Merhabaaa❤️🎀 biz geldikkkk
YA BEN BU FİCİ ÇOK SEVİYORUM AMK (minjun sayesinde PEMXPWLS)
Yorumlarınızı esirgemeyin olur mu? Sizi çok seviyorum.
Yeni ficim olan Like Crazy e beklerim.
Yorum sınırı: 130
İyi okumalar
————
Kral yavaşça omeganın arkasından çekildiğinde Jimin'in elleri güçsüzce iki yana düştü. Bu yakınlık omegasını çıldırtmaya yetmişti. "Baba, Jimin'e de öğret." Minjun heyecanla konuştu. Haftada bir kez babası ona atış yaptırıyordu. Emindi ki Jimin içinde yaptırabilirdi.
Jungkook oğlunun dediğiyle Jimin'e döndü. "İster misin?" Jimin onun bu teklifi kabul edeceğini düşünmemişti. Bu yüzden şaşırdı. "Size daha fazla yük çıkartmak istemem kralım." Jungkook'un gözleri arkada bir yere takıldığında kaşları çatıldı. Birkaç asker Yoongi arkasını döndüğünde hareketleri yapmayı kesiyordu. "Siz saraya geçin." Jungkook onlara doğru ilerlemeden önce son kez konuştu.
——
"Hana çay partilerini çok sever!" Minjun kardeşi için hazırlanırken mutluydu. Onu mutlu etmeyi ve beraber vakit geçirmeyi seviyordu. "Bu yüzden mi takım giydin?" Dedi gülerek alfaya. Henüz daha küçüktü ama ince düşünceli bir çocuktu Minjun. "Evet, özenmeliyim." Dedi kısaca.
Jimin saçlarını tararken o da aynadan ona bakıyordu. Son zamanda bir konu içini yiyip bitiriyordu ama bunu omegayla nasıl paylaşacağını bilmiyordu. Jimin kendisine garip bir şekilde bakan alfaya baktı. "Bir sorun mu var Minjun?" Minjun eliyle gözlerine doğru gelen saçları itti. "Ben bir şey istiyorum." Jimin ilgiyle küçük çocuğa baktı. "Ne istiyorsun?" Minjun dudaklarını kemirdi.
Sandalyeden kalktı ve omeganın karşısına geçti. "Beni kokunla işaretler misin?" Jimin duyduğu şeye emin olamadı. Cidden prens onu işaretlemesini mi istemişti? Jimin şaşkınlıkla alfaya bakmaya devam ettiğinde alfa bunun bir red olduğunu düşündü. Omuzlarını düşürüp yürümeye başladığı esnada Jimin onu kolayca kucağına alıp yatağa oturdu.
"Baban bize kızabilir." Minjun kaşlarını çattı. "Ben seni korurum ki!" Jimin onun bu dediğine içten bir şekilde güldü. "Biraz işaretleyeyim tamam mı? Tam değil." Dediğinde minik alfa başını iki yana salladı. "Çok işaretle." Dedi. Jimin onun dudak bükmüş haline yenilgiyle omuzlarını düşürdü.
——
Jimin ve Minjun çay partisinin yapılacağı odaya yani Hana'nın oyun odasının önüne geldiler. "Hediyemiz nerede?!" Elbetteki kardeşi için hediye almıştı. Jimin alfanın endişesine karşı elindeki poşeti salladı. "Seninki burada." Sonra diğer elini gösterdi. "Benimki de burada." Jimin de Hana için oyuncak almıştı. Seçmesinde Minjun'un yardımı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Protector Of The Prince • Jikook ✔️
FanfictionAlfa kral Jeon Jungkook oğluna bakması için birini görevlendirir.