Εγώ έβλεπα την Αριάδνη που κοιτουσε τον Φώτης λες και θέλει να τον σκοτώσει.
"Ξέρεις γιατί με κοιτάει έτσι η Αριάδνη;" με ρωτησε ο Φώτης.
"Όχι, πού να ξέρω εγώ;" είπα.
Ιιιι ψευτρα.
Δεν είμαι ψευτρα, απλά δε λέω την αλήθεια.
Α ναι, αυτό είναι να δεις.
Σκάσε.
"Είπα μήπως της είπες κάτι όσο ήσασταν έξω" μου είπε.
"Α όχι για μία φίλη της που την ξέρω και εγώ λέγαμε" είπα.
"Α οκ" μου απάντησε.
Αποκλείεται να το πίστεψε, αλλά τέλος πάντων τώρα.
[ ... ]
Τελείωσε και αυτή η ώρα και περίμενα τις άλλες να βγουν από τις τάξεις τους.
Λίγο πριν βγουν είδα την Αριάδνη να μιλάει με τον Φώτη. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Πρέπει να σκεφτώ τι θα πω στον Φώτη όταν με ρωτήσει τι της είπα για τη Σμαράγδα.
Α, σταμάτησαν να μιλάνε. Καλά, ας κατέβω εγώ και έρχονται οι άλλες να με βρουν, μωρέ.
Κατέβηκα τις σκάλες και περίμενα να κατέβουν κοντά στις σκάλες. Όταν τις είδα πήγαμε όλες μαζί σε ένα παγκάκι.
"Πού λέτε. Δε θέλω πια τον Φώτη." τις είπα αφου κάτσαμε.
"Ναι καλά. Είναι σα να μου λες οτι δε θέλω εγώ τον Αγγελο" μου είπε η Θεοφάνια.
"Αρχικά ποτέ δεν τον ήθελα. Δύο-τρεις μέρες είναι ανοιχτό το σχολείο, πότε πρόλαβα να τον θέλω;" είπα.
"Ναι κοίτα να δεις, για 'σένα μιλάμε. Και σε μία μέρα μπορεί να θες κάποιον" μου είπε η Κατερίνα.
"Εγώ; Προσβλήθηκα τώρα να ξέρεις." της είπα.
"Αφού είναι αλήθεια." είπε η Θεοφανία.
"Σκασε και εσυ" της είπα και χτυπησε το κουδούνι.
Η Θεοφάνια έχει πληροφορική και η Κατερινα γαλλικά, οπότε και οι δύο πανε σε άλλες τάξεις και σε άλλους ορόφους.
Ανέβηκα της σκάλες και η τάξη ήταν ήδη ανοιχτή με την καθηγήτρια της φυσικής μέσα. Ωραία.
Έκατσα στη θέση μου και πάλι καλά, δεν έχει έρθει ο Φώτης.
Ναι οκ δεν ξανά μιλάω. Μόλις μπήκε στην τάξη.
"Τι είπες στην Αριάδνη για τη Σμαράγδα;" με ρώτησε με το πού έκατσε.
"Απολύτως τίποτα." απάντησα.
YOU ARE READING
Why Him?
RandomΜια κοπέλα, η Βάσω, πηγε φέτος πρώτη λυκείου. Την πρωτη μερα στο σχολείο θα δει ένα αγόρι, τον Φώτη, που θα γίνουν φίλοι, αλλά αυτή θα τον θέλει κιόλας. Αυτός όμως; Τη θέλει; Η Βάσω έμαθε ότι δεν είναι η μόνη που τον θέλει και ότι η άλλη κοπέλα τον...