"Χαίρομαι" της είπα και της χαμογέλασα ειρωνικά.
Τι θα κάνω; Δεν έχω ιδέα. Θα την πλακωνα αν δεν είμασταν στο σχολείο. Καλά αν με προκαλέσει θα την πλακωσω έτσι κι αλλιώς. Τώρα ας ελπίσουμε να μη μαζευτούν όλοι πίσω από το σχολείο.
Αρχικά, θα τη βρίσω. Μετά θα της πω ότι ξέρω. Και τέλος θα την χτυπήσω αν χρειαστεί. Κι ας πάω στον λυκειάρχη. Who cares? Τουλάχιστον θα έχω χτυπήσει την Αριάδνη. Γιατί το γάμησε η τύπισσα. Είπαμε, θες τον Φώτη. Ο Φώτης θέλει εμένα. Και εσύ για αυτό βάζεις άλλους να με βιάσουν; Σοβαρά; Τι σκατα μπορεί να σκέφτεται κάποιος για να κάνει κάτι τέτοιο. Και μετά λένε "girls support girls", ναι ρε το είδαμε.
Ναι τέλος πάντων. Ας ευχηθούμε όλοι να μην πάω στον λυκειάρχη. Τώρα θα δείξει τι θα γίνει.
Επίσης πεινάω. Μήπως να πάω να πάρω κάτι να φάω; Άκυρο, μόλις χτύπησε το κουδούνι. Ανέβηκα στην τάξη και περίμενα τον Φώτη. Αφού ήρθε, ήρθε και ο καθηγητής μας. Πωωω.
"Μου είπε η Αριάδνη ότι της είπες στο διάλειμμα να πάει πίσω από το σχολείο." μου είπε ο Φώτης.
Ε ναι. Σιγά μη δε στο έλεγε η ηλίθια.
"Ναι και;" του είπα.
"Γιατί της το είπες;" με ρώτησε.
"Για να της μιλήσω" του είπα.
"Για ποιο πράγμα;" με ξαναρωτησε.
Εγώ προσωπικά νιώθω ότι περνάω από ανάκριση.
"Έλα πίσω από το σχολείο αν θες να μάθεις." του είπα.
"Καλά." μου είπε.
Τι καλά. Δε φτάνει που σου λέω να έρθεις λες και καλά; Βασικά, ένα καλά είπε. Εγώ γιατί νευρίασα;
Πέρασε η πρώτη ώρα!
ΝΑΙΙΙ! ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΛΑΚΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΙΑΔΝΗ! Εννοούσα, να μιλήσουμε.
Κατέβηκα και πήγα πίσω από το σχολείο.
Αυτή ήρθε μετά από κανένα πεντάλεπτο μαζί με τις φίλες της. Σιγά μην ερχόταν μόνη της.
"Λοιπόν, τι θες;" με ρώτησε.
Αα, δεν ξεκινάμε καλαα.
"Εσύ τι θες και τα κάνεις όλα αυτά;" τη ρώτησα.
"Παρακαλώ;" μου είπε.
"Ξέρεις για τον Κώστα, για το βρισιμο που μου έριξες όταν διάλεξα τον Φώτη στην ομάδα μου, για το γεγονός ότι έχεις κολλήσει με τον Φώτη και θεωρείς ότι εγώ φταίω που τα έφτιαξε μαζί; Άμα ήσουν κομπλέ θα τα έφτιαχνε με 'σένα. Εσύ απειλησες κάποιον και τον έβαλες να με βιάσει." της ειπα.
YOU ARE READING
Why Him?
RandomΜια κοπέλα, η Βάσω, πηγε φέτος πρώτη λυκείου. Την πρωτη μερα στο σχολείο θα δει ένα αγόρι, τον Φώτη, που θα γίνουν φίλοι, αλλά αυτή θα τον θέλει κιόλας. Αυτός όμως; Τη θέλει; Η Βάσω έμαθε ότι δεν είναι η μόνη που τον θέλει και ότι η άλλη κοπέλα τον...