Ep - 37

2K 178 29
                                    

( Unicode )

" သမီး အရမ်းမငိုနဲ့လေ...လီလီလေးက စိတ်ဆိုးနေတုန်းမို့ပါ သူသမီးကိုအရမ်းချစ်တာ "

" မဟုတ်ဘူး...မောင်က စိတ်ဆိုးနေတာမဟုတ်ဘူး မောင် မုန်း‌သွားတာ မချစ်တော့ဘူးတဲ့ "

ဂျဲနီ သူမ အိမ်ပြန်သွားပြီနောက် သူမ အမေရင်ခွင်ထဲ၌ ဆက်ငိုနေသေးသည်။
အမေဖြစ်သူက ဘယ်လိုပဲချော့ချော့ အငိုမတိတ်တဲ့ ဂျဲနီ ကို သူမ အဖေကတော့ မကြည့်ချင်တော့လို့ အိမ်ပေါ်သို့တက်သွားပြီဖြစ်သည်။

" မဟုတ်တာ...ကဲ ကဲ တိုက်ခန်းက သမီးပစ္စည်းတွေကို သွားယူဖို့ ဂျီဆူးကို ဖုန်းဆက်ပေးမယ်နော် မငိုနဲ့တော့ "

" ဟုတ် မာမား "

____________________________________

" မင်း သမီးကို လီလီ မုန်းတာမဆန်းဘူး မင်းက ဘာလို့ သွားနှစ်သိမ့်နေရတာလဲ ပစ်ထားလိုက် သူ့အပြစ်သူခံပါစေ "

Mr.Kim က သူ့မိန်းမကို အခန်းထဲ ဆူငေါက်နေခြင်း။

" ဪ အဖေကြီးရယ် အဲ့လိုတော့လည်းမဟုတ်သေးဘူးလေ "

" ဘာကိုမဟုတ်ရမှာလဲ မင့်သမီးကြောင့် လီလီနဲ့လီယမ်အပေါ်မှာ ငါတို့ ဘယ်လောက်မျက်နှာပူရလဲ မင်းအသိပဲ မင်းမြေးကိုမင်းတွေ့ချင်တာတောင် မင်းရှက်နေခဲ့ရတာမလား "

" နေရတာက မျက်နှာချင်းဆိုင်...မင့် သမီးကလေ ငါတို့မျက်နှာကို ထားစရာနေရာမရှိအောင်လုပ်တာ "

" ဘယ့်နှယ့် အသိညဏ်မရှိ ကိုယ့်ဝမ်းနဲ့လွယ်မွေးထားတဲ့ ကိုယ့်သားသမီးကို မွေးမွေးချင်းစွန့်ပစ်ရတယ်လို့ ရှက်စရာကောင်းလိုက်တာ "

" အခု ဒီပြန်ပေါင်းထုတ်ဖို့ကိစ္စကိုလည်း ငါဘာမှ ပြောပေးနေမှာမဟုတ်ဘူး ငါမျက်နှာပူလွန်းလို့ မင်းလည်း ဘာမှပြောပေးနေစရာမလိုဘူး သူ့ဘာသာ လုပ်ပါစေ "

တီး...တီး...

" ရောက်ပြီထင်တယ် သွားကြည့်လိုက်ပါအုံး ငါတော့ မျက်နှာကိုမမြင်ချင်တာ "

Mr.Kim မျက်နှာက တင်းမာလွန်းပြီး ရှက်ရွံ့ပြီးဒေါသထွက်လွန်းနေခဲ့သည်။

" သမီးနားတော့လေ ပင်ပန်းနေပြီမလား မား ပစ္စည်းတွေကို နေရာချခိုင်းလိုက်မယ် "

DON'T NEVER CHANGE Where stories live. Discover now