smut yazdigima smutun yarisindan sonra pisman oldum silmek icin cok gec idi o yuzden okuyacaksiniz. ii okumalar optm
Benim hakkımdaki ilginç şeylerden biri de çok hızlı sarhoş oluyor olmama rağmen sarhoşken yaşanan hiçbir şeyi unutmuyor oluşumdu. Geceyi hatırlıyordum. Chanyeol'ü arayışımı, beni almaya gelişini, evine ve arabasına kusmamı, ona söylediğim her şeyi en ince detayına kadar hatırlıyordum. Dokuz gibi Chanyeol'ün kollarında uyanmıştım, kabul etmek istemesem bile aylar sonra huzurlu bir uyku uyuyabilmiştim. Kollarından sıyrılırken uyanmamıştı, uyku ilacı kullandığı için böyle olduğunu düşünmüştüm çünkü normalde uyanırdı. Yaptığım ilk şey bir taksi çağırmak ikincisi de evini gezmek olmuştu.
Evi çok güzeldi ama ruhsuzdu, Boston'daki evimde daha huzurlu olduğunu söylüyordu hep. Evin üç odası bomboş duruyordu zaten. Bir kendi odası, bir kıyafet odası doluydu. Arka bahçede boş duran bir havuz vardı. Chanyeol bu evi sadece uyumak için kullandığını söylerdi. Yılda bir kez annesi geldiğinde uzun uzun evde duruyormuş zaten. Taksi geldiğinde ecza dolabından bir ağrı kesici alıp evden çıkmıştım.
Kendi evime döndüğümde Jongdae yeni uyanmıştı. Leş gibi göründüğüm için geceden kalma olduğum belliydi. Dün geceki kıyafetlerim kusmuk olduğundan Chanyeol'ün kıyafetleri ile dönmüştüm eve. Jongdae donmuş kalmıştı kapıda. "Ne bok yedin sen?" demişti kendine gelince. "Düşündüğün hiçbir şey olmadı." elimdeki kıyafetleri çamaşır makinesine atmak için banyoya gittiğimde peşimden geldi. "Biriyle mi yattın?"
"Hmm..." dedim "Chanyeol ile." kalbine inmiş gibi bir tepki verdi. "Kimle dedin?" bağırışı banyoda yankılandı. "Chanyeol." diye ismi tekrarladım. Banyodan çıktığımda yeniden peşimdeydi. "Seni gebertirim." odama geçtim, tabi ki peşimden geldi ve yatağıma oturdu. "Uyuduk sadece." dedim kendimi savunmak için. "Ben sizin aynı yatağa girip de sadece uyuduğunuz bir gece duymadım daha." gözlerimi devirdiğimde büyük bir hata yaptığımı anladım, öyle canım yanmıştı ki neredeyse ağlayacaktım. "Dün bir ilkti işte."
"Anlatsana her şeyi, işe gideceğim hadi." yatak örtüsünü kaldırıp içine girdim. Perişan haldeydim, bugün işe falan gidemezdim. Beş gün uyusam akşamdan kalmalığım anca geçerdi. "İçmeye gittim, sarhoş oldum ve Chanyeol'ü beni alması için aradım." gözlerimi kapattım ama hala başımdaydı. Tüm detayları öğrenmeden gitmeye niyeti yoktu sanırım. "Jongdae ne olur rahat bırak beni." hala başımdaydı. "Anlatmadan gitmem."
"Offfff!" diye bağırdım yüzüne ama hiç etkilenmiş gibi durmuyordu. "Geldi hemen beni almaya, evin adresini daha ezberlemediğim ve gözümün önünü bile göremediğim için eve getiremedi, babanlara götüreyim mi dedi ve anında tepkimle vazgeçti. Onun evine gittik, arabasına ve bahçesine kustum."
"Oh olmuş, evi ve arabası nasıl?" omuz silktim, sabah arabasının ne olduğunu net bir şekilde görmüştüm. Modeli söyledim ve evi anlattım. "Her şeyi düzelteceğini falan söyledi, sarıldık uyuduk işte. Sabah da o uyanmadan çıktım geldim." verdiğim detaylar onu doyurmuş olmalıydı ki ifadesi değişmişti. "İyi yapmışsın." dedi hemen. "Üstündekiler onun mu?" hmladım bu kez sadece. "Öpüşelim dedim ama bana hayır dedi."
"İstemiyor muymuş seni?" elimin tersiyle vurdum koluna. "Sarhoşum diye." de açıklamasını yaptım. "Ama o kadar çok içtim ki gözümün içi bile ağrıyor. İşe gelmeyeceğim ben bugün, sen Sehun'un teftiş sonucunu bana haber edersin. Bir terslik olursa öyle gelirim." bugün sonunda bir haftalık teftişi son buluyordu. Kararlaştırılana göre Sehun maaş kesintisi cezası Chanyeol ise kınama alacaktı ama ikisine de hiç güvenmiyordum. Babam halen kararlarıma karışmıyordu, bu da dikkat çekici bir detaydı ama sanırım gerçekten bana güveniyordu. "Şirket eninde sonunda senin olacaktı zaten, kararlar sana ait." demişti dün akşam cezaları ona söylediğimde. Bir diğer mesele ise Chanyeol'ün ekibini aldığım hatın boş kalmış olmasıydı. Mesleki puanları, yolcu memnuniyetleri gibi şartlar değerlendirildiğinde en uygun ekip Do Kyungsoo'nun ekibi olmuştu. Yönetim ekibinin sunduğu teklifi böylece kabul etmiştim. Chanyeol'ün ekibini ne yapacağımı bilemiyordum. Belki durumlarında düzelme olursa Kyungsoo'nun ekibini aldığım hata verirdim onları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear passengers | chanbaek
Fanfiction"Sevgili yolcular, Boston - Seoul uçuşumuz on beş saat otuz beş dakika sürecek olup yarın sabah Kore saati ile on bir otuzda Seoul'de olmamız planlanmaktadır. Ancak B-18065 numaralı koltukta oturan sevgilim beni affetmezse uçağı kaldırmak gibi bir n...