Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Mert-Mina hikayemin tanıtımı hemen sonra gelecek.Kanlı Şehvet sizlerin huzurunda nice mutlu beğenilerle gelecek İnşAllah.
Umarım beğenirsiniz,iyi okumalar.
Zeynep'den
Evet korkuyordum.
Hayır,ondan korkmuyordum.
Ne kadar birine bağırsın,ne kadar da sinirlensin ondan korkmuyordum.Biliyordum o kimseye zarar verebilecek biri değildi.
Korkuyordum.Bana söylenecek laflardan,
iğrendiğim yetişkin sohbetlerine katılacak olmaktan,ders çalışamayacak olmaktan kısacası kendi kaderimden korkuyordum.Mü'min korkar evet,korkmak güzel şeydir.Hatta bazen bazı çatıları korku tutar.Aynı bulunduğumuz tekkenin çatısı gibi.
Lakin kabullenmiştim.Nasıl olsa kaderimde olmasa neden yaşayayım böylesine bir vaziyeti.
Evet kalbim hiçbir zaman Cüneyd Efendi için atmayacak fakat onun iyi bir insan olduğunu hep bileceğim.
Ve de onunla nikahlı olduğum sürece ne aklımdan ne de kalbimden bir efendi daha geçmeyecek.Onu sevmesemde o beni sevmesemde bu büyük günahtır.
Düşüncelerimden sıyrıldım ve Cüneyd Efendi'nin bağırması ile karşı taraftan yükselen sese kulak verdim.Bahadır nefes nefese ve korkuyla bağırıyordu.
Bahadır:Mürşid Efendi,dedeniz iyi değil Cüneyd Efendi.
Cüneyd'e döndüğümde gözündeki korku ve endişeyi görmüştüm.
Hızlıca odadan çıktı.Elbette onu yalnız bırakmayacak ve onunla birlikte gidecektim.
Endişeyle açık bırakarak çıktığı kapıdan bende çıktım.Cüneyd Efendi hızla koşuyordu dedesinin odasına doğru.Bende peşinden gidiyordum lakin elbette yetişemiyordum.
Cüneyd Efendi'nin peşinden gitmeye devam ederken karşıma çıkan annemle duraksadım lakin annemi şuanda dinleyemezdim.
Hem ona karşı bir öfkem vardı hemde Cüneyd Efendi biraz kötü gözüküyordu.Yanında birinin olması gerekir diye düşündüm.
Nihayetinde efendiye yetiştiğimde o çoktan dedesinin yanına girmişti bile.
Kapıda benimle birlikte duran Sadi Hüdayi Efendi ve ailesi sadece bana bakıyordu.Sadi Hüdayi Efendi bana yaklaştı ve konuştu.
Sadi Hüdayi:hanım kızım senin burda durmana gerek yok annenle babanı tel-
Zeynep:sorun değil efendim,benim için mühim bir insan Cüneyd Efendi
Elbette ayrı bir önemi yoktu benim için,lakin Feyza ile olan mevzuyu yarım bırakamazdım.
Feyza bana döndü öfkeden kızaran gözleriyle iğneleyice sözlerini üzerime atacakken Cüneyd Efendi çıktı odadan.
Ben arka tarafında kaldığım için beni henüz görmemişti.Beni görmeden amcası Sadi Hüdayi Efendi'ye sordu.
Cüneyd:Zeynep Hanım'ı eve vardırdınız mı.? Vardırdıysanız geri çağırın,dedem onunla birlikte görmek istiyor beni.
Sadi Hüdayi Efendi bana bakarken bende Cüneyd Efendi'nin arkasında kalırken konuştum.
Zeynep:buradayım ben
Ellerini birbirine kenetlemişken bana döndü seri bir şekilde.Bana gülümsediğinde bende ona gülümsedim.Sanki yerimize çakılmış gibi hissederken bunu bozan Feyza olmuştu.
Feyza:birbirinizi seviyorsunuz biliyoruz lakin dedemi bekletmeseniz mi.?
Cüneyd:doğru buyur Zeynep Hanım
Elini kapıya doğru uzattığında uzattığı yere döndüm ve kapıyı tıklatarak içeri girdim.
Peşimden gelen Cüneyd Efendi dedesinin karşısında boynu eğikti.Tabii benimde ondan farklı kalır yanım yoktu.
Mürşid Efendi başlarımızı kaldırmamızı söylediğinde aynı anda kaldırdık başımızı.
Mürşid Efendi bana baktı ve gülümseyerek söze girdi.'Zeynep Hanım,seni torunum Cüneyd Efendi'ye uygun görmüştüm.Şimdide bu kararımın ne kadar doğru olduğunu anlıyorum.İnsan ölmeden önce hisseder gideceğini.Bende hissediyorum.Sizlerin daha yakın bir zamanda baş göz edilmenizi istiyorum.'
Cüneyd Efendi'ye döndüm.Yere eğikti başı.Kaldırmadan yan bir şekilde baktı bana.Benim söyleyeceğime itimat edeceğini belli eder bir kafa sallayışından sonra babamı gururlandırcak bir kelama başladım.
Zeynep:siz nasıl uygun görürseniz Mürşid Efendi...Cüneyd Efendi'de isterse en yakın zamanda kıymaya razıyım imam nikâhını.
Cüneyd bana döndü.Bunu yapmak zorundaydım gibi bakışlarla ona baktığımda başını onaylamaz şekilde salladı.
Lakin sözleri gözlerinden farklıydı.
Cüneyd:Zeynep Hanım'ında iradesinde onu zevcem olarak en yakın zamanda karşınıza getireceğim.
_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-__-_-
Oy vermeyi unutmayınız
Birazdan Kanlı Şehvet'in tanıtımını atacağım şimdiden iyi okumalar
Umarım beğenmişsinizdir biraz kısa oldu kusura bakmayın.
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER AĞLARI//CünZey
FanfictionHer hafta 5+ bölüm Babasının sözlerine itaat etmek istemeyen bir kız hayatını değiştirecek olan o adamla evlendirilir.