Το πρωί:
Ξύπνησα από το ξυπνητήρι. Όπα, αφού έχω πάρει αποβολή εξαιτίας της ηλίθιας της Αριάδνης. Γιατί χτύπησε το ξυπνητήρι. Τέλος πάντων. Αφού ξύπνησα, ας σηκωθώ έτσι κι αλλιώς δε θα μπορέσω να ξανακοιμηθω.
Πήγα στο μπάνιο και έτσι όπως πάει μετά να βγω πέφτω πάνω στον Αντώνη. Πωωω. Α ναι μένουμε στο ίδιο σπίτι.
"Βλέπω περάσατε καλά χθες'" μου είπε αφού κοίταξε τον λαιμό μου.
Α. Δεν κατάλαβα ότι μου άφησε σημάδι.
"Εμ, ναι. Τέλος πάντων" είπα
"Τι έγινε τελικά με την Αριάδνη;" με ρώτησε.
"Θα στα πω στα γρήγορα γιατί βαριέμαι. Η Αριάδνη έβαλε τον Κώστα να κάνει ότι έκανε για να χωρίσω με τον Φώτη. Τώρα εσύ κόψε το λαιμό σου αν θα ξαναεισαι φίλος με τον Κώστα. Εμένα δε με νοιάζει ιδιαίτερα πια. Απλά μην το φέρνεις σπίτι. Εγώ πάντως με την Αριάδνη ξέρω τι θα κάνω." του είπα και πήγα στην κουζίνα.
Ε να φάω και κάτι.
Ο Αντώνης αφού του είπα τι έγινε έφυγε. Από τις 7. Πολύ λογικό.
Εγώ έστειλα μήνυμα στον Φώτη ότι τελικά η μάνα μου ξαναφυγε και τώρα έχω κινητό και μπορώ να βγαίνω.
Δεν πιστεύω ότι το λέω. Αλλά θέλω να πάω σχολείο. Γαμω την Αριάδνη. Θα κάθομαι 2 μέρες μόνη μου γιατί οι άλλοι θα είναι στο σχολείο. Έλεος.
Εγώ πάω να βαφτώ για να ανεβάσω καμία φωτογραφία.
Πάντα το κάνω, ας μην το σχολιάσουμε.
[ ... ]
Πέρασε μια ώρα και ήμουν έτοιμη και είχα βγάλει και φωτογραφίες. Τώρα κάθομαι στον καναπέ και σκέφτομαι ποιες θα ανεβάσω. Είχα καλύψει και την πιπιλια με 20 κιλά concealer. Και χτύπησε το κουδούνι.
Αφού σκεφτόμουν λίγα δευτερόλεπτα αν έχω παραγγείλει κάτι πήγα και άνοιξα. Α καλέ! Ο Φώτης, η Κατερίνα, η Θεοφανία, ο Στέλιος και ο Αχιλλέας.
Και τώρα που το σκέφτομαι. Μόνο ο Φώτης με ρώτησε τι έγινε με την Αριάδνη. Μάλιστα.
"Καλέ μας περίμενες και ετοιμάστηκες;" μου είπε ο Στέλιος
"Όχι. Τι κάνετε καν εδώ;" τους ρώτησα.
"Ε σκεφτήκαμε ότι θα βαριέσαι δύο μέρες μόνη σου και είπαμε να σου κάνουμε παρέα." μου είπε η Κατερίνα.
"Δεν είμαστε ηλίθια και δε σε ρωτήσαμε τι έγινε. Απλά μας είπε ο Φώτης" μου είπε η Θεοφανία.
YOU ARE READING
Why Him?
RandomΜια κοπέλα, η Βάσω, πηγε φέτος πρώτη λυκείου. Την πρωτη μερα στο σχολείο θα δει ένα αγόρι, τον Φώτη, που θα γίνουν φίλοι, αλλά αυτή θα τον θέλει κιόλας. Αυτός όμως; Τη θέλει; Η Βάσω έμαθε ότι δεν είναι η μόνη που τον θέλει και ότι η άλλη κοπέλα τον...