31

50 4 18
                                    

"Δέκα στο παλιό λιμάνι που δεν πατάει ψυχή; Αλήθεια τώρα;" μου είπε.

"Καλα δε θα παω." του είπα.

"Θα του το πεις;" με ρώτησε.

"Θα του το πω." του απάντησα και έστειλα μήνυμα.

Μου απάντησε σχεδόν κατευθείαν και μου είπε ότι θα το μετανιώσω βέβαια δεν το είπα στον Φώτη. Και δεν το είδε κιόλας.

"Εγώ φευγω. Μπαι" μου είπε και έφυγε.

Κάτσε. Δηλαδη τωρα είμαι μόνη μου; Κι αν έρθει ο Κώστας τωρα που είναι μόνη μου; Βέβαια που το ξέρει ότι είμαι μόνη. Καλά βασικά για τον Κώστα μιλάμε.

Τότε χτυπησε το κουδούνι και πήγα να ανοίξω. Α. Ήταν ο Κώστας.

"Σου είπε ότι θα το μετανιώσεις" μου είπε και έκλεισε την πόρτα πίσω του.

Ναι... Τι κάνω εγώ τώρα; Έλα ντε...

"Έχεις επιλογές. Ή χωρίζεις τον Φώτη και τα φτιάχνεις μαζί μου ή συνεχίζω ότι κάνω τόσο καιρό." μου είπε.

Δεν απάντησα καν. Βασικά δεν ήξερα καν τι να απαντήσω. Θέλω να φυγει απο τη ζωή μου. Αυτή η επιλογή δεν υπάρχει όμως. Επίσης πώς ξέρει οτι τα έχω με τον Φώτη ενώ τα έφτιαξα χθες το βράδυ μαζί του;

"Αφού δεν απαντάς, υποθέτω το δευτερο." μου είπε και πήγε να με κολλήσει στον τοίχο, αλλά πρόλαβα και έφυγα.

"Μπα αντιστέκεσαι;" μου είπε.

"Προφανώς." του είπα και απομακρυνθηκα λίγο παραπάνω.

"Εγώ όμως θέλω" μου είπε.

"Μπράβο σου. Εγώ όχι. Και ούτε εσυ θα θέλεις αμα σου κάνω καμιά καταγγελία. Είσαι δεκαοκτώ είμαι δεκαπέντε. Και κάνεις και κάτι χωρίς τη θέλησή μου. Ξέρεις ποσα χρόνια φυλακή είναι αυτό; Ναι, ουτε εγώ ξέρω, αλλά είναι αρκετά μάλλον. Οπότε παράτα με και τράβα σε καμιά στην ηλικία σου. Ή πήγαινε να κλειστείς σε μοναστήρι, έτσι κι αλλιώς δε θα σε θέλει κάποια. Και ειλικρινά λυπάμαι την αδερφή που την έχεις κάνει σαν τα μουτρα σου." του είπα.

"Δε θα μου κάνεις καταγγελία" μου είπε.

Πολύ σίγουρο τον βλέπω και δεν ξέρω γιατί.

"Και σου πού το ξες ρε;" του είπα.

"Το ξέρω" απάντησε.

"Ωραία θες να δοκιμάσουμε; Θες να σταματησεις ότι μαλακία κάνεις ή να σου κάνω καταγγελία; Εγώ στη θέση σου θα έλεγα το πρώτο. Γιατί δεν το λέω για πλακα. Θα σου κάνω καταγγελία." είπα και αυτός έφυγε.

Why Him? Where stories live. Discover now