27

69 5 29
                                    

Αυτή τη στιγμή είμαστε σπίτι μου. Και ναι είναι και ο Αντώνης με τον Άγγελο και τον Γιώργο. Είμαστε όλοι μία υπέροχη παρεα. Λέμε τώρα.

Τα αγόρια αποφάσισαν να παίξουν play station, ναι και οι έξι. Και εγώ, η Κατερίνα και η Θεοφανία καθόμαστε και βαριόμαστε.

"Θα σταματήσετε ποτέ με το play;" ρώτησα.

"Σσσσσ" ήταν η μόνη απάντηση που πηρα. Κυριολεκτικά από όλους.

"Πάμε μία βόλτα;" ρώτησα τα κορίτσια και συμφώνησαν.

"Μόνες σας;" πετάχτηκε ο Γιώργος.

"Εεε ναι;" του είπα.

"Γιατί δε βγαίνετε μια βόλτα και να πάρετε και τον Φώτη, τον Αχιλλέα και τον Στέλιο μαζί;" ρώτησε ο Αντώνης.

Θα τον χτυπήσω.

"Δε χρειάζεται. Μείνετε εσείς εδώ και ερχόμαστε και εμείς." του είπα και φύγαμε.

"Τελικά οι γονείς σου έφυγαν μαζί;" με ρώτησε η Κατερίνα.

"Όχι. Ο μπαμπάς πήγε στο καινουριο του σπίτι και η μάνα μ γυρισε στο ταξίδι." της είπα.

"Και εσυ στεναχωριέσαι που έφυγε ο μπαμπάς σου;" με ρώτησε η Θεοφανία.

"Βασικά σκέφτομαι. Όταν κάνω παιδιά δεν ξέρω πώς θα νιώθουν που η γιαγιά και ο παππους τους θα είναι χωρισμένοι. Επίσης δε θα μπορούμε να κάνουμε οικογενειακά τραπέζια. Και το ξέρω ακουγεται πολυ απλό, αλλά στο κεφάλι μου δεν είναι απλό." της απάντησα.

"Μην κάνεις έτσι. Παίζει να χάσουν κιόλας τα παιδιά σου. Θα παίρνουν δίπλα δώρα. Επίσης γιατι το σκέφτεσαι από τώρα; Είσαι ακόμα 15. Έχεις ακόμα για να κάνεις παιδιά. Και καλυτερα που δε θα κάνετε οικογενειακά τραπέζια." είπε η Κατερίνα.

"Ναι όντως. Απλά νιώθω κάπως. Το λυκειο είναι ότι χειρότερο φέτος. Είχα τον Κώστα, είχα και έχω την Αριάδνη, έχω το άκυρο που μου έριξε ο Φώτης, έχω τους γονείς μου. Εγώ περίμενα ότι στο λυκειο θα περνάω τέλεια και καλυτερα απλό το γυμνάσιο, αλλά ουτε καν. " της είπα έτοιμη να κλάψω.

"Έχεις κι εμάς όμως. Πού θα σε στηρίζουμε πάντα και που θα σε ακουμε πάντα." είπε η Κατερίνα και με αγκάλιασαν.

"Επίσης έχεις τον Αντώνη, ο οποίος προσπαθεί με νύχια και με δόντια να στα φτιάξει με τον Φώτη για κάποιον λόγο" είπε η Θεοφανία και έτσι με έκανε να γελάσω.

"Χαχαχαχα όντως." της είπα.

"Λοιπόν παμε ξανά σπίτι;" ρώτησε η Κατερίνα και συμφώνησα και εγώ και η Θεοφανία.

Why Him? Where stories live. Discover now