"Εεεε... Γιατί είχε δίκιο. Όντως αυτή είναι πιο όμορφη από εμένα. Σε ήξερε και σου μιλουσε πριν από εμένα. Σε ήθελε πριν από εμένα" είπα και τότε χτυπησε το κουδούνι.
"Μόλις είπες ότι με θες;" με ρώτησε και με κοίταξε με απορία.
Ναι όντως. Μόλις είπα ότι τον θέλω; Αντικειμενικά, δεν είπα ότι τον θέλω είπα ότι η Αριάδνη τον ήθελε πρώτη.
"Εεεε... Ναι. Δηλαδή οχι. Απλά... έκανα λάθος διατύπωση" είπα.
Το έσωσες τώρα.
Ναι ρε το ξέρω.
"Βασικά και το είπα και όχι" απάντησα και τότε ήρθε η Κατερινα, η Θεοφανία, ο Στέλιος και ο Αχιλλέας πισω απο το σχολείο.
"Αντε σας ψάχνουμε 2 λεπτά παμε" είπε η Κατερίνα και φυγαμε όλοι πίσω από το σχολείο.
"Εγώ τελικά δεν μπορώ" είπα.
"Γιατί;" με ρώτησε η Θεοφανία.
"Μου είπε ο Αντώνης ότι θέλει κάτι να μου πει" της απάντησα.
"Και γιατι δε στο λέει από το τηλέφωνο;" ρώτησε ο Στέλιος.
Σκάσε εσυ. Αμα δεν είχες μιλήσει τώρα θα μπορουσα να παω σπιτάκι μου.
"Ναι όντως" είπα και πήγα μαζί τους γιατι δεν είχα μία καλή δικαιολογία.
Όσο προχωρουσαμε εγώ σκεφτόμουν αν έπρεπε να πω κάτι στον Φώτη. Στην τελική θέλω μία απάντηση με θέλει αυτός ή όχι; Εγώ τζάμπα του είπα ότι τον θέλω; Ή έστω ότι του είπα.
Όσο προχωρουσαμε είχαμε χωριστεί σε δυάδες για κάποιον λόγο. Δηλαδή, η Θεοφανία με τον Στέλιο οι οποίοι τσακώνονται παλι, η Κατερίνα με τον Αχιλλέα μπροστά μπροστά και εγώ με τον Φώτη πίσω πίσω.
Αφού το σκέφτηκα πολύ ώρα αποφάσισα να μην πω κάτι στον Φώτη. Άμα είναι θα μου πεις αυτός κάτι. Αλλά, αν αυτός σκέφτεται το ίδιο που σκέφτομαι εγώ; Αν και αυτός, δηλαδή, περιμένει να του πω εγώ κάτι πρώτα.
Υποθέτω κάτι θα μου πει. Έστω και από μήνυμα.
"Φτάσαμε" είπε η Κατερίνα και μπήκαμε μέσα στην καφετέρια που αποφασίσαμε, για κάποιον λόγο, να πάμε.
Προλαβαίνω να φυγω παντως είμαι πισω πισω και ο Φώτης είναι πιο μπροστά από εμένα. Βασικά απλά θα τους ότι εγώ θα φυγω.
"Εγώ φευγω. Άμα είναι βγαίνουμε αυριο όλοι μαζί." τους είπα αφού καθισαμε.
"Μπαι" μου είπαν όλοι.
YOU ARE READING
Why Him?
RandomΜια κοπέλα, η Βάσω, πηγε φέτος πρώτη λυκείου. Την πρωτη μερα στο σχολείο θα δει ένα αγόρι, τον Φώτη, που θα γίνουν φίλοι, αλλά αυτή θα τον θέλει κιόλας. Αυτός όμως; Τη θέλει; Η Βάσω έμαθε ότι δεν είναι η μόνη που τον θέλει και ότι η άλλη κοπέλα τον...