1

159 9 0
                                    

Jisoo...

"Kim gönderdi seni?"

"Kimin göndermesini isterdin?"

"Jenna gönderdi, dimi?"

"Evet."

"Bu kadının neden tek derdi benim?"

"Kes sesini. Jenna seni öldürmemizi söyledi. Bu yüzden, son sözlerini söyle."

"Son sözlerim mi? Düşünmem için zaman verin."

Hızla etrafa baktım. Uzakta bir bıçak vardı, ama bu iplerden kurtulup ona ulaşmam çok uzun sürerdi.

Yine de elimle, bağlı olduğum ipleri çözmeye başladım. Şu karşımdaki kıza bir tekme atabilsem...

"Süren doldu."

Bıçağı boğazıma yaklaştırıp gözlerimin içine baktı.

"Son sözlerin ne?"

"Asla bir ajana bulaşma."

Ona fark ettirmeden ellerimi çözmüştüm. Hızla yüzüne bir yumruk attım. Hemen eğilip bacaklarımıda çözdüm.

Yüzünü tutan ve adını bile bilmediğim kız bana saldırmaya çalıştığında saçından tuttum, kafasını eğerek dizimi yüzüne geçirdim.

Bıçağı elime alır almaz iki silahlı adam içeri daldı. Polis olmalarını çok isterdim ama bunlarda Jenna'nın adamıydı.

"İşin bitti Jisoo."

"Hiç sanmıyorum."

Az önce ki kızın kolundan tutup hızla önüme geçirdim. Acemiler, benim yerime o aptal kızı vurdular.

Hemde tam kafasından.

Onlar yere yığılan kıza bakarken ben bıçağı birinin kafasına fırlattım. Yere yığıldı ve muhtemelen öldü.

Son kalan kişi silahını bana doğrulttu.

Ellerimi havaya kaldırdım.

"Savaşmadan ölmem."

"Savaştın. Artık öleceksin."

Gözlerimi onun arkasında bir yere sabitleyip şaşırmış gibi yaptım.

"Jenna?"

Şaşkınlıkla arkasına baktı. Hemen arkamdaki silahı çıkartıp onu vurdum.

"Aptal. Jenna hapiste."

Ben tam çıkacakken kapı aniden açıldı ve bir yığın polis içeri daldı.

"At silahını teslim ol!"

Bu kadar çok silahlı polisten kaçamam. Kurtuluş göremiyorum.

^^

"Hepsini sen mi öldürdün?"

Sorgu odasında, sorgulanıyorum. Gerçeği anlatmaya karar verdim çünkü başka çarem yok.

"Sayılır."

"Sayılır?"

"Silahlı iki adam vardı. Biri beni vuracakken kızı önüme geçirdim. Onu vurdu. Yani ben öldürmüş sayılmam."

"Neden seni öldürsünler?"

Bu kısımda yalan söylemek zorundayım.

"Bu adamları birini öldürürken gördüm. Polisi arayacakken telefonumu aldılar. Sonra da sandalyeye falan bağlanıp beni öldürme hayali kurdular."

Forty Degrees | JensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin