Jennie'nin söylediğinin üzerine ona saçmaladığını söyleyip konuşmamızı orada bitirdim.
Ama içimden bildiğim bir gerçek var.
Artık ölmek istemiyorum.
Yani bunu yapsam bile, yapmam gerektiği için yapmış olacağım. İstediğim için değil.
Babam öldükten sonra kalan hayatımı hep ölmek isteyerek geçirdim. Ama yaşamam için bir sebep vardı, Jenna. Jenna ölmeden ölemezdim. Babamın yanına gittiğimde onun yüzüne bakabilmek için yapmalıydım bunu. Evet, onun gibi çete kuramamıştım. Tek başıma savaşıyordum ama fark etmezdi. Sonuçta onu durdurmalıydım.
Ama şimdi, değişen bir şeyler var. Kendimi öldüremeyecek kadar çok sevdiğim biri var. Jennie'yi bu kadar sevmekten nefret ediyorum. Bütün planlarım alt üst oldu. Bundan nefret ediyorum.
"Kızlar gelin."
Lisa ve ben Jennie ile birlikte onun odasına giderken Momo arkamızdan bağırdı.
"Yine mi dışlanıyoruz ya?"
"Evet. Açık açık hemde." Diye karşılık verdi Jennie, kapıyı kapatmadan önce.
Bize döndü ve kollarını göğsünde birleştirdi.
"Bu gece çok kan akacak."
"Bu gece mi yapacağız?"
"Ney? Neyi yapıyoruz bu gece?"
O an Lisa'ya hiçbir şey anlatmadığımız aklıma geldi.
"Bu gece isyan çıkaracağız."
"Ve Jenna'yı öldüreceğiz."
"Nasıl ya? Emin misiniz?"
"Eminiz."
"Jisoo üstlenecek, dimi?"
"Evet-"
"Hayır."
Kaşlarımı çatarak Jennie'ye baktım.
"Ne? Karar vermiştik, ben üstlenecektim."
"Hayır Jisoo. Kaza süsü vereceğiz."
"Ne saçmalıyorsun? Artık o kadar saçma konuşmaya başladın ki seni dinlemek bile istemiyorum."
"Ben ciddiyim. Kimse suçu üstlenmiyor, kimse ağırlaştırılmış müebbet yatmıyor."
Elimi alnıma koyup mırıldandım.
"Sana hiç söylememeliydim."
Ne kadar sessiz olsamda Jennie beni duymuştu.
"Senin için uğraşıyorum. Sadece senin için."
"Tamam. Tamam her şey istediğin gibi olsun Jen. Öldürelim Jenna'yı, kaza gibi gösterelim, tamam."
"Öyle yapacağız zaten. Her neyse,"
"Asıl konuya gelelim şimdi. Ben diğerlerini çağırıyorum." Dedi ve odadan çıktı Lisa.
Jennie'ye döndüm, ona doğru bir adım attım ve sertçe kolunu tuttum.
"Yapma."
"Neyi yapmayayım Jisoo? Bak ben bu Jenna yüzünden birini kaybettim, tamam mı? Birini daha kaybedemem."
"Kimi kaybettin?"
Elini ensesine götürdü, kaşındı ve etrafa baktı.
"Boşver."
O sırada Lisa, arkasında bir sürü kişiyle odaya geldi. Ayakta dizildiler, bir kısım Jennie'nin yatağına oturdu ve beklemeye başladılar.
Jennie nihayet derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forty Degrees | Jensoo
Mystery / ThrillerJisoo, girdiği cezaevinde en büyük düşmanını görür. Ama en büyük düşmanının en büyük düşmanı başkasıdır. *Avludan esinlenilmiştir*