,,Gölde,,

169 8 0
                                    

Dikkat Dikkat
+18 Vardır, küçükler okumasın

Orhan ve Gülgün hafta sonunu göl evinde geçiriyorlardi. Onlardan başka kimse yoktu, göl onlarındı. Beraber göle doğru gidiyorlardı.
Gülgün onun güzel kahverengi gözlerine baktı ve kendisine duyduğu tüm sevgiyi gördü. Orhan elini yavaşça kaldırarak Gülgünün kulağının arkasındaki bir tutam saçı okşadı. Minyon kadın hafif dokunuşun tadını tüm duyularıyla çıkarmak için gözlerini kapattı.
"Seni seviyorum," diye nefes aldı.
"Ben de seni seviyorum," dedi Orhan.
Gülgün gülümseyerek onun elini tekrar tuttu ve hareket etmesini sağlamak için hafifçe çekti. Güzel göle varmaları uzun sürmedi.
"Bu muhteşem bir manzara," dedi Orhan manzaradan etkilenmiş bir halde.
Gülgün gülümsedi.
"Hoşuna gideceğini biliyordum."
Orhan kayalıklarla çevrili bir göle bakıyordu, küçük çıkıntılardan biri piknik için ideal bir noktaydı. Küçük bir tepeden göle dökülen berrak bir su şelalesi güneşi yansıtıyor ve sanki binlerce küçük yıldız parıldıyormuş gibi görünüyordu.
Arkasında küçük bir mağara görülebiliyordu. Şelalenin etrafında harika ağaçlar büyümüş, muhteşem bir yeşillik içinde parlıyorlardı. Cennet gibi görünüyordu. Orhan manzarayı hayranlıkla seyrederken, Gülgün battaniyeyi kayalığın üzerine serdi. Sonra sepetten çeşitli peynirlerin yanı sıra kırmızı ve yeşil üzümler de dahil olmak üzere tüm lezzetleri çıkardı. Çilekler, çeşitli sandviçler ve tabii ki en sevdiği kahve. Orhan kendini manzaradan ayırdı ve Gülgünün yanına oturdu.
Önlerine serilen yiyeceklere baktı.
"Çok güzel görünüyor," dedi.
"Teşekkür ederim," diye gülümsedi karısı, "yemekten önce yüzmeye gidelim mi?"
Konuşurken ayağa kalktı ve elbisesinin düğmelerini çözmeye başladı. Kocasının dikkatli bakışları altında, elbise vücudunun üzerinden kayarak sadece dantel süslemeli bir külotla kocasının karşısında durdu.
Vücudundaki son kumaş parçasını da çıkarmak için ellerini kalçalarına koydu. Orada tamamen çıplak duruyordu. Gülgün'ün küçük göbeğini, kıvrımlarını görebiliyordu. Orhan sanki transa geçmiş gibi gözlerini karısından ayırmadan ayağa kalktı. Yumuşak bir inilti çıkardı, onun görüntüsünden o kadar büyülenmişti ki.
Gülgün muzipçe gülümsedi ve yavaşça soğuk suya girmek için arkasını döndü. Uzun boylu adam karısına baktı.
"Sen de geliyor musun yoksa orada mı kaldın?" diye alay etti.
Orhan yavaşça soyunmaya başladı, ta ki üzerinde boxer'ından başka bir şey kalmayana kadar. Gülgün tüm bu süre boyunca onu izledi, gerçekten iyi görünüyordu. Bronz renkli teni, belirgin kasları. Gülgünün gülümsemesine neden olan uyarılmışlığı kolayca görülebiliyordu.
Onun üzerinde nasıl bir etkisi olduğunu biliyordu ve o anda bundan sonuna kadar yararlandı. Sadece birkaç kulaçta Gülgünün birlikte olmak için yavaşça suya tırmandı.
"İşte buradasın," diye tekrar alay etti onunla.
O da buna suya bir darbe indirerek karşılık verince, Gülgünün yüzüne su fışkırdı. "Oh, işte intikam bu Hayatim," dedi, son derece ciddi bir sesle.
Orhan yüksek sesle gülmeye başladı.
"Ne yapacaksın hanım efendi?"
Gülgün ivme kazanarak kendini Orhan'ın üzerine attı ve hiç beklemediği bir şekilde dengesini bozdu. Tamamen suya battı ve Orhan homurdanarak yüzeye geri çıktı. Gülgün kocasını gördüğünde artık yüksek sesle gülemiyordu. Onu bileğinden yakalamış ve kendisine doğru çekmişti. Orhan onu yere yatırırken, "Buna Kocasina işkence etmek denir," diye açıkladı.
"Hayır Kocacigim, bu Karin'ın ayrıcalığı," diye karşı çıktı.
Orhan cevap olarak bir şey söyleyemeden, onun dudaklarını kendi dudaklarıyla mühürledi. Ellerini onun boynuna dolayarak ona doğru eğildi. Orhanin tahrikini hemen karnında hissetti. Bu da ondan yumuşak bir inilti çıkardı. Artık nefes alamaz hale geldiklerinde birbirlerinden ayrıldılar. Gülgün bu fırsatı değerlendirdi ve bir dakika sonra çıkıntının üzerinde durmak için kıyıya geri yüzdü. Kocasına arsız bir bakış atarak göle atladı ve suya daldı. Gülgünü görebilmek için suya baktı ama onu hiçbir yerde göremedi. Ta ki aniden sırtında bir su dalgası hissedene kadar. Dönüp karısının heyecanlı gözlerine baktı.
Bir hamlede onunla birlikte oldu, boynuna doğru ilerlemek için başını eğdi, daha kolay erişebilmesi için başını geri koydu.
Boynunu daha fazla şımartmak için onu sırtının küçük kısmından tuttu. Gülgün sanki refleks olarak, daha iyi kavramak için bacaklarını Orhan'ın kalçalarına doladı. Orhan onun ağzını tekrar almak için boynundan ayrıldı. Tutkulu bir öpüşme başladı ve Orhan onunla birlikte şelaleye doğru yüzerken ona bir şeyler okudu.
Sonra onu şelalenin hemen altında bulunan küçük bir kayanın üzerine yerleştirdi. Bu hareket dudaklarının temasını kaybetmesine neden oldu ve Orhan da bunu kullanarak çıkıntıya tırmandı. Heyecanı yüzünden okunan karısının yanına diz çöktü. Gülgün de onun yanına diz çökerek ağzını tekrar ele geçirdi ve parmaklarını suyun nemiyle parıldayan teninde gezdirdi. Orhan yanmakta olduğunu düşündü, bu şefkatli dokunuş aklını başından alıyordu. Kendi payına, Gülgünün elleriyle okşamaya başladı, dikleşmiş meme uçlarına ulaşana kadar yumuşak tenini okşadı. Baştan çıkarıcı bir şekilde inlemeye başlayana kadar meme uçlarını şakacı bir şekilde sıkıştırdı. Bu arada Gülgün, uyarılmış üyesine ulaşana kadar vücudunu okşamaya devam etti. Yavaşça masaj yapmak için eline aldı, bu da Orhan'ın tekrar inlemesine neden oldu. Dudakları tekrar buluştu. Elleri birbirlerine zevk vermeye devam ederken dilleri de birbirleriyle oynuyordu. Gülgün onun kahverengi gözlerine bakmak için ondan ayrıldı, heyecandan neredeyse simsiyah olmuşlardı. Oturması gerektiğini işaret etti ve o da isteğini yerine getirdi. Orhan onu içinde hissedene kadar yavaşça onun kucağına oturdu. Hamile olduğu için en iyi pozisyon buydu. Orhan onu etrafında hissettiğinde inledi. Bacaklarını onun vücuduna dolayarak yavaşça hareket etti ve güçlü kolları tarafından tutuldu. Göğüsleri yüzüyle aynı hizadaydı ve onu onları emmeye davet ediyordu. Gülgün yaptığı her hareketle inliyor ve Orhan'ın göğüslerinin üzerindeki yumuşak dudakları aklını başından alıyordu. Hareketleri, doruk noktasını haykırana kadar daha da güçlendi. Gülgün doruğa ulaşırken Orhan onu tutkuyla öptü. Hareketlerine ara vermeden Orhan'ı başka alanlara gönderdi. Orhan kendini onun içine bırakırken yüzünü onun boynuna gömdü. Nefes alışları normale döndüğünde birbirlerine baktılar.
"Harikaydın," diye fısıldadı Orhan.
Gülgün gülümseyerek başını onun omzuna koydu ve boynunu ısırdı. Bu da onu gıdıklarken hafif bir kıkırdamaya neden oldu. Dikkatle ayağa kalkmadan önce onu tekrar öptü.
Gülgün:"Şimdi acıktım," dedi.
"O zaman bir şeyler yemeliyiz," diye cevap verdi Orhan.
Kıyıya yüzmek için kayadan suya doğru kaydılar.
Orhan battaniyenin üzerine yarı uzandı, Gülgün ona yaslandı ve böylece yanlarında getirdikleri yiyecekleri yediler. Yemeklerini bitirdiklerinde, ikisi de hoş bir uykuya daldılar.
Ikisi neredeyse aynı anda uykularından uyandılar, Gülgün yarı yarıya Orhan'ın üzerine uzandı ve önce gerindi.
"Merhaba canım," diye gülümsedi Orhan.
"Merhaba," dedi Gülgün.
Gülgün kollarını ilk hareket ettiren oldu, böylece onun dudaklarını kendi dudaklarıyla mühürleyebilecekti.
O da giderek daha tutkulu bir hal alan öpücüğe karşılık verdi. Orhan'ın elleri hemen dolaşmaya başladı. Biçimli kalçalarına ulaşana kadar onun sırtını okşadı. Gülgün onun sevgi dolu gözlerine bakmak için öpücüğe ara verdiğinde, Orhanin gamzelerini ortaya çıkararak gülümsedi. Gülgün de onun gülümsemesine karşılık verdi, elleri yüzünü okşarken, Orhan gözlerini kapatarak onun parmaklarının dokunuşunun tadını sonuna kadar çıkardı.
"Eve geri dönmeliyiz," diye düşündü Gülgün.
"Haklısın, geç oluyor," diye yanıtladı Orhan.
Ayağa kalkmak için ağırlığını vermek istedi ama Gülgün buna izin vermedi.
"Tatlım, eğer geri dönmek istiyorsak, kalkmak zorundayız ama sen üzerimde yatarken bunu yapamayız," diye açıkladı Orhan.
"Biliyorum," diye sırıttı Gülgün.
Onu tekrar tutkuyla öptü, elleri onu okşuyordu. Orhan göğsünün kıvrımlarını okşarken yumuşak bir inilti kaçtı. Gülgün onun vücudunun kendisine nasıl tepki verdiğini fark etti, karnının en alt kısmına bastırırken en mahrem yeri yavaşça yükseliyordu. Orhan ağırlığını ustaca kaydırarak Gülgünün onun altına yatmasını sağladı, Gülgün şaşkın bir nefes verdi onu gafil avladığı için şaşkın bir çığlık attı.
Orhan onun boynuna doğru ilerledi ve ince etini nazikçe emdi. Orhan onu gıdıklarken Gülgün kendi kendine kıkırdadı.
Gülgün, "Giyinmeliyiz yoksa geceyi burada geçireceğiz ve sanırım hava soğuk olacak," diye açıkladı.
"Mmm," diye mırıldanarak ondan ayrıldı ve yaptığı işi gözden geçirdi Orhan.
Gülgün şaşkınlıkla ona baktı, "ne oldu".
"Hiçbir şey," dedi en masum ses tonuyla.
Minyon kadın Orhan'ın altından sıyrılmaya çalıştı ama Orhan onun gitmesine izin vermedi.
"Beyfendi, lütfen beni bırakır mısınız?" dedi ciddi bir ses tonuyla.
Orhan da aynı ciddiyetle, "Hanimefendi, sizi bırakmak isterdim ama benim için çok çekicisiniz," dedi.
Yanına oturmak için Gülgünün üzerinden yuvarlandı ve sonra ayağa kalktı, heyecanı açıkça görülüyordu. Gülgün ayağa kalktı ve ona baktı. Onu tepeden tırnağa inceledi, elleri ereksiyon halindeki penisine ulaşana kadar birbirinden bağımsız hareket etti.
Ona masaj yapmaya başlayınca Orhan inledi.
"Ne yapıyorsun?" diye sordu.
"Hiçbir şey," diye sert bir cevap verdi Gülgün, yaptığı şeyi durdurmadan.
Orhan kendini kontrol etmekte zorlandı, "Aşkim," diye fısıldadı daha ateşli bir sesle.
Ama ondan kurtulamadan, yumuşak dudaklarını en mahrem yerinin etrafında hissetti.
"Oh," diye inledi Orhan.
Gülgün onun tüm uzunluğunu ağzına aldı ve emmeye başladı.
İçgüdüsel olarak saçlarını tuttu ve başını geriye eğdi.
"Sen delisin," diye fısıldadı Orhan.
"Mmm," diye mırıldandı hareketleri arasında.
En mahrem noktasını emmeye devam etti.
Orhan kendini zor tutuyor, emmeye devam ederken inliyordu.
"Gülgün lütfen, daha fazla dayanamayacağım," diye yalvardı.
Gülgün eliyle ona tekrar masaj yapmak için yaptığı şeyi bıraktı.
Sadece birkaç dakika sonra, kendini Gülgünün göğüslerine bosalirken doruk noktasını inledi.
Orhan hâlâ nefes almakta zorlanırken, o kendinden memnun bir şekilde gülümsedi. Ayaklarının üzerinde oldukça dengesiz bir şekilde durarak ona doğru diz çöktü ve ardından onu tutkuyla öptü.
"Teşekkür ederim," diye fısıldadı öpücük sırasında Orhan.
"Ne için?" Masumca sordu, ayağa kalktı.
Orhan onun arkasından bakarken, Gülgün külotunu ve kısa bir süre sonra da elbisesini giydi. "Sen de giyinmelisin, hani eve dönüyorduk," dedi.
Orhan gözlerini ondan ayırmadan sessizce ayağa kalktı. O da aynısını yaptı ve giyindi.
Bu arada Gülgün piknik sepetini toplamaya başladı ve bitirdiğinde, Orhan orada durup sepeti ondan aldı.
Gülgün ona yapıştı ve yavaşça eve doğru yürümeye başladı.

Enfâl 63 Where stories live. Discover now