Merhabalar🤍🤍🤍🤍🤍
Nasılsınızz
İyisinizdir umarımmmBu bölümü atayım öğleden sonra da Chase gelecek muhtemelen. Chase'in finaline de azıcık kaldııı. 😔😔😔😔😔
Sizi çokkk seviyorummm
İyi okumalarrr
Yorum sınırı:110
———————
"Oğlumu koruman hoşuma gitti." Dedi. O oturuyordu ben ise ayaktaydım. Kapı çalındığında gözlerim oraya döndü. "Gel!" Yüksek sesli konuşmasıyla kapı açıldı ve içeri Taehyung girdi. Jungkook yeniden bana döndüğü esnada ona koltuğu gösterdi. Taehyung oturup bana döndü.
"Ama oğlumu benden korumaya çalışmak yanlış bir girişim omega." Dediğinde kaşlarımı kaldırdım. "Küçücük bir çocuğu herkesin gözü önünde azarlamanız onu sadece kendinizden uzaklaştırmanıza sebep olur." Dediğimde sustu ve bana bakmaya devam etti. Taehyung konuşmaması gereken halde "Minjun uslu bir çocuk. Böyle yapman onu agresifleştirir." Dediğinde gülümsedim.
Tanrı aşkına onun buradaki işlevi neydi ki benimle böyle konuşabiliyordu?
"Minjun ile ilgilenen benim. Yani onun için neyin doğru olup olmadığını sen değil ben anlarım. Hana bir omega ve sizi gördüğüm her an onun saçını örüyorsun. Çocuk bakmak buysa..." dedim iğneleyici bir şekilde. Onun bu saraydaki ayrıcalıklı halini hala anlamamıştım.
Jungkook kaşlarını çatarak bana döndü. "Biz senelerdir böyle yaşıyoruz. Buraya gelip düzenimizi bozmak istemiyorsundur umarım." Derken tek kaşını kaldırmıştı. "Beni buraya Minjun'a bakmak için aldınız." İşaret parmağımı omegaya doğru döndürdüm. "Omega işlerim üstünde konuştuğu sürece biz burada bu konuşmaları daha çok yaparız." Dedim. Jungkook eliyle kapıyı gösterdi. "Çıkabilirsin." Sinirden dişlerimi sıktım.
İkisi de gerçekten çok salaktı.
Yazarın gözünden:
Gece geç saatlerdi. Karanlık bütün krallığı sarmıştı. Minik alfa yatağında uyurken rahatsızca yerinde kıpırdanıyordu. "Jimin." Mırıltıları omega bakıcısının adından başka bir şey değildi. Kabusu tüm vücudunu ele geçirmişti. Korkudan titreyecek gibi hissediyordu.
"Minjun! Bırakın onu!" Jimin korkuyla Minjun'a ulaşmaya çalışırken minik alfa kendisini tutan kollara karşı çıkmaya çalışıyordu. Rüyası daha korkunç bir hale gelmeye başladığında kıpırdanmaları arttı.
Omega koşarak kendisine gelirken Minjun kendisini tutan elleri ısırıyordu. "Yalvarırım bırakın!" Jimin ağlayarak alfaya koşarken Minjun çırpınıyordu. Bir anda kendisini tutan kollar onu bıraktı ve omegaya yürüdü. Yere düştüğü için anlık olarak canı acımıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Protector Of The Prince • Jikook ✔️
FanfictionAlfa kral Jeon Jungkook oğluna bakması için birini görevlendirir.