Το πρωί:
Ξυπνησα από το κουδουνι όπως και οι άλλοι λογικα. Εκτός από τη Θεοφανια και τον Στέλιο που κοιμουντα σαν τα βόδια.
Η ώρα είναι 12 και νυστάζω ακόμα. Πώς; Δεν ξέρω.
Πήγα και άνοιξα την πορτα και είδα ότι ήταν ο Αντώνης. Μόνος του περίεργος.
"Α μπα πώς και δε μας κουβάλησες τους φίλους σου;" του είπε.
"Έρχονται σε λίγο. Είχαν βγει χθες και άργησαν να γυρίσουν οπότε άργησαν και να ξυπνήσουν." μου είπα.
"Οκευ" του είπε και τότε μπήκε μέσα.
"Α είστε και εσείς εδώ" είπε ο Αντώνης στους άλλους.
"Γεια" του είπαν οι άλλοι δηλαδή όσοι είχαν ξυπνήσει.
"Λοιπόν, ακούστε τι σκέφτηκα." είπε ο Αντώνης.
Ωχ κακό αυτό.
"Σήμερα μπορούμε να φάμε με τον Γιώργο και τον Άγγελο" ειπε και Θεοφανία αποφάσισε μα ξυπνήσει.
"Είπε κάποιος τη λέξη φάμε;" ρώτησε η Θεοφανία.
"Ναι, άκου και εσύ" της είπα.
"Και το βράδυ να παμε όλοι μαζί σε κανένα club" είπε ο Αντώνης.
Καλά ε, πόσο καιρό έχουμε να πάμε σε club; Κανέναν μήνα; Μπορεί.
Συμφωνήσαμε όλοι. Τώρα όταν ξυπνήσει ο Στέλιος θα δουμε αν θα συμφωνήσει και αυτός. Καλά, σιγά μη δε συμφωνήσει αλλά ντάξει.
Προσωπικά το βράδυ σκεφτόμουν να κανω όντως καταγγελία στο Κώστα. Όχι για εμένα. Με εμένα τελείωσε. Αλλά για άλλες. Που μπορεί να κάνει το ίδιο. Γιατί όσο και να λέει ότι άλλαξε και μπλα μπλα. Ποτέ δεν ξέρεις. Οπότε μπορεί να κάνω καταγγελία. Θα το σκεφτώ κι άλλο και ίσως καταλήξω κάπου.
Κάποια στιγμή κατά τη μία ήρθαν και ο Γιώργος και ο Άγγελος.
"Τι ώρα θα πάμε στο club ρώτησε η Θεοφανία.
"Ε κατά τις εννιά" είπε ο Αντώνης.
"Ποιο club;" ρώτησε ο Στέλιος ο οποίος ξυπνησε πριν δέκα λεπτά.
"Α ναι. Δε σου ειπαμε. Θα παμε σε club εμείς, ο Αντώνης, ο Γιώργος και ο Άγγελος." του ειπα.
"Α οκευ" είπε.
Ε ναι πολυ τον ένοιαξε που έπρεπε να τον ρωτήσουμε κιόλας.
"Εμείς παμε να ετοιμαστούμε." είπε η Κατερίνα και πηγαμε εγώ, η Θεοφανία και η Κατερίνα πάνω.
YOU ARE READING
Why Him?
RandomΜια κοπέλα, η Βάσω, πηγε φέτος πρώτη λυκείου. Την πρωτη μερα στο σχολείο θα δει ένα αγόρι, τον Φώτη, που θα γίνουν φίλοι, αλλά αυτή θα τον θέλει κιόλας. Αυτός όμως; Τη θέλει; Η Βάσω έμαθε ότι δεν είναι η μόνη που τον θέλει και ότι η άλλη κοπέλα τον...