"Ne için?" diye sordu alaycı bir tavırla. Orhan ayağa kalkmıştı ve şimdi tam arkasında duruyordu. Onun varlığını tam anlamıyla hissedebiliyordu. Vücudunun sıcaklığını. Gerginliği. Kalbi göğsüne doğru sertçe çarpmaya başladı."Nasıl istiyorsun? Tam burada mı? Masanın üzerinde mi? Bu da bir şey olurdu, Gülgün! Yoksa hazırlık odanıza mı gidelim? Masayı sevdiğinizi biliyorum." Ve yine işler karıştı. Ama gerçekten ayrılabilirler miydi?
Arkasını döndü ve istemeden de olsa elini ona doğru kaldırdı. Adam ona kişisel olarak saldırıyordu. Yine. Ama Orhan elini tuttu. Onu sıkıca tuttu. Sertçe sıktı. Nefes nefese kalan kadın durakladı. Orhan onun koluna baktı. Ve bileklerindeki yara izlerini gördü. Şimdi Blusu yukarı kayıyordu. Onları ilk kez gerçekten fark etti. Ve hatırladı. Tekrar hatırladı. Bu anı keskin bir bıçak gibiydi: canını yakabilirdi. Kolundaki tutuşu, Gülgünü hafifçe inleyene kadar sıkılaştı.
"Ah... Orhan!"
"Sen de böyle sevmiyor musun? Sert. Ve sert." Onun canını yaktığı gibi, Orhan da onun canını yakmak istiyordu. Eğer kendisini dışarıdan görebilseydi, kendisini tanıyamazdı. Kendini nerede kaybetmişti? Ne zaman kendisi olmaktan çıkmıştı?
"Bırak beni! Şimdi!" diye emretti ona soğuk bir şekilde. Orhan ona o kadar yakındı ki nefesini yüzünde hissedebiliyordu. Ama korkmuyordu. Çılgına dönmüştü. Onu tanıyamamıştı. Bu tanıdığı Orhan değildi. Ve bir açıklama istiyordu.
"Kahretsin, Orhan. Sana ne oldu böyle?" Gözlerinde öfkeli bir bakış belirdi.
"Sana göstereceğim! Benimle gel!" Elini sıkıca tuttu Öfkesiyle onu çalışma odasına sürükledi. Ve onun vücudunun sertleştiğini hissedebiliyordu.
Aslında bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüştü. Ama öfkesi ve kıskançlığı geri gelmişti. Her zamankinden daha fazla. Bu videoyu göstermekle ne düşünüyordu? Bunu neden yaptığını çok iyi biliyordu ama yine de...
Şehvet dolu bir inilti istemeden kulaklarına ulaştı. Tanıdık isimler, kurtuluşa hasret bir sesle haykırılıyordu. Arzu ifade edildi. Daha fazlasını talep ediyordu.
"Ama bu, Orhan..." Arkasındaki sahneyi işaret etti. "...bunlar benim ruhuma kazınmış görüntüler. Sana göstermek istediğim şey buydu. Belki şimdi anlarsın." Kendisini Hakanin yatağında, onun altında çırılçıplak kıvranırken gördüğünde ürperdi. Ve kendini bağlardan kurtarmayı başaramadı. Çaresizlik hissi aniden geri döndü. Bu her düzeyde bir güç oyunuydu.
"Beni düşünmeden bir gün bile geçirmediğini mi söylemiştin?" Orhan onun birkaç gün önceki konuşmalarındaki sözlerini tekrarladı. Ona bakamıyordu. Ama onun sözlerini net bir şekilde duydu. Zihnini ince bir deriye saplanan keskin bir bıçak gibi kesmişlerdi.
"Ne kadar saf olduğuma güldün mü? Nasıl da iyi huylu, zayıf ve bir o kadar da sadık olduğuma. Belki seni de yatağa bağlamalıydım, ha? İstediğin bu muydu? Buna ihtiyacın var mıydı?" Gittikçe daha yüksek sesle konuşuyor, kendini öfkelendiriyordu. Ona baktı ve şimdi öfkeyle parlayan tanıdık kahverengi gözlerindeki acıyı gördü. Onun Hakanla sevişmesini tekrar tekrar izlemek zorunda kaldığında çektiği acıyı gördü. Ve böylece umudunu, aşk umudunu kaybetmişti. Ve onun bunu görüp görmediğini merak etti. Ona yaptıkları için Hakandan nefret ettiğini tahmin edemez miydi? Bunu asla istemediğini. Bu o değildi.
Ve yine düşünceleri Orhan'ın sert ve kesici sözleriyle bölündü.
"O seni si.... yaparken bana gülüyor muydun?" Sert sözleriyle kendi sözlerini yarıda kesti. Şimdiden bu kadar alçalmış mıydı? Ama onun ne söyleyeceğini çok iyi biliyordu. Gözlerini kaldırdı ve tekrar onun gözlerinin içine baktı. Bu onun için sonsuz derecede zordu. Onun hakkında nasıl böyle düşünebilirdi? Bu düşüncelerin aklına girebilmesi için içinde neler oluyor olmalıydı? Sonra kendi acısının yükseldiğini hissetti: Orhan onu derinden incitmişti. Kendini hasta hissetti. Ağzına metalik bir tat yayıldı. Ve titredi. Nefesi ağzından sadece aralıklı olarak, düzensiz bir şekilde çıkıyordu. Sanki biri havasını kesiyormuş gibi bir hisse kapıldı.
Ama ona cevap verdi... şaşırtıcı bir sakinlikle.
"Hayır, Orhan. Gülmüyordum. Ağlıyordum."
Gözyaşlarının toplandığını ve engellenmeden yol aldığını gördü. Onun acısını gördü. Ama onun bakışlarından kaçındı.
Sonra da tek kelime etmeden odadan ayrıldı. Kaçmak o anda en iyi strateji gibi görünüyordu.
Gülgün sesini tekrar bulana kadar bir süre odada hareketsiz durdu. Tiksinti onu ele geçirdi. Sesi doluydu.
Gülgün oynayan videoyu yapatip usb sticki kirdi gözyaşları yanaklarından aşağı yuvarlandı. Ve onları kurulayacak kimse yoktu.
Acısıyla baş başaydı.
Ve sevdiği adamı sonsuza dek kaybetmiş olmanın korkusuyla baş başaydı.
YOU ARE READING
Enfâl 63
FanfictionÇok büyük bir kavga eder Orhan'la Gülgün artık çok geçtir hersey için ...