom még merevedésem is lehet... muszály leállnom.

Visszafordultam nagy nehezen, és lehajtottam még egy felest. Már meg sem éreztem, hogy milyen erős alkoholról van szó. A baj csak az, hogy ez sem segített abban, hogy ne gondoljak rá. Azt mondják, ha nem látod egyszer csak elfelejted, de, aki ezt kitalálta rohadtul nem volt az én helyzetemben. Nem tudom mit éreztem... fogalmam sincs. De azt igen, hogy amint megpillantom Dapht, mintha minden más elmosódna körülöttem... a kurva életbe...

Utálom, hogy akarlak...Where stories live. Discover now