Ertesi sabah
Gülgün etrafına bakınıp Orhan'ı aradı ama banyodan gelen sesleri duyduğunda hiçbir yerde görünmüyordu. Gürültünün kaynağına doğru gitti ve banyonun kapısına vardığında dikkatle içeri baktı.
Orhan duşta çırılçıplak duruyordu, gözleri kapalı, tenindeki ılık suyun tadını çıkarıyordu. Gülgün duşun kenarında durana kadar sessizce ona doğru yaklaştı. Yakışıklı gülümsedi, bronz renkli teni suyun altında parlıyordu. Ne olduğunu anlayamadan kolunda bir el hissetti ve onu duşun içine çekti.
Gülgün birdenbire kendini duşun içinde, tamamen giyinik ve Orhan'ın onu banyo duvarına doğru bastırdığını görünce irkildi.
"Orhan," dedi dehşet içinde.
"Ne?" Orhan masumca sordu.
Kahverengi gözleriyle ona baktı ve gülümsemek zorunda kaldı. Orhan onu öpmek için başını eğdi. Refleks olarak, onu biraz aşağı çekmek için kollarını onun boynuna doladı.
Orhan çıplak vücuduyla onu duvara doğru bastırdı. Orhan'ın elleri gömleğinin eteklerini aradı ve hemen bulup başının üzerinden geçirdikten sonra dikkatsizce yere bıraktı.
Sonra onu tekrar öptü, giderek artan tutkulu öpücük hiç bitmeyecekmiş gibiydi. Orhan onun yanağından aşağıya doğru ıslak bir iz bırakmak ve boynunda oyalanmak için ağzından ayrıldı. Bunu yaparken, elleri sutyeninin kopçasını aradı ve bileğinin bir hareketiyle ustalıkla çözdü.
Dudakları kayışların izini takip ederek Gülgünün inlemesine neden oldu ve sonra dikkatsizce yere düştü.
Gülgün onun dudaklarının dokunuşunun tadını çıkarmak için başını geriye doğru eğdi. Orhan onun kırmızı dudaklarını tekrar ararken, Gülgün kocasının ıslak tenini okşadı.
Su, önde giden ikilinin bedenleri üzerinde ilerlemeye devam etti. Orhan bir adım geri atarak Gülgünde alçak sesle bir homurtu çıkardı. Pantolonunu çıkarmaya başladı, kolayca aşağı kayacak kadar kolay bir şekilde kalçalarının üzerinden çekti, Gülgün dışarı çıktı ve rahatsız edici giysiyi yana doğru tekmeledi. Orhan karısını incelemek için zaman ayırdı, onu ilk gördüğü andaki kadar güzeldi, hatta daha da güzeldi.
Gülgünün kahverengi gözlerinin içinden ona baktı, koyu kahve renkteydiler. Onun gözlerinin, tahrik olduğu zamanki kadar parlak olabileceğini hiç düşünmemişti. Onu tekrar öptü, dili ağzının içine kaydı ve bilinmeyeni bilmem kaçıncı kez keşfetti.
Gülgün ona doğru eğildi, böylece onun penisini karnında hissedebiliyordu. Ağzının içine doğru inledi, bu da onu daha da teşvik etti. Orhan elleriyle Gülgünün göğüslerinin kıvrımlarını okşarken boynuna doğru ilerledi. Su dokunuşunu daha da yoğunlaştırdı. Dudakları boynundan köprücük kemiğine doğru ilerleyerek göğüslerine ulaştı.
Elleri saçlarını kavrarken, meme uçlarından birini nazikçe emmek için dikkatlice ağzına aldı. Diğer eli diğer göğsünü okşayarak düz karnının üzerinden külotuna doğru ilerledi. Sadece saniyeler sonra, diğer elini ona yardım etmek için kullandı ve kumaşın son parçasını çıkardı.
Karnından aşağı kayarken onu yanından tuttu ve öptü. Okşamalarıyla şımartmak için göbek deliğinde kısa bir süre durakladı.
Gülgün tahrik olmuş bir şekilde inlerken, elleri hâlâ onun başını tutuyordu. Orhan göbek deliğinden kendini bıraktığında, daha da aşağı kaydı.
Kadınlığına ulaştığında, ona daha iyi erişim sağlamak için bacaklarını biraz açtı. Orhan onu en mahrem yerinden öptü ve kadın onun saçlarına yapışarak tekrar inledi. Adamın dili onu şımarttı, bundan sonuna kadar zevk aldı. Orhan hareketleri sırasında başını kaldırıp karısının kızarmış yüzünü gördü.
