Belki bazılarınız bölüm sandı heycanlandı ama bölüm değil. Küçük bir açıklamaa. Selaam, uzunn bir aradan sonra merhabaaa ay biliyorsunuz ki Adavet final oldu.. bazı kişiler bir kaç bölüm devam etmesini istedi bazıları da tadın da bırak dedi.
Bende 50. Bölümde final yaptım iyisiyle kötüsüyle kimi finali beğendi kimi beğenmedi. Adaveti çok daha iyi yazabilirdim hep bunu söyledim ve söylemeye devam edicem. Oyun İçin'de Aşk kitabı istediğim gibi olmadı.
Onu yayından kaldırabilirim bilmiyorum, yeni 2 kurgum var 3 ay tatil de yayınlamayı düşünüyorum ama bilmiyorum. Hemen 3 ay tatil olunca yayınlayacağım demedim arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın.
3 ay tatil de ama hangi ay yayınlarım bilmiyorum Bi kitabım da 5 bölüm yazdım diğer kitabımda ise daha 1 bölümü devam ettirmeye çalışıyorum. Çalışıyorum çünkü sınavım var bu yıl onun için çok stres yapıyorum. Hem okulumdan ayrılmak istemiyorum hemde üzülüyorum.
O yüzden kafam karma karışık. Şu hayatımı bi düzene sokabilsem, wattpad'deki düzenim ve aktifliğim daha iyi oturucak. Sadece bunu söylemek istedim. Okuduğunuz için teşekkür ederimm.
Bu arada dediğim gibi oyun İçin'de Aşk kitabını yayından kaldırabilirim, çünkü hiç içime sinmedi. Aktif olmadığım için düzgün ve güzel bir şekilde yazamadım malesefff. Ayrıca Adavetin ilk bölümlerini okuyup kötü yorumlar yapan kişiler, ben size zorla okutturmuyorum!
Siz kendi isteğinizle okuyorsunuz, ben kitabın uyarısını yaptım ve hepte okuyun diyorum. Uyarıyı okumadan kitaba başlamanız sizin hatanız beni ilgilendirmiyor. Kitabı sevmediysen iz yapmacık veya sıkıcı geldiyse size kötü yorumlar yapmadan kitabı okumayı bırakabilirsiniz!
İlk bölümlerinde de dedim ve yazdım acemice yazılmış bir kurgudur. Saçma sapan yorumlar yapıyorlar bazı insanlar kolaysa sizi yazın biz okuyalım..!
Neyse ben beni sevenlerle yola devamm, sizleri çok seviyorum. Kendinize iyi bakınn, Elif'in ballarıı💖😘💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAVET.. (18+)
Teen Fiction~TAMAMLANDI~ UYARI! 19 BÖLÜMDEN BAŞLAYIN! OLAYLAR O BÖLÜMDEN SONRA BAŞLIYOR!! 18+ PSİKOLOJİK VE YARALAMA OLARAK 18+DIR. BUNU BİLİP OKUYUN! YORUMLARDA DUYAR KASMAYA GELMEYİN❗ ‼️BU KİTABI YAPMACIK VEYA CRİNGE BULUYORSANIZ OKUMAYINN!! İĞRENÇ YORUMLARIN...