17.01.2021
"Polis!"
Sesi duyan Chaeyoung, koşarak inşaattan çıktı.
"Sooyoung beni bekle! Yürüyemiyorum!"
En yakın arkadaşı Sooyoung, Chaeyoung'u umursamadan koşmaya devam etti. Chae yeni eroin içmişti, bu yüzden yürümekte çok zorlanıyordu.
"Sooyoung!"
"Yapamam Chaeyoung! Birlikte yakalanamayız!"
Bu laf Chaeyoung'un kalbine bir bıçak gibi saplandı. Gerçi, madde bağımlılarından başka ne beklenirdi?
Chaeyoung koşmaya devam etti. Yapması gereken tek şey koşmaktı.
Ama eroin git gide etkisini daha fazla göstermeye başladı. Chaeyoung'un bütün vücudu uyuştu ve yere düştü.
Parmağını boğazına sokup kendini kusturmaya başladı. Eroin'i bir parça bile çıkarsa iyiydi.
Arkasında polisleri görene dek kusmaya devam etti. Sonunda, ayağa kalkıp koşacak gücü bulmuştu.
"Polis! Dur!"
Koşmaya devam etti. Hayatı yokmuşçasına koşuyordu. Bir yandan eroin krizi geliyordu. Bir an önce polislerden kurtulup eroin içmeliydi.
Hızlıca koştuğunda Sooyoung'a yetişmişti.
"Chaeyoung! Gelmişsin!"
"Güvenli bir yer bulmalıyız! Çabuk!"
"İleride bir araba var, bizi bekliyor. Koş Chae!"
Chaeyoung üç yıldır bağımlıydı. Tek ailesi olan ablasını kaybedişiyle baş edemiyordu. Bu yüzden uyuşturucuya başladı. Önce sadece zor günler içinken bir anda kendini bağımlı buldu. İki yıldır eroin-esrar karışık içiyor ve hayatına lanet okuyordu.
Ve Sooyoung, onun tek arkadaşıydı. Chaeyoung daha uyuşturucu ile yeni tanıştığı zamanlarda, onun kendisini öldürmesini engellemişti. Onu bir çok kez devrilen tabure sesini duyup kurtarmıştı. O olmasa Chaeyoung yaşamıyordu.
"Bak, orada araba var! Bizi bekliyorlar. Koş Chae!"
Chaeyoung olabildiğince hızlı koştu. Arabada eroin bulunduğuna inanmak istiyor, ona koşuyordu. Sooyoung ondan öndeydi. Ama arkasına, Chaeyoung'a bakıp duruyordu.
"Sadece bir kişilik yer var!"
İkisi de durdu. Sadece bir kişi mi?
Hemen önünde olan Sooyoung'a baktı Chaeyoung. Biliyordu, bir kez ihanet eden ikinciden çekinmezdi.
Karnına yediği tekmeyle geriye düştü. Sooyoung onu resmen polislerin kucağına atmıştı.
İhanet aslında çok canını acıtırdı, ama ağır basan bir şey vardı. Eroin krizi.
Ayağa kalkamadan kriz geçirmeye başladı. Tüm vücudu tir tir titriyor, kendini kaybediyordu.
"Polis! Kıpırdama!"
Boş laflar, çünkü Chaeyoung şu an kıpırdamadan duramaz.
O an polislerin elini omzunda hissettiğinde anladı, bir daha asla eroin kullanamayacaktı.
16.04.2024
Sabah biraz fazla uyumuştum. Chaeyoung gelip beni kahvaltıya çağırdığında anca ayıldım. Elimi yüzümü yıkadım ve geçte olsa kahvaltıya katıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forty Degrees | Jensoo
Mystery / ThrillerJisoo, girdiği cezaevinde en büyük düşmanını görür. Ama en büyük düşmanının en büyük düşmanı başkasıdır. *Avludan esinlenilmiştir*