Orhan, Gülgünün dudaklarından hiç ayrılmadan arabanın dışına yasladı. Gözlerini kapattı ve daha önce dans pistinde olduğu gibi çevresinde kendisinden ve hayallerindeki kadından başka hiçbir şeyin bulunmadığı bir tür vakum baloncuğu oluştu. Gülgün hâlâ onun kalçalarının üzerinde oturuyordu, uylukları onun beline sımsıkı sarılıydı. Narin elleri boynunu kavradı. Şehvetli dudakları sürekli onunkini arıyordu. Sıcak dili zevkle ağzını araştırdı. Sığ, kesik kesik nefesleri arabanın içini doldurdu. İçinde ışık hızıyla yayılan sarhoş edici duygulardan bunalan adamın elleri kalçalarını daha da sıkılaştırarak onu kendisine daha da yaklaştırdı. Gırtlaktan gelen bir inilti kulağını doldurdu ve zaten kaynayan savaşçı kanını daha da ısıttı. İstemsizce son birkaç dakikayı düşündü ve zihninin önünde parlak şimşekler gibi kısa görüntüler belirdi: Onun Gülgün. Sırtını arabaya yasladı, zevkle inledi. Islak, tenini sıkan elbisesi. Uyluğu bacaklarının arasında. Dudaklarının altındaki yumuşak, esnek cildi.
İçindeki bariz güçsüzlüğü. Anlaşılır bir kelimeyi bile söyleyememesi. Elle tutulur heyecanınız. Kahverengisi gözleri arzuyla parlıyordu. Cennet! Bir saniye daha ve onu eski yerine oturtacaktım... Bu baştan çıkarıcı düşünceyi bir kez daha hızla bir kenara itti. Bunun yerine, içinde dizginlenmesini talep eden bir uyarı sesi yükseldi. Yavaş ol savaşçı! Yavaştan almak istedin! Ama kelimeler kafasında silinip gitti. Hiçbir etkisi olmadı. 'Fethedilmiş savaşçısı' onu çoktan fazlasıyla büyülemişti. Kendi kendine alevlenen tutkusu onu çılgına çevirdi. Duyularını bulanıklaştırdı. Dillerinin oyunu gittikçe daha cesur hale geliyordu. Daha talepkar. Yine sert bir homurtu duydu. Ama bu sefer, Gülgünün omuzlarını güçlü bir şekilde okşayan ve ıslak gömleğine saplanan parmak uçlarıyla tetiklenerek kendi boğazından kaçmıştı. "Gülgün..." Sesi boğuk bir mırıltıydı ve kadının elleri tekrar tekrar hareket ettikçe zayıflıyordu. "Üşütmek istemiyoruz, değil mi?" Gülgün, Orhan'ın dudaklarına doğru nefes nefese kaldı ve onları derin bir öpücükle yeniden mühürledi. Parmakları hiç şaşmadan gömleğinin düğme patına doğru kaydı ve onu yavaşça açmaya başladı.
Orhan'ın nefesi boğazında kaldı ve ses çıkaramadı. Açılan her düğme vücuduna, doğrudan beline doğru karıncalanma yaratan bir elektrik dalgası gönderiyordu. Tanrı'm! Tutkulu öpücüğe yavaşça nefes verdi. Sonunda Gülgünün narin ellerini teninde hissetti ve bu onu içten parçalamakla tehdit ediyordu. Tutkuyla. Özlemle. Okadar hasretini çektiği kadına duyulan arzuyla. Şu anda onu deliliğin eşiğine getiren duyguları uyandıran kadın. Parmakları çıplak teninde bir volkandan daha sıcak yanıyordu. Keşfettikçe vücudunun üst kısmında parlak bir sıvı lav izi bıraktılar. Göğsünde. Omuzlarında. Kollarının üst kısmında. Onun sığ nefeslerinin dudaklarına yaklaştığını ve ellerinin gömleğini omuzlarının üzerinden kaydırdığını hissetti. Sanki transa girmiş gibi bir elini kalçasından aldı ve kollarını çıkardı. Islak malzeme parçası donuk bir 'sıçrama' sesiyle arkasındaki yere düştü. "Hımm..." Gülgün parmaklarını yavaşça Orhan'ın kollarının üst kısmında gezdirdi ve onları boynunun arkasında birleştirdi. Sonra baştan çıkarıcı bir gülümsemeyle kalçalarını kalçalarından kurtardı. Her iki ayağı da sağlam bir şekilde yere basana kadar yavaşça vücudunu aşağı kaydırdı. "Benim güçlü erkeğim," diye fısıldadı yavaşça, parmak uçlarının vücudunun üst kısmında dolaşmasına izin verdi. Birbirine paralel olarak göğüs kaslarını nazikçe okşadılar. Rektus abdominisinin üst kısmında. Eğik yönleri hakkında. Kalçalarındaki kemerin üstünde.Orhan'nin düşünme yeteneği, bir kasırganın her yöne savurduğu bir duman bulutu gibi, giderek daha fazla buharlaştı. Gülgün pantolonunun tokasını, düğmesini ve fermuarını ustaca çözdüğünde başına neler geldiğini pek bilmiyordu. Ve yine donuk bir 'sıçrama' sesi duydu. Ancak bunun pantolonunun çıplak ayaklarına ıslanmasından kaynaklandığını fark etmeden önce Gülgünün ellerini uyluklarının iç kısmında hissetti. Derin bir inilti koptu ve dar şortunun ardındaki kasıkları heyecandan zonklamaya başladı. HAYIR HAYIR HAYIR! İçinde bıraktığı küçük bir mantık kırıntısı çığlık attı ve bir anda buraya ve şimdiye döndü. Nefes nefese Gülgünün dudaklarını bıraktı, gözlerini açtı ve iki eliyle bileklerini tuttu. "Ah hayır..." Nefes nefese kaldı. "BENİM KURALARIM, Bayan GÜLGÜN." Onun şoktan iri iri açılmış ve hafifçe gülümseyen gözlerine ışıltılı bir bakışla baktı. "Hatırladın mı?" Cevap vermek için ağzı açıldı ama Orhan hızla dudaklarını onunkilere bastırdı ve sözlerini ateşli bir öpücükle boğdu. Neredeyse onun tarafından baştan çıkarılmama izin verecektim! Bu şekilde planlanmamıştı! Bu geceyi kesinlikle unutmayacağım... Ama daha da önemlisi KENDİSİNİN unutmaması! Asla! Sonsuzluk gibi gelen bir sürenin ardından dudaklarını tekrar serbest bıraktı, kalçalarını kavradı ve minyon vücudunu döndürdü. Ellerini kendi elleriyle birlikte kusursuz bir şekilde düz karnına yerleştirdi ve vücudunun üst kısmını sıkıca sırtına yasladı.
YOU ARE READING
Enfâl 63
FanfictionÇok büyük bir kavga eder Orhan'la Gülgün artık çok geçtir hersey için ...