Gözlerini kapatmış ve ağzını hafifçe açmıştı. Onun okşamalarına doğru eğildi.
Ama onu gerçekten istediği yere götürmedi.
Tam doruğa ulaştığını haykırmak üzereyken durdu ve öpücüklerini geri verdi. Dudaklarına ulaştığında, onları kendi dudaklarıyla kapladı. Elleriyle bir yürüyüşe çıkmak üzereydi, ama onu durdurdu.
Ellerini başının üzerinde bir arada tutmak için sıkıca tuttu. Kendisi ondan biraz daha güçlü olduğu için bir elini uzattı. Diğer eliyle onun nemli tenini okşadı. Gülgün daha ne olduğunu anlamadan, Orhan onu döndürmüştü, öyle ki şimdi sırtı ona dönük duruyordu. Gözlerini açtı ama Orhan boynunu öpmeye başlayınca hemen tekrar kapattı.
Orhanin daha iyi erişebilmesi için başını biraz geriye attı ve başı adamın vücudunun üst kısmına yaslandı. Orhan elleri göğüslerini yoğurdu.
"Bunu hak etmek için ne yaptım ben?" diye inledi.
Ona daha fazla zevk verecek bir cevabı yoktu. Orhan onun göğüslerinden ayrılıp kollarına uzandı ve duvara tutunabilmesi için onu yukarı doğru yönlendirdi. Sonra elleri kalçalarına ulaşana kadar tekrar vücudundan aşağı kaydı.
Tüm bu hareket sırasında dudakları Gülgünün boynundaki narin teni okşadı. Onu istediği doğru pozisyona getirmek için kalçalarını kavradı. Gülgün kendini yönlendirmesine izin verdi, tamamen onun merhametine kalmıştı.
Sonra arkadan çok dikkatli bir şekilde içine girmek için vücudunu tekrar aşağı doğru okşadı. O kadar dikkatliydi ki, her santiminin içinde kaydığını hissedebileceğini düşündü. Orhan hareket etmeye başladığında inledi.
Orhan tekrar tekrar içine girerken elleri kalçalarını tuttu. Gülgün kontrolü tamamen ele geçirmesine izin verdi, inlemeleri doruk noktasını haykırana kadar gittikçe daha yüksek sesle büyüyordu.
Orhan kendini onun içine boşaltana ve kendi doruk noktasını haykırana kadar hızını artırdı.
İkisi de doruğa ulaşmıştı.
Gülgün ona doğru yaslandı.
Ayaklarının üzerinde oldukça dengesiz duruyordu.
Orhan hafifçe öne eğilerek onun dudaklarını aradı, Gülgün de başını hafifçe çevirerek onu karşıladı.
"Seni seviyorum," diye fısıldadı.
"Ben de seni seviyorum," diye karşılık verdi.
Suyu kapatmak için musluğa uzandı. Gülgün artık ılık suyla çevrili olmadığında hemen titremeye başladı.
Uzun boylu adam bir havluya uzanmak ve onu sarmak için kendini ondan ayırdı. Sonra da beline sarmak için bir havlu aldı.
Gülgün ona sevgiyle baktı ve Orhan ona doğru bir adım daha atarak onu güçlü kollarının arasına aldı ve yukarı kaldırdı.
Gülgün kollarını onun boynuna doladı ve Orhan onu yatak odasına taşırken tutunmaya çalıştı. Onu kurulamak için yatağın önüne bıraktı.
Sonra Gülgün yatakta uzanıp onu izlerken kendisi de kurulandı. Kuruduktan sonra onunla birlikte yatağa uzandı. Gülgün düzenli kalp atışlarını dinlemek için başını onun göğsüne koydu.
Orhan bir kolunu ona doladı ve sırtını okşadı. Her ikisi de diğerinin varlığından keyif alıyordu, söze gerek yoktu. Bir süre sonra Orhan karısının nefes alış verişinin yavaşladığını fark etti.
Uykuya dalmıştı ve Orhan onu izlerken gülümsedi, çıplak bedeninin yakınlığının tadını çıkarıyordu. Donmaması için hafifçe örtmek üzere bir battaniyeye uzandı.
Çok geçmeden kendisi de uykuya daldı.
Belkide bir bebek yapmışlardı ...
Bu sabah uzun bir sabahtı ....
YOU ARE READING
Enfâl 63
FanficÇok büyük bir kavga eder Orhan'la Gülgün artık çok geçtir hersey için ...