"FÂNİ"

1.9K 78 17
                                    

Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz

Tanışmayı ilk bölüme koymak istedim çünkü neden olmasın.

Anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.

İyi okumalar diliyorum ve oylarınızı bekliyorum

Zeynep'den

Güneşin ilk ışıkları gözlerime çarparken,gözlerim haykırırcasına açıldı.Sabahları erken uyanmaktan haz etmezdim.Yeniden uyuyamayacağımı bildiğimden dolayı yattığım koltuktan kalktım.Kalktığımda direkt olarak banyoya girdim.Babamın evde olmadığını fark ettiğimde ise hızlıca salona gidip test kitabımı çıkardım.

Bilgilerimi taze tutmaya çalışıyordum.
Emindim,bir gün bende okuyacaktım.Bilirdim, annemle üstesinden gelemeyeceğimiz bir dert yoktu.

Kendimi teste iyice kaptırmışken açılan kapıyı çok sonradan farkettiğimde babam çoktan odama girmişti.

Naim:Allah'ım sen bu kâfiri affeyle Tevbe Tevbe

Önündeki kitabı alıp sanki bir çöpmüşcesine kenarı attığında ayağı kalktım.

Naim:kâfir seni,yürü yürü

Babam beni neredeyse sürükleyerek kapının önüne getirdiğinde, gözü yaşlı annemi gördüm.

Yanına gittim ve önüne çöktüm.Ellerini öptüğümde annem gözlerindeki yaşların durmasını istiyor gibiydi.

Zeynep:annem ne oldu neden ağlıyorsun

Annem gözlerimin içine baktı ve ardından daha fazla ağlamaya başladı.Birşeyler olduğu belliydi.

Belli ki içinde bir fırtına kopuyordu,esiri olmuştu o deli rüzgarın.

Naim:gidiyoruz buralardan

Zeynep:ne diyorsun baba sen.? Bizim gidecek neremiz vardır bu çatıdan başka.?

Naim:Sadi Hüdayi çağırdı yahu,koskoca Sadi Hüdayi gideceğimiz yer çok elbet

Zeynep:kimdir nedir bilmeyiz baba,yapma böyle

Naim:ben bilirim,ben bilir...

Zeynep:neden çağırıyor peki.?

Naim:hadsiz,sen bana hesap mı soruyorsun.!

Zeynep:Estağfurullah baba sadece merak ettim

Naim:fazla merak günah kızım sen hazırlan,örtün.Annen herşeyi hazır eder.

Annemin koluna girip ona destek vererek yukarı kata çıkardım.Odaya girdiğimizde annem gözlerindeki nehiri akıtmamak için kendini zorluyordu,belliydi.

Zeynep:anne neden gidiyoruz birşey söylesene,
anladım o efendi bizi çağırmış fakat niçin bizim gibi insanları çağırsın ki koskoca efendi

Meryem:konuşma kızım babanada itaat et,bu vakitte onun sözünden çıkmamak münasiptir.

Babama karşı itaat etmek istemiyordum fakat onlardan başka kimsem yoktu.Aynı zamanda annemde öyle söylüyorsa vardı bu işte bir hayır.

Hem bildiğim kadarıyla İstanbul'da bir dergâhtı orası.Oraya gidip İstanbul'da daha iyi okuyabilirdim.

İtaatsizlik sevmem fakat babama itaat etmeyeceğim..

......

Annem kıyafetleri çantalara koymuş sonrasında da örtünmüştü.Hazır olduğunu hissettiğinde bana döndü ve dolu gözlerle baktı kahvelerime..

KADER AĞLARI//CünZeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin