9-Acımasızlık

9 6 0
                                    

Gözlerim hala sandığa bakıyordu.Küçük bir sandıktı.Aynı zamanda da tozlu.Koray'ın kollarından ister istemez ayrıldım.Sandığı almak için eğildim.Aldıktan sonra eski pozisyonuma geri döndüm.Koray'ın yanına doğru ilerledim tekrardan.O da sandığa bakıyordu.Sandığa ellerimi uzatarak zincirinden tuttum ve yukarı kaldırdım.İçinde dört tane küre vardı.İlk sırada turuncu ve kırmızı bir küre vardı.İkinci sırada mavi ve sürekli değişen bir küre vardı.Üçüncü sırada içinde kıvılcımlar oluşan bir küre vardı.Dördüncü sırada ise toprak vardı.Bildiğimiz toprak.Gözlerimi sandıktan ayırdım ve başımı kaldırarak Koray'a baktım.Derin nefes alarak dudaklarımı araladım.

"Koray bunlar ne? Bir fikrin varmı?

"Bir tahminim var aslında"diyerek elimdeki sandığı kaptı.Kürelerin hepsine teker teker dokundu.Gözlerimi iyice kıstım.Kürelerin altında eski bir kağıt parçası vardı.

"Koray bak!" diyerek kürelerin altındaki kağıtı aldım.İkiye katlanmış kağıt parçasını açtım.Bir not yazıyordu.İlk kelimesi ise 'Koray Beter'  Ve 'Alev Kılıç' benim adım ve soyadım'dı.Ve Koray'ın. Koray'ın da duyabileceği bir şekilde seli okumaya başladım.

'Alev Kılıç' Sana Olacaklardan Haber Vermek İçin Görevlendirildim.Bu Dünyaya Girerek Hata Yaptın.Ayrıca 'Elf' Taşı Senin İçinde.Ve Herkes Senin Peşinde.Boş İşler Geçirerek Zamanını Harcadın Bile.Bu Yazılar Sürekli Olarak Değişecek.Ve Sana Her Gün Yeni Bir Mesaj  Bırakacağım.Sandığın İçinde Bulduğun Küreler,Özel Kürelerdir.İki Kişiyi Tamamladınız Diğer İki Kişiyi Bulmalısınız.Umarım Az Çok Bir Şey Anlamışsındır.Hepsi Bir Element Sen Kendi Elementini Bulmuşsundur.Koray'a Gelirsek O Bir Çok Şeyi Biliyor.Ona Sormaya Ne Dersin?Senden Gizlediği Şeyler Olabilir.Diğer İki Elementi Bul.Yarın Yeni Bir Sayfa Gelecek.

Doğa'nın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin