,,küçük Mucize,,

122 9 2
                                    

Bir kaç Gün sonra
O akşam Gülgün kanepeye uzandı ve gözlerini tavana dikti. Fuat ve Ferit, arkadaşlarıyla birlikte bir okulda pijama partisindeydi. Şu anda kendisiyle ne yapacağını bilmiyordu.
Kapıya biri vurdu. Görmezden geldi. Eğer
çocuklardan biriyse, hemen odaya gelirdi. Eğer onlarla ilgili bir sorun varsa, okul onunla temasa geçerdi. Israrlı kapıya vurmaya sinirlerini bozmaya başlamıştı. Ayağa kalktı ve rahatlatıcı bir banyo yapmak için banyoya girdi. Aslında, sadece birkaç dakikalığına unutmak istiyordu.
Bir saatten fazla bir süre sonra üzerinde sadece bornozuyla oturma odasına girdiğinde duraksadı.
"Merhaba Gülgün."
Kollarını göğsünde kavuşturdu: "Orhan."
Utangaç bir ifadeyle yere baktı, "Özür dilerim, söylediğim her şey..."
Gülgün: "...doğruydu," diye cümlesini tamamladı.
"Bu doğru değil..." diye tekrar denedi ve ona doğru bir adım attı.
Gülgün bir adım geri çekildi: "Ne derler bilir misin? Çocuklar ve sarhoşlar her zaman doğruyu söyler."
"Eşyalarımı alıp gideceğim," diye fısıldadı üzüntüyle Orhan.
"Fuat ve Ferit'e açıklarsın ama."
Başını salladı ve eşyalarını toplamak için sessizce onun yanından geçerek uyku alanına doğru yürüdü.
Kapının eşiğinde durdu, "Biliyor musun Orhan, seni bu gece romantik bir akşam geçirmeye davet etmek istiyordum. Seninle konuşmak istedim."
Orhan ona hüzünle baktığında cebine birkaç çorap koymuştu.
"Biliyor musun, seninle bir bebek sahibi olma önerini düşündüm. Doktora gittim ve riskler hakkında her şeyi öğrendim. Birkaç gün düşündükten sonra Helezon (gebelikten koruyan spiral) çıkartırdım."
Orhan ona bakakaldı. Onun birlikte bir tane daha bebek sahibi olmaya karar verdiğine inanamıyordu. Aptalca davranışlarıyla her şeyi mahvetmişti.
Elinde tuttuğu pantolonu yatağın üzerine koyuyordu ki gardıroptan bir resmin düştüğünü gördü.
Orhan resmi eline aldı ve donakaldı. Gülgün ve kendisinin ilk buluşma zamanından kalma bir resmiydi.
"Pantolonumu almışsın," dedi. Ona doğru yürüdü ve resmi aldı.
Gülgünün pantolonunu gerçekten aldığını ancak şimdi fark etti. Pantolonu dikkatle gardıroba geri koydu.
Gülgün yatağının başucundaki masaya gitti ve oturmadan önce resmi içine koydu. Orhan ona baktı ve yavaşça ona doğru yürüdü. Önünde diz çöktü ve ona baktı.
"Lütfen Gülgün, bana bir şans daha ver. Bir hata yaptım ve çok üzgünüm," dedi gözyaşları yanaklarından süzülürken.
Minyon kadın ona baktı. Adam başını onun kucağına koydu ve umutsuzluğunu serbest bıraktı.
Gülgün onun siyah saçlarını nazikçe okşadı. Orhanin onu ne kadar çok sevdiğini ancak şimdi fark etmişti.
"Bana bak, lütfen," diye fısıldadı.
Orhan başını kaldırdı ve ona baktı. Gözleri ağlamaktan kızarmış, yanakları hâlâ yaşlarla ıslanmıştı.
Nazikçe yanağını okşadı. Bir tüy gibi narin yüz çizgileri takip etti.
"Tekrar deneyelim mi?"
Cevap vermek yerine biraz öne doğru kaydı ve dudaklarını mühürledi. Arzusuz, nazik bir öpücüktü bu.
Ayağa kalktı ve kanepenin yanına oturdu. Elini sallayarak Gülgünün yüzündeki bir tutam saçı temizledi.
Sessizce yan yana oturup birbirlerinin varlığının tadını çıkardılar. Bir süre sonra Orhan kalktı, çantayı yataktan indirdi ve banyoya gitti. Geri döndüğünde Gülgün kanepeye uzanmış onu bekliyordu. Onun yanına uzandı. Gülgün ona doğru yaklaştı ve başını onun omzuna yasladı. Uykuya dalmadan önce hafifçe kolunu okşadı.
Orhan neredeyse bir haftadır ilk kez rahat bir uykuya dalmadan önce uzunca bir süre yatakta uyanık kaldı. Boynuna doğru ilerlemek için Gülgünü öpmeye başladı. Gülgün ona daha iyi erişim sağlamak için başını zevkle geriye yatırdı. Boynuna doğru hafifçe mırıldandı, sonunda teninin tuzlu tadını alabildi.
Gülgün onun sırtını pantolonunun bel bandına kadar okşadı. Yavaşça, kumaş parçasını onun için çekti ve Orhan'ın isteksizce ondan ayrılmasına neden oldu.
Elleri ince kumaşın üzerinde yukarı doğru okşadı, onu izliyordu.
Orhan geri çekildiğini hissetti ve açgözlülükle onun dudaklarını aradı. Geri çekilip gömleğin en üst düğmesini açmaya başlamadan önce bir an için ona izin verdi. Düğme düğme, rahatsız edici kumaş parçasını çözdü. Her düğmede Orhan'ın kaslı, bronz renkli tenini biraz daha okşadı, ta ki gömleği omzundan sıyırıp yere dikkatsizce atana kadar.
Orhan onu tutkuyla dudaklarından, çenesinden, boynundan aşağıya, açıkta kalan omzuna kadar öptü.
Açabilmek için kopçasına uzanmak istedi.
"Bekle," dedi, hafifçe ondan uzaklaşarak.
O da biraz geri çekilirken gözleri heyecanla parladı. Onu korkutacak ya da istemediği bir şey yapmak istemiyordu.
Elini kaldırdı ve onun yanağını, çenesini ve çıplak göğsüne doğru okşadı.
Orhan oturduğu yerde kaldı ve hızını onun ayarlamasına izin verdi.
Başını kaldırdığında korku, sevgi ve arzuyu, kendisinin de hissettiği pek çok karışık duyguyu gördü.
"Eğer bunu şimdi yaparsak, geri dönüşü yok," diye mırıldandı endişeyle.
"Geri dönmek istiyor musun?"
Gülgün onun sözlerini düşünüyor gibiydi.
Öne doğru eğilip ağzını onun kulağının yanına koydu. "Seni istiyorum, başka hiçbir şey istemedim," diye fısıldadı.
Gülgünün Orhanin sıcak nefesini hassas teninde hissettiğinde ensesindeki tüyler diken diken oldu. Bu küçük sözler son şüphelerini de geride bırakmaya yetmişti.
Onu öpmek için yüzünü ellerinin arasına aldı. Orhan onu tutkuyla öptü, sanki tüm barajlar yıkılmıştı. Onu hafifçe battaniyenin üzerine bastırdı. Onu böyle gördüğünde nefesi boğazında düğümlendi.
Dudakları tekrar onun dudaklarına dokundu, yarı yarıya onun üzerine uzanırken, onun için çok ağır olmadığından emin oldu.
Boynunda sıcak bir iz bıraktı ve geceliğin tokasını çözdü.
"Orhan."
Ayrılırken gözleri onunkilerle buluştu.
"Burada olmaz," diye fısıldadı. Hala kanepenin üstündeydiler.
Orhan anladı, ayağa kalktı ve ona elini uzattı. Ayağa kalktığı anda geceliği aşağı kaydı ve sadece külotuyla onun önünde durdu.
"Mükemmelsin," diye inledi Orhan.
Gülgün utanarak yere baktı. Orhan ona yaklaştı, işaret parmağıyla boynunu okşadı
Göğüslerinin vadisine ulaşana kadar boynu boyunca ilerledi. Göbek deliğinde duraklayana kadar ona dokunmadan nazikçe aşağı doğru okşadı.
Gözlerini kapatmıştı ve hafifçe titriyordu. Ama bu üşüme değil, heyecandı. Orhan onu güçlü kollarıyla kaldırdı ve Gülgünün hafif bir şaşkınlık çığlığı atmasına neden oldu.
Hemen kollarını ona doladı ve kendisini uyku alanına taşımasına izin verdi. Orhan biraz geri çekilmeden önce onu dikkatlice ipek yastıkların üzerine yatırdı, üzerinde hâlâ sadece külotu vardı.
Orhan pantolonunu açıp dikkatsizce aşağıya doğru kaymasına izin verirken ona baktı. Aynı anda Orhan çoraplarını çıkardı.
Gülgünün bir süre kendisini izlemesine izin verdi: "Hemen döneceğim."
Gülgün onun ardından baktı. Gülümseyerek, siyah şortunun içinde hâlâ saklı olan heyecanını gördü.
Gözlerini kapadı ve Orhan'ın döndüğünü fark etmeden yatağına uzandı.
Gördüğü manzara aklını başından aldı, sendeledi, daha önce hiç böyle bir şey görmemişti. Daha önce birkaç kadını çıplak görmüştü, bunlardan birine aşık olmuştu ama gördüğü şey Gülgüne hiç benzemiyordu.
Şampanyayi sessizce komodinin üzerine koyarak kadının gözlerini açmasına neden oldu. Dudaklarını kendi dudaklarıyla örtmek için yanına uzandı. Dilleri Gülgünün bir mırıltı çıkararak ayrılana kadar birlikte dans etti. Ayağa kalktı ve şişeye uzanıp kapağını açtı, böylece lezzetli sıvının bir kısmını göbek deliğinin üzerine yayabildi. Gülgün soğuktan hafifçe haykırdı. Orhan onun üzerine diz çöktü ve köpüklü şarabı sanki en iyi şampanyaymış gibi yudumladı.
Gülgün gözlerini kapadı ve onu yönlendirmesine izin verdi. Orhan göğüslerine ya da en mahrem yerlerine hiç dokunmadan dudakları ve parmaklarıyla onu şımarttı. Okşamalarıyla onu çılgına çevirdi. Artık durumun kontrolü onda değildi, olan biten her şey onun elindeydi. Daha önce kendini hiç böyle bir erkeğe teslim etmemişti. Her zaman biraz kontrolü vardı, ama şu anda bu eksikti. O itiraz etmeden ona istediği her şeyi yapabilirdi.
Onu öpmek için tekrar yanına uzandı.
Gülgün öpücüğü kesti. "Dokun bana, lütfen," diye yalvardı boğuk bir sesle.
Bu tam da beklediği şeydi, daha ileri gitmek için ondan izin istiyordu.
Onu kendine çekti ve öptü; bu tutkulu bir öpüşmeye dönüştü. Orhan ondan ayrılarak ağırlığının bir kısmını kaydırdı, böylece yarı yarıya onun üzerine yatmış oldu.
Yarısı onun altında yatan küçük, minyon kadın onun ağırlığını hissetti, ağır bulmadı ama hoş buldu.
Orhan onun boynunu öpmeye başladı ama bu kez orada durmadı. Gülgünün sol göğsüne ulaşana kadar aşağı doğru ilerledi. Dikkatlice emmeye başladı. Gülgün hafifçe inledi, bu da onun hafifçe sırıtmasına neden oldu.
Daha fazla boşta kalmak istemiyordu. Sırtını okşamadan önce saçlarını çılgınca karıştırdı.
Kendini onun göğsünden ayırdı, bu da sevgilisinden yumuşak bir homurtu çıkardı, ancak dikkatini diğer tarafa çevirdiğinde bu hemen susturuldu. Daha önce olduğu gibi, onun ucunu nazikçe emdi. Gülgün güçlü adamın altında kıvrandı. Cildinin mümkün olduğunca büyük bir kısmını adamın dudaklarıyla temas ettirmek istiyordu.
Onu tutkuyla öpmek için biraz geri kaymak için yaptığı şeyi durdurdu.
Gülgün Orhanin saçlarını karıştırdı, ellerini adamın sırtından şortunun beline doğru götürdü ve orada bir an durdu. Çıplak teni hissettiğinde, nazikçe onun sıkı poposunu okşadı.
Sonra ellerini tekrar yukarı kaldırdı. Saçlarına ulaşana kadar sırtını, kollarının üst kısmındaki belirgin kasları okşadı.
Bu arada Orhan da aşağı doğru inmeye başladı. Gülgünün tenini göğüslerinin vadisine kadar öpüp yaladı ve göbeğine kadar öpmeye devam etti. Orada diliyle yaramazca oynayarak Gülgünün kıkırdamasına neden oldu. Sırıttı ve yaptığı şeyi durdurmadan, sevişmek üzere olduğu kadının kızaran yüzüne sinsice baktı.
Orhan Gülgünün külotunun bel bandına ulaşana kadar biraz daha aşağı kaydı. Yukarı bakmak için bir an durakladı.
Kısa bir baş sallamayla, sonunda kalan son giysiyi de çıkarabileceğinin işaretini verdi.
Gülgün kumaşı almak için sağa sola uzandı ve kadın dar kalçasını hafifçe kaldırdı, böylece adam onu sorunsuzca çıkarabildi.
Gülgün ona mahcup bir şekilde gülümsedi ve tekrar gözlerini kapadı.
Orhan yataktan geri geri çıktı ve hemen geri gelmeyince, Gülgün onun ne yaptığını görmek için vücudunun üst kısmını hafifçe kaldırdı. Şortunu kolayca çıkardı, ta ki o da dikkatsizce yere düşene kadar.
Orhan onun tahrik olmuş penisini görebiliyordu ve bu da Gülgünü bilinçsizce inlemesine neden oldu.
Geçmişte lisede sık sık Orhanin tarafından sevilmenin hayalini kurmuştu. Şimdi, onun erkekliğini gördüğünde, tüm hayallerinin ötesine geçmişti.
Sırıttı. "Gördüğün hoşuna gitti mi?" diye sordu boğuk bir sesle.
Gülgün başıyla onayladı ve kendini yastıklara bıraktı.
Orhan tekrar yatağa girdi, bu kez en alttan başlayarak vücudunun her milimetresini öptü. Sonunda onun en mahrem noktasına gelene kadar yukarı doğru ilerledi.
Ağzını kadınlığının üzerinde hissettiğinde tekrar inledi, bu da Orhan'ı faaliyetinde daha da cesaretlendirdi.
Onu daha yoğun bir şekilde tatmin etmeye başladı. Gülgün onun okşamaları altında kıvrandı. Orhanin heyecanını bacağında hissetti ve bu onu daha da tahrik etti. Orhan daha iyi erişebilmesi için bacaklarını hafifçe büktü. Gülgünün nefes alışları düzensizdi, adam onu şımarttıkça daha da çıldırıyordu. Sanki bu yeterli değilmiş gibi, yavaşça içine soktuğu bir parmak ekledi.
Kathryn inledi. "Orhan, lütfen," diye yalvardı.
Orhan bir an için ondan ayrılıp gamzeli gülümsemesiyle, "Ne?" diye sordu.
Gülgün cevap veremeden, adam onu tekrar şımarttı.
"Orhan, seni içimde hissetmek istiyorum," diye yalvardı, onun altında giderek daha fazla kıvranıyordu.
Sevgilisi onu tamamen görmezden geldi ve diliyle kadınlığıyla oynamaya devam etti.
Gülgün doruğa ulaştığını haykırırken onun saçlarını pençeledi.
Orhan onun ağzında nasıl patladığını fark etti ve faaliyetini yoğunlaştırdı. Sonunda sevmesine izin verilen kadını başka alanlara göndermek onu mutlu ediyordu. Gülgünü tutkuyla öpmek için yukarı doğru tırmandı.
Minyon kadın ağırlığını değiştirerek Orhan'ın üzerine uzandı. Tıpkı az önce yaptığı gibi, onu tenine kondurduğu öpücüklerle şımarttı. Orhan onun şefkatli dudaklarını hissettiği yerde yandığını düşündü.
Uyarılması ölçülemeyecek kadar artmıştı. Orhan'ın sert seksine ulaşana kadar amansızca aşağı doğru ilerledi. Orhan onu şımartamadan önce kollarından tutup yukarı çekti.
Kadın sorgulayarak ona baktı.
"Eğer bunu şimdi yaparsan, kendimi tutamam," diye boğuk bir sesle nefes aldı.
Gülgün anladı ve onu öyle yoğun bir şekilde öptü ki aklını kaçıracağını sandı.
Öpücüğü bırakmadan onu sırt üstü çevirdi. Ona daha iyi erişim sağlamak için otomatik olarak bacaklarını açtı.
Orhan nazikçe kadının girişini dürttü, kadın gözlerini kapattı ve adam onu ikinci kez serbest bırakana kadar bekledi.
Dudaklarını onun kulağının yanına yerleştirdi. "Lütfen bana bak," diye fısıldadı.
Gülgün hiçbir şey söylemeden onun isteğini yerine getirdi. Ellerinin üzerinde durdu ve onun heyecanla parlayan buğulu gözlerine baktı. Gözlerini ondan ayırmadan dikkatlice milim milim içine girdi. Gülgün sanki otomatik olarak bacaklarını adamın kalçalarına doladı, böylece Orhan otomatik olarak onun içine daha derinlemesine kaydı.
"Oh," diye nefes aldı.
Orhan hemen geri çekilmek istedi ama Gülgün buna izin vermedi. Yavaşça hareket etmeye başlamadan önce birkaç dakika orada kaldı. Her hamlede daha derine nüfuz etti. Açgözlülükle ve yüksek sesle inledi, bu da onun içinde patlamamak için gittikçe daha fazla kendini kontrol etmesine mal oldu. Hareketlerini daha da yoğunlaştırdıktan sonra, bakışlarını kaybetmeden başını boynuna geri koydu ve doruk noktasını haykırdı. Bu onun için çok fazlaydı, son bir kez hareket etti ve içinde patladı. Yüksek sesle inledi, sadece aynı anda dudaklarını onunkiyle mühürlemek için. Birlikte, daha önce hiç kimsenin bu kadar yoğun yaşamadığı bir şekilde doruğa ulaştılar.
Orhan öpücüğü bırakarak Gülgünün kulağına ıslak bir iz bıraktı. "Seni seviyorum," diye nefes aldı.
Onu sırt üstü çevirmek için hafifçe ayrıldı.
Kollarını onun başının yanına dayayarak, "Seni seviyorum Orhan," dedi.
Şansına inanamıyordu, Gülgün gerçekten söylemişti. Önce onu sevmesine izin verilmişti, sonra da bunu ona söylemişti. Onu öpmek için uzandı. Gerçekten söylemişti, sadece onu sevmesine izin vermekle kalmamış, ona en gizli duygusunu da söylemişti. O da onu seviyordu, o anda evrendeki en mutlu insan oydu. Bitkin bir halde başını Orhanin terli göğsüne yasladı, Orhan da onun üzerini örttü. Orhan onun çıplak kolunu okşadı ve durmadan saçlarını öptü. O anda kelimelere gerek yoktu, birbirleri için önemli olan her şeyi söylemişlerdi ve bu yeterliydi. Gülgünün nefes alış verişinin sığ ve düz olduğunu fark etmesi için bir süre geçmesi gerekti. Gülgün uyuyordu.
Bu mahrem anın tadını çıkarabildiği kadar çıkardı. Kendisi de keyifli bir uykuya dalana kadar sabahı düşünmek istemedi.
O gece küçük mucizesine hamile kaldı Gülgün.

Enfâl 63 Where stories live. Discover now