36.

238 24 0
                                    

Vége van a Roxforti háborúnak, és ezzel elkezdődött a Hatalmak háborúja. 

Voldemort lerombolta a varázsvilág rendszerét, a köztársaságot, és bolond lenne az aki nem akarná átvenni az irányítást. A helyzet viszont az, hogy sokan nem számoltak ezzel a következménnyel. 

Mindennek van következménye, és a mi felelősségünk ezzel tisztában lenni a döntéseink előtt, vagy nem, de akkor is számolnunk kell velük. Én nem számoltam vele, mikor a háborúban elindítottam a támadást, s mikor leült a por, körbe néztem, akkor realizáltam mit tettem. 

Életemben nem végeztem még ekkora pusztítást, soha, pedig lett volna rá lehetőségem bőven. 

- Mit tettél? - jött felém Harry kiáltva. Nem válaszolok. - Normális vagy?! - Ér elém. 

- Potter ajánlom, hogy lépj hátra! - fenyegetőzött Mattheo. 

- Jogosan tette amit tett. - szólalt meg Enzo. 

- Oh valóban?! - horkant fel Harry. 

- Látta, ahogy sorra halnak meg a családtagjai, látta ahogy lelövik a sárkányát! 

- És leégette a fél Roxfortot érte! - veti oda. És igaza volt, nem tudom tagadni, bárhogy is szeretném. - És ti ezután még támogatjátok őt?! Elment az eszetek?! Ez egy pszichopata!  - Megragadja a pálcáját és rám szegezi. 

- Potter ereszd le! - kiált rá Riddle, de nem hallgat rá. 

- Túl messzire mész. - mondom Harrynek. 

- Én? - kérdez vissza. - Mit tettem, azon túl amit elvártak tőlem? Mindent alárendeltem, ennek az iskolának, a békének, az országnak! Míg te kényed-kedved szerint semmibe vetted! 

- Potter! - kiált rá McGalagony professzor is. 

- Hol a kötelesség? Hol az áldozat? - folytatta velem szemben a srác. - Most is lábbal tiporsz mindent! 

- Ereszd le a pálcádat Potter! - szól még egyszer Mattheo. 

- Leégetted az ország nagy részét és még úgy érzed, hogy ez is megillet! 

- Kimerítő volt, nem? - kérdezek vissza. - Az erényességed álcája mögött rejtőzni, de már látják, hogy ki vagy valójában. - Axec, a házimanó jelenik meg, és egy csettintéssel a kezében jelenik meg Harry pálcája. - Blaise tanúsítja ezt. 

- Nem én okoztam a halálát. 

- Ron túl hülye ahhoz, hogy egy önálló igét ki tudjon gondolni, szóval csak egy opciónk maradt. - mondja Theo és Granger felé fordult. 

- Mi? - Kérdezi a lány. - Nem, - ingatja a fejét. - én nem...

- Hazudsz! - szólal hangosabban Theo. 

- Nem. - lihegte. 

- Te ölted meg? - Kérdezte Draco. 

- Nem, én nem. - Hermione már szinte sírta a szavakat.

- Hermoine elég! - szóltam rá, de csak még jobban kiakadt. - Hermione, csak elég! - Kiáltottam rá.

                                                                                                                                                                                                       - Kapd be, Izana! Nem vagyok gyilkos!

- Tudom. - mosolyodtam el. - Üdv a B tervben. - emeltem fel a pálcámat. Nem szólt semmit. Nem én vagyok a felelős Blaiseért, de mint mondtam, egy új háború kezdődött.

- Te voltál. - esett le neki. - Töprengtem azon, honnan tudták a Halálfalók, hogy mikor hozzuk el Harryt, de te voltál, mind végig te voltál. - estt le neki. - Halálfalókat küldtél ránk!

- Halálfalókat küldeni utánatok, magam helyett, kegyes volt. És a képmutatásaitok és sértéseitek ellenére, könyörögtem nektek, hogy ne álljatok az utamba. Kimerítettétek a türelmemet, de remélem megértitek, hogy amit történni fog még mindig kegyes. 

- Izana... - szól halkan a professzor asszony, de nem hagytam, hogy végig mondja, hanem kiléptem a hatalmas ajtó keretén és a romos csatamezőn álló emberekre néztem. Láttam, hogy a bentiek is kijöttek utánam, de nem érdekelt. 

- Figyelem Anglia! - szólalok meg. - Voldemort és a mágiaügyi miniszter meghalt. A minisztérium megadta magát. - az utolsó mondatomra többeknek elkerekedett a szeme, köztük Enzonak és Mattheonak is. Igen, ez egy olyan részlet volt amit lehet, mondanom kellett volna nekik, hogy nem csak Voldemortot fogom legyőzni. Sokféle módon lehet megvívni egy háborút, de gondoskodtam róla, hogy két legyet üssek egy csapásra. Az egységetek nem kétfelé osztottam, ahogy azt hitték, hanem háromra. - A háborúnak vége. Én, Izana White, fogom vezetni ezt a nemzetet, kihívok mindenkit aki ellenem állna! 





Áruló (Mattheo Riddle ff.)[Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora