Sonunda fotoğraf koyabiliyorum 😭
Nasılsınız resmen keyfim yerine geldi mk. İzmit trafiği var şu an noldu bilmiyom gezmeye gidiyoz tıkandık yolda bende dedim Bİ SN HEMEN BÖLÜM ATMALIYIM. Evet tam olarak böyle oldu.
Sizi çok seviyorummmmm💗🎀
Yorum sınırı: 140
İyi okumalar
"Jimin babamla sen evlenir misin?" Jimin şaşkınlıkla küçük çocuğa baktı. Onun böyle bir şeyi isteyeceğini düşünmezdi. Bunu sırf babasının eşinin sevdikleri biri olmasını istediği için mi düşünüyordu?
"Bu mümkün değil prensim." Minjun aldığı cevapla kaşlarını çattı. Bu cevap hiç ama hiç hoşuna gitmemişti. "Ama benim babam bir kral!" Dedi son savunmasını yaparak. Ona göre babasının kral olması çok cezbediciydi. "O yüzden olmaz zaten bebeğim." Minjun anlamıyordu. Sorun neydi?
"Neden ki?" Jimin prensin üzerini iyice örttü. "Çünkü baban bir kral ve ben sıradan bir insanım." Minjun yattığı yerden anında doğruldu. "Ama-ama sen tüm prenseslerden güzelsin!" Jimin kendisine sarılan küçük çocuğa büyük bir sevecenlikle kollarını açtı.
"Teşekkür ederim Minjun." Minjun iyice Jimin'in göğsüne doğru yayıldı. Görünen o ki çok kısa bir zamanda uykuya dalacaktı. Jimin alfa uykuya dalana kadar onun dediklerini düşündü. Kralla gerçekten bir geleceği olabilir miydi?
Kral eşimiz olabilir.
Jimin ilk defa omegasının bu konu hakkında kendisiyle iletişim kurduğunu fark etti. Bu farkındalık karşısında ne düşüneceğini hiç bilmiyordu. Omegası yavaş yavaş onu kabulleniyor muydu?
——-
Ertesi sabah çok erken saatlerde sarayda muhafızlar harici bir uyanık kişi daha vardı.
Taehyung.
Yıllardır sarayda çalışan Taehyung kimin hangi saatte nerede olduğunu çok iyi kestirebiliyordu. Saray doktorunun odasına ilerlerken kendinden emindi. Planını gerçekleştirmesi için çok az bir zamanı kalmıştı. Odaya girdiğinde etrafa bakındı. İki gün önce doktorun odasına bir bahane uydurarak girip ilacın yerinin neresi olduğunu öğrenmişti.
Çekmeceyi çektiğinde açılmamasıyla kaşlarını çattı. Anahtarı odayı dağıtmamaya özen göstererek arasa da bulamadı. Sinirle nefes aldı ve çığlık atmamak için kendini zor tuttu. Planını sadece kısa bir süre ertelemek zorundaydı.
———-
Jimin kapısının çalınmasıyla gözlerini açtı. "Jimin gelebilir miyim?" Uykulu haliyle duyduğu sesle ofladı. Yine ne konuda laf sokmaya gelmişti bu diye içinden geçirdi. "Gel." Yine de ona nazik davranacaktı. Taehyung içeri girdi ve gülümseyen bir yüzle "Kahvaltıyı beraber mi yapsak bahçede diyecektim." Jimin bu teklife karşı içindeki birçok şüpheyle omegaya baktı. Ondan böyle bir hareket beklemiyordu. "Yok teşekkür ederim. Kahvaltımı mutfakta yapıyorum." Taehyung sabırla iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Protector Of The Prince • Jikook ✔️
FanfictionAlfa kral Jeon Jungkook oğluna bakması için birini görevlendirir